Nová Honda Lead SCV 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Nová Honda Lead SCV 110

Příspěvekod Jezdič » 17 dub 2008, 09:09

Tak jsem se včera stavil na Jarově v Praze. Dorazil jim tam new Lead.
Tak jak vypadá pěkně na obrázku, tak jsem byl ve skutečnosti zklamán. Byl v černé barvě, plasty byly namaštěné přípravkem na plasty. K těm plastům, byly černé a vypadaly jak na číně.
Ve světlometu se mi zdálo, že je žárovka našmikmo. Zadni "elektron" vypadal dost nekvalitně, jako na číně.
Páčky už ani nejsou černý, ale vypadají jak na Jawě 350.
Pneu noname Made in China a opravdu tak vypadaji, děsně.
Celkový dojem byl, jako že se nedívám na Hondu, ale na nějaký čínský podvrh.
Potah sedadla v místě řidiče nekopíruje sedlo a je tam napnutý jako stan. Co to udělá po dvou letech provozu si jen domyšlím.
Sklopné zadní stupačky vypadají taky nějak nemasivně.

Teď si řeknete, no jo on nemá na nový a hájí si starý Lead.
Do včera jsem vážně uvažoval, že další skútr bude nový Lead.
Včera jsem byl konfrontován s realitou a to změnilo můj názor. Působí na mě tak jako víc pro holky, menší, méně robustní než ten starý. Systém CBS je, že při brždění zadní brzdou přibrzdí přední. No dyť zadní brzdí přece holky.
Honda zde nehorázně ušetřila a je to vidět.

Jediné co bylo pozitivní byl prostor pod sedlem. Byl obrovský. I přihrádka před koleny vypadá jako přínos. Zámek klíče má takový plechový šoupátko které se ovládá přiloženým klíčkem a funkuje jako "mechanický" zámek zámku :-) nevím jak to popsat.

Jsem opravdu zklamaný a stále přemýšlím, zda jsem někde neudělal chybu, že jsem dospěl k takovému závěru.
Prostě a jednoduše, zlatý starý Lead z Indie už to dávno není. Je to prachobyčejná čína počínaje plasty světel přes gumové tvrdé rukojeti, plasty kapotáže a podlážky pro nohy,až po litá kola a na pohled přímo odpudivé bočnice pneu. Chybí tam jen nápis sdělano v CCCP.

Jo a mělo to pěknější zpětná zrcátka, ať jen nekritizuji.

Ceny by měla být nekde kolem 28000,-. Víc bych zato nedal ani omylem. Každopádně přeji novému Leadu hodně úspěchu.
Naposledy upravil Jezdič dne 17 dub 2008, 09:19, celkově upraveno 1
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod Kiwi » 17 dub 2008, 09:27

ty jo, to čumím teda. Jak půjdu na servisku, mrknu na něj. Jestli je to tak jak píšeš, aby neměl aj ty koně jak čína, v číně maj zřejmě slabší HP :) ty zadní stupačky jsou na prd, můj batůžek si starýho Leada velmi vychvaluje právě kvůli stupačkám a posezu. Vidím to spíš na SH jako pokračovatele městskýho scoota...už kvůlu výkonu..
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod janon » 17 dub 2008, 12:02

Ja ho videl v MCH Honda ve Strasnicich v cervene barve (je libova) a to co tu popisujes, jsem na tomto nevidel, ale mne se designove, libi vic stary Lead.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jezdič » 18 dub 2008, 09:37

Tak mi to nedalo a šel jsem se tam včera podívat ještě jednou.
Už chápu, proč jsem se od sameho začátku na něj díval negativně.
Celá záď z bočního pohledu vypadá nižší ve stylu skůtru Vespa.
Je to prostě skůtr pro holky. To umocňuje celkové zakulacení skútru.
Ostřejší "klučičí" rysy teda už nemá.


Včera jsem se ještě jaksi nemohl smířit s obrovským šroubem přímo uprostřed čelní kapotáže a dvěma jeho bratříčky co pokukovali trochu maskovaně ze dvou štěrbin pod ním.
Skoro jsem se divil, že tam nenatloukli hřebík.

Absence startovaci páky při vstřikování je částečně pochopitelná.
Ale u skůtru této kategorie bych si troufnul to nazvat hazardem.
Jsem zvědav jak se budou tvářit majitelé až to vytlačí po zimě z kůlny a jaksi taksi nebude štáva. A těch bude dost. Ne každý má udržovací nabíječku, nebo ji na zimu vymontuje.

