Tak jsem se včera stavil na Jarově v Praze. Dorazil jim tam new Lead.
Tak jak vypadá pěkně na obrázku, tak jsem byl ve skutečnosti zklamán. Byl v černé barvě, plasty byly namaštěné přípravkem na plasty. K těm plastům, byly černé a vypadaly jak na číně.
Ve světlometu se mi zdálo, že je žárovka našmikmo. Zadni "elektron" vypadal dost nekvalitně, jako na číně.
Páčky už ani nejsou černý, ale vypadají jak na Jawě 350.
Pneu noname Made in China a opravdu tak vypadaji, děsně.
Celkový dojem byl, jako že se nedívám na Hondu, ale na nějaký čínský podvrh.
Potah sedadla v místě řidiče nekopíruje sedlo a je tam napnutý jako stan. Co to udělá po dvou letech provozu si jen domyšlím.
Sklopné zadní stupačky vypadají taky nějak nemasivně.
Teď si řeknete, no jo on nemá na nový a hájí si starý Lead.
Do včera jsem vážně uvažoval, že další skútr bude nový Lead.
Včera jsem byl konfrontován s realitou a to změnilo můj názor. Působí na mě tak jako víc pro holky, menší, méně robustní než ten starý. Systém CBS je, že při brždění zadní brzdou přibrzdí přední. No dyť zadní brzdí přece holky.
Honda zde nehorázně ušetřila a je to vidět.
Jediné co bylo pozitivní byl prostor pod sedlem. Byl obrovský. I přihrádka před koleny vypadá jako přínos. Zámek klíče má takový plechový šoupátko které se ovládá přiloženým klíčkem a funkuje jako "mechanický" zámek zámku nevím jak to popsat.
Jsem opravdu zklamaný a stále přemýšlím, zda jsem někde neudělal chybu, že jsem dospěl k takovému závěru.
Prostě a jednoduše, zlatý starý Lead z Indie už to dávno není. Je to prachobyčejná čína počínaje plasty světel přes gumové tvrdé rukojeti, plasty kapotáže a podlážky pro nohy,až po litá kola a na pohled přímo odpudivé bočnice pneu. Chybí tam jen nápis sdělano v CCCP.
Jo a mělo to pěknější zpětná zrcátka, ať jen nekritizuji.
Ceny by měla být nekde kolem 28000,-. Víc bych zato nedal ani omylem. Každopádně přeji novému Leadu hodně úspěchu.