Mrkni na vlákno o Leadu 100, strana 74, tam píše Jezdič svoje zkušenosti s Leadem, za 3 roky a něco najeto 23 000km. Popisuje tam veškeré závady. Na dovolené jsem si fotil Leada s více než 34 000 km na tachu. Jaké se vyskytly za tu dobu poruchy ale nevím s tím Turkem co na něm lítal jsem nemluvil
Já mám za 4 roky najeto cca. 8 000 km bez jediné závady, ještě mi ani nepraskla žárovka
(doufám, že jsem to teď nezakřikl).
U Leada 110 jsem slyšel jen jednu stížnost na rychle opotřebenou součástku tuším u spojky nebo v převodu, ale už si nevzpomínám, je to tu někde psáno.
Jinak co se srovnání týká, podle mě jsou na tom spolehlivostí stejně, jen u L 110 budou znát modernější prvky - kotoučové brzdy brzdí určitě líp než bubny u L 100, a stříkačka pojede líp než starý karburátor. Jak jsou na tom ostatní prvky - např. hlavní světlomet, odpružení, pohodlí na sedačce (u L 100 je na delší cestování dost tvrdá) .... s tím ti neporadím, ještě jsem na L 110 nejel ....
Kdybys chtěl další názor na L 100 zkus napsat Bahnakovi, moto.jokerovi, ing_kubovi, Mickeymu a dalším ...... nebo hoď prostě dotaz do vlákna o L 100 a ostatní ti napíší své zkušenosti s tímhle pracantem.