No k těm plastům na "podlážce". Čuměl jsem na to jak husa do flašky. Odnesl jsem si toto: Designéři nejspíš chtěli navodit pocit, že je tam gumová rohož.

Kola: trvám na tom co jsem psal v původním příspěvku. Povrchová úprava není hodná Hondy a na kvalitu povrchové úpravy plecháčů starého Leada se může dívat jen z povzdálí. Dílenské opracování litých kol odpovídá školní známce 3. Pneu, na Hondu děs.

Snad ta přední kotoučovka, která nese název Nissin, bude dělat čest svému jménu.

Sedlo: stanová plachta stále napnuta. Dokonce se ve mě ozval "vandal" co přemýšlel o jejím proříznutí rybyčkou.

Zajímavě vypadají zadní blinkry v červené barvě co blikají oranžově.
Jenže v roce 2008 se už nosí bíle, nejlépe čiré blinkry co blikají oranžově. Toto se nosilo v roce 2000. T.j. osum let tomu nazad.

CBS....vemu za zadní brzdu a cítím záškub v páčce přední brzdy díky mechanickému táhlu v řidítkách, noo to je HiFi

Stále nechápu kde udělali soudruzi z Japonska chybu a proč svěřili Leada soudruhům v Číně :-(, dyť čínskejch mašin je tu beztak dost.

10.6. edit:
Tak co, už ho někdo máte? Jak jezdí? Měl jste někdo před tím starého Leada aby bylo porovnání objektivní? Na Jarově jsou furt skoro všechny oblepený cedulkama zamluveno, prodáno, ale pořád jim tam nějak neubývají.
Jestli to není optický klam, aby to vypadalo na velký odbyt. :p
Každopádně již měsíc tvrdí že budou mít předváděcí kousek, ale skutek utek. Poslední hláška byla, že chystali červenýho na předváděčku a mezi tím ho prodali. Kluci šikovný.
Na silnici jsem ale neviděl ani jednoho :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 črc 2013, 10:16, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod Kiwi » 10 čer 2008, 11:49

V Brně viděla drahá jeden kousek červenej zaparkovanej, ale jinak nic. Jinak starýho leada jsem potkal jen tři kusy za těch 9tis.km
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod Jezdič » 10 čer 2008, 12:21

No staryho Leda vidim co je teplo po Praze skoro kazdej den. A ne vsichni jsou mesici.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod medved » 14 čer 2008, 21:58

Tak jsem týden majitel nového Leada a hodím sem pár postřehů. Můžu srovnávat i se starým, měl jsem ho jen 14 dní, ale 2000 km. Na novém mám zatím 1500km.
LEAD SCV 110: max. rychlost cca 84 km/h - pak zasahuje omezovač, spotřeba po Praze cca 2,4 l, přední kotouč je parádní, CBS pro zlost - jak bude trocha času, musím to odpojit, podsedlový prostor super.
Při brždění na nerovnostech jde vidlice na doraz.
Sezení bylo pohodlnější na starém. Teď je míň místa pro nohy kvůli schránce pod řídítky a asi i kvůli nádrži pod podlahou. Kdo jste jezdili s nohama na zadních stupačkách, teď je to trošku problém.
Vzhled neřeším, potřebuju jen, aby mi to jezdilo. Ale starší byl hezčí.

Jestli máte dotazy, ptejte se.
medved

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Kiwi » 15 čer 2008, 21:38

si dělaj kozy s tím omezovačem :mad: chci se svézt :thinking: jak to tahne do kopce?? a kolik měříš? kvůli tomu posezu
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Příspěvekod Jezdič » 18 čer 2008, 16:23

[quote=medved]Tak jsem týden majitel nového Leada a hodím sem pár postřehů. Můžu srovnávat i se starým, měl jsem ho jen 14 dní, ale 2000 km. Na novém mám zatím 1500km.
LEAD SCV 110: max. rychlost cca 84 km/h - pak zasahuje omezovač, spotřeba po Praze cca 2,4 l, přední kotouč je parádní, CBS pro zlost - jak bude trocha času, musím to odpojit, podsedlový prostor super.
Při brždění na nerovnostech jde vidlice na doraz.
Sezení bylo pohodlnější na starém. Teď je míň místa pro nohy kvůli schránce pod řídítky a asi i kvůli nádrži pod podlahou. Kdo jste jezdili s nohama na zadních stupačkách, teď je to trošku problém.
Vzhled neřeším, potřebuju jen, aby mi to jezdilo. Ale starší byl hezčí.

Jestli máte dotazy, ptejte se.[/quote]

At je to jak je to, preju ti moc stastnych km a at ti dela samou radost a je na nej spolehnuti.

Jen by me zajimalo, pocitove, je tam citit ten vyssi vykon? Treba v kopci, zrychleni, odpich z krizovatky atd.

Jinak, pokud ti to jezdi za 2,4 po Praze tak to jezdis o skoro litr min nez ja se starym. To je urcite velmi pozitivni.

Kolik km je potreba pri soucastnych teplotach ujet, aby se ohrala voda na optimum?? Diky
Naposledy upravil Jezdič dne 18 čer 2008, 16:26, celkově upraveno 1
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod Tomulátor » 18 čer 2008, 20:34

medved, hoď sem fotky, taky mě zajíma, jak ten novej Lead vypadá
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Příspěvekod medved » 18 čer 2008, 23:58

Vyšší výkon je znát, krásně zrychluje ve všech rychlostech. I nad 70 km/h je zrychlení znatelné, nebýt omezovače, šel by asi přes 90.

Motor se ohřeje hodně rychle. Chvíli na volnoběh při oblékání a tak 1-2 km. Chladič má velkou rezervu, teploměr je běžně na 2. čárce z asi osmi. Jen když jsem byl déle na dálnici při skoro max. rychlosti, tak teplota o jednu čárku stoupla.

K posezu: nový Lead má oproti staršímu hůř tvarované sedlo (alespoň pro mě) a s nohama taky kolikrát nevím kam je dát. ( měřím asi 176 cm, ale sedím na skůtru od rána do večera)

Jestli se dá věřit informačním radarům u silnic, tak tacháč přidává a max. bude tak 80 km/h (je to i v TP)

Se starým Leadem jsem jezdil asi za 2,7 l/100km
medved

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Jezdič » 19 čer 2008, 12:34

Za 2,7 jsem naposled jezdil po Praze ze Simsonem. :p Me fakt, poctive mereno, dlouhodobe od nadrze k nadrzi jezdi Lead pres 3 litry. Ale taky mam skoro 120kg. :cyclops:

V technicaku ma stary Lead psano 81km/h, coz ho opravnuje jezdit na dalnici. Novy ma jen 80km/h???

Kazdopadne to co pises o tom zrychleni jsem tak nejak v duchu cekal. Akorat mi zacina vrtat hlavou, jak obelstit ten omezovac B) B)

Fakt je, ze kdyz foukne starymu Leadu do zad a rozjede se na 90, uz to vypada jako let kamikadze a je to vsechno, jen ne stabilni a bezpecna jizda :D
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Příspěvekod pava » 19 čer 2008, 17:35

Stříkačky od Hondy, fakt za tak málo jezdí. Já mám na SH taky dlouhodobý průměr 2.75l/100km a to jezdím převážně město. Často se mi tomu až nechce věřit, ale je to tak. Je to Honda ;)
Co se týče té maximálky, já mám pocit, že moje SH je taky uškrcené, přes 110km/hod se nedostanu, přitom motor má síly dost. S-wing jede 120 a to má ten samý motor naladěný na nižší výkon i krouťák.
Naposledy upravil pava dne 19 čer 2008, 17:37, celkově upraveno 1
Yamaha XMAX 300 Techmax r.v.2020
HONDA SH 300i, Perleťová modrá Pacific, r..v..2012 - prodáno
HONDA HRG162C3 sekačka na trávu :-)
HONDA SH 150i Perleťová modrá r.v.2008 - ex
pava

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod Tomulátor » 19 čer 2008, 18:37

Já mám B200 a jezdím teď za 2,8 l /100km
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Příspěvekod Kiwi » 20 čer 2008, 14:43

včera jsem viděl v Brně novýho Leada, ale jel jsem plechovkou a beznadějně mi to natřel. Jinak se starým jezdím za 3l, vážím 90. to s tím omezovačem je trapný...jezdím pořád na doraz, jak se motor zahřeje, tak jsem zvědavej co odvařím...už to odnesl váleček a talířek v kterým je uloženej, ale bylo to na záruku, výhoda novasa. Tak kdy se projedu medved?? odkud jsi?
.....sovy nejsou, čím se zdají být.....

jsem momentálně ve skupině "untermensch" ......tzn bez scoota....
Kiwi

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1518
Registrován: 24 črc 2007, 19:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: v prenatálním stadiu :-(

Další

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků