Diskuze o skútrech většího objemu.
20 čer 2008, 21:08
Tak jsem jel naposled na starým Leadu a je to fakt obrovskej rozdíl. V Praze po Evropský do kopce jsem se plazil asi 60, novej se v těch místech rozjede skoro na max.
Fotky jsou hezčí na netu, každodenní provoz je na vzhledu znát a špínu meju až když jí je hodně. :rolleyes:
[quote=Kiwi]...už to odnesl váleček a talířek v kterým je uloženej, ale bylo to na záruku...[/quote]
Jestli myslíš váleček ve variátoru, tak ten mi odešel taky, asi po 30 000 km a opravit to nejde, musí se měnit celej variátor a ten je pěkně mastnej, druhovýroba na Leada není...
25 čer 2008, 15:44
Tak na v Praze na Jarove ho uz maji v ramci letni akce za 49.900,-. no tak to cumim, to se teda asi moc neprodava, kdyz se sundava cena 2 mesice po zacatku prodeje:-(((
No tak jeste budu drandit rok svyho a pak si za 35000 koupim novyho.
Joo a nakupni cena pro dylera je 25000,-, to jen az vam zase budou brecet ze vam daj k novymu skutru kufr a jsou uz vlastne v minusu
)))))
Naposledy upravil
Jezdič dne 25 čer 2008, 15:52, celkově upraveno 1
25 čer 2008, 16:12
Tak Nový Lead na mě působí velice levně..při pohledu z boku jsem mimo z menšího zadního kola..zadek mě příjde takový nižší a mohutnější jak předek,celkově mě příjde vzhled velmi nevyvážený..co se týká jízdních vlastností,kvality zpracování,tak to nevím..řeším jen svůj subjektivní pohled..
EDIT: tak jsem hledal a celkem mě zarazila cena..když to vztáhnu ke svému skútru,kdy nový stojí 45tis a kvalita je velmi dobrá a jízdní vlastnosti perfektní,tak je vidím,že se zde prostě platí za nápis Honda..něco jako Mazdy,které již dáno Mazdy nejsou :stare: :rolleyes:
P.S.: 6,6kW je na 110ccm dobrá hodnota
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Daelimek dne 25 čer 2008, 16:15, celkově upraveno 1
25 čer 2008, 16:24
Jak rikam, az bude za 35koliku novej, du do nej
)
Vzhledem k tomu jak vypada (zpracovani), ze ma porodnici v Cine a ze je Dolar v prdeeeli, tak vic za nej nehodlam platit
). navic uz ted je jasny ze to nikdo masove nekupuje
, letni akce, takova blbost. Kazdej kdo s necim obchoduje vi, ze se delaji akce az kdyz se zastavi prodeje.... :p :p
25 čer 2008, 16:32
To je pravda,ale já osobně si myslím,že nový Lead je spíše pro milovníky značky..nechci tu kalit vody,ale já osobně bych za něj nedal ani 15tis.,protože mě nenadchl,ničím mě prostě neoslovil a zajímalo by mě Jezdiči,po tvé kritice,co se ti na něm líbí?Spíše se mi zdá,že si ho chceš koupit jakoby ze zvyku,už prostě Leada máš,tak si koupíš nový model.Já osobně bych asi 53.900,- či jak říkáš,až spadne na 35tis. za to nedal..to radši přihodím a jdu úplně jinam.Ale jak říkám,nového Leada si koupí opravdu jen milovník značky,protože vzhled alá stařičká Honda Bali již dneska nikoho neokouzlí..byť bude mít sebelepší technologie..na skútru je přece velmi důležitý element - design..co si budeme povídat..
25 čer 2008, 16:50
Pro me je nejvetsi vyhoda Leada v tom, ze bych ho servisoval na Jarove, coz je v dnesni dobe alespon slusna zaruka jednani a pomoci. Byt tam jsou taky rezervy. Jmenuj mi alespon jednu znacku, ktera ma poradny velky servis a ma podobny skutry??!! Dyt vsichni ostatni se tlucou nekde po "garazich" a stodolach, nebo maji pobocku nekde v, no vis kde, kam nejezdi ani traktory. Takze ja se skutrem kupuju i servis...., to je pro me dulezite. Maly dyler, ktery se boji dovozci predlozit nejakou zarucni reklamaci neni to pravy orechovy....
Jinak new Lead se mi stale nelibi a je zpracovany po cinsku, na tom se nic nemeni.
Ale tech 35 koliku, podotykam pouze na Jarove, bych za nej asi dal...ale kroutil bych se :p
25 čer 2008, 16:54
Máš pravdu s tím servisem,nevím jak to chodí v Praze,ale zde v Třebíči máme jednoho velikého,skoro gigantického prodejce na hodně značek,především tedy čín.Já s Kentoyou u něj problém nemám a vždy vše krásně opraví,s minulým Yuki jakbysmet..je fakt,že servis je o lidech,tam to platí víc,než kde jinde..za 35tis. mě nenapadá nic jiného než Čína,takže Lead asi opravdu vítězí,nezbývá než doufat,aby o oněch téměř 20tis spadl..
25 čer 2008, 17:08
[quote=Daelimek]To je pravda,ale já osobně si myslím,že nový Lead je spíše pro milovníky značky..nechci tu kalit vody,ale já osobně bych za něj nedal ani 15tis.,protože mě nenadchl,ničím mě prostě neoslovil a zajímalo by mě Jezdiči,po tvé kritice,co se ti na něm líbí?Spíše se mi zdá,že si ho chceš koupit jakoby ze zvyku,už prostě Leada máš,tak si koupíš nový model.Já osobně bych asi 53.900,- či jak říkáš,až spadne na 35tis. za to nedal..to radši přihodím a jdu úplně jinam.Ale jak říkám,nového Leada si koupí opravdu jen milovník značky,protože vzhled alá stařičká Honda Bali již dneska nikoho neokouzlí..byť bude mít sebelepší technologie..na skútru je přece velmi důležitý element - design..co si budeme povídat..[/quote]
až budou ostatní značky spolehlivý jak Honda a budou mít takovej servis, tak si klidně koupím něco jinýho. Snad jedině Yamaha je v pohodě. sériovýho XORa 125 natřu se starým leadem bez problémů. A myslím, že Leada si koupí člověk, kterej chce jezdit hodně s nejnižšíma nákladama a to mi potom řekni, kterej scoot je na tom líp. Jasně, že LEAD není žádnej zázrak techniky, ale poměr cena-výkon je pořád bezkonkurenční. stále sháním něco silnějšího okolo 120kg, co by vypadalo trochu, ale nesehnal jsem NIC
25 čer 2008, 17:34
Když se už směle navážíš do mého XORA tak nelze brát v úvahu pouze výkon,ale také zpřevodování,věř mi,že jsem pár scootů měl a XOR je zatím jediný,.který měl nejlepší akceleraci..max. mám 85km/h dle tacho..reál jsem nezkoušel,na rychlou jízdu mám totiž auto..motorku mám hlavně kvůli spotřebě,kterou mám nyní při jízdě solo a stále na plný plyn 2,8 na sto..myslím si,že zde soupeřit kdo má lepší bábovičku je zbytečné,jelikož každý skútr má něco co,druhý nemá a tudíž nelze předem říkat,že já bych natřel tam to a nebo tam to.To mě příjde dětinské..zde jde spíše o jiné priority a pokdu má někdo servis u domu proč ne.KDyž budu úplný pitval a koupil bych si Leada já,tak se schválně koukni na mapu dealerů na okolí Třebíče..nic..měl bych prostě smůlu!!Kděžto na XOR mám servis na druhým konci města..ale to zde teĎ neřešme
25 čer 2008, 17:52
nevím co to plácáš o bábovičkách,autech a podobně. chtěl jsem tím říct, že na to, že je XOR 125ccm a tuším, že papírově má psanej vyšší výkon než starej Lead, to prostě moc nejede. Vůbec jsem se do Tvýho Xora nechtěl navážet.125ccm od Hondy jede tachometrovejch 120, tak někde rozdíl asi bude. jen jsem ti chtěl osvětlit, proč si lidi kupujou Leada. protože i ten starej prostě na svoji třídu jede dobře ať vypadá jak vypadá. A pokud vím, kousek od Třebíče dealer Hondy je
http://moto.honda.cz/dealeri/kraj-vysoc ... eleny.html hlavně do něj moc nejezdím. Hlavně mám vše dodaný do 48hodin nejpozději. Mám najeto přes 10tis. a byl jsem tam jen jednou na opravu, bylo to druhej den odpo hotový. pro mě je důležitý jezdit. Bohužel Honda nedělá sportovní scoot s tím 150ccm motorem, kterej nemá konkurenci (SH a Swing) jo a ze závodění jsem dávno vyrostl, ptoto jsem si koupil 4x4 a kašlu na to
Naposledy upravil
Kiwi dne 25 čer 2008, 17:57, celkově upraveno 1
25 čer 2008, 18:05
Vílanec je docela daleko a horko těžko tam budu někde 4 hodiny čekat,než udělají garančku..třeba..XOR patří do skupiny Čín,ale jen zčásti..no člověk kterej se pohybuje pouze okolo značkových skútrů to nepostřehne,je fakt,že mě by se taky třeba líbil Dylan,ale podívej se na ty ceny i jako omlácená ojetina dotažená z Itálie je drahej!!!To už mám pěknou Felícii (třeba),no nebudeme to už řešit..každý má to,na co finančně postačuje a považuje za kvalitní..Mě nikdy Lead neohromil a svými bubnovými brzdami,plechovými koly atd se mi prostě nikdy moc nelíbil..v našem městě jezdí pouze 2..z čehož jeden holkou..holt problém je spíše v těch dealerech a v chudým kraji,kterým Vysočina bezesporu je a náš prodejce věděl,proč si rozšířil sortiment skútrů typu Kymco,Yuki,Kentoya,Keeway,..atd. Ty jsou totiž nejprodávanější,byť nevýkonné a méně kvalitní..jak říkám,na rychlost máme auta :cyclops:
25 čer 2008, 18:58
mně se taky nelíbil.ale jezdí super. pokud nenajezdíš moc kilometrů, tak se dá koupit cokoliv, ale já mám za 16m+síců co ho mám najeto skoro 11tis. a proto jsem chtěl značkovýho a novýho, abych jim to eventuelně hodil na hlavu. A koukám, ten XOR taky není levnej 45tis...nádrž 4,2 l je slabota, vzadu taky buben, ale to podle mě stačí, má ho je.len a stěžoval si na tu nádrž a má neustále problémy s výfukem, taky nadával na ceny náhradních dílů, konkrétně ten výfuk a podivný způsoby servisu, takže to taky není zrovna hit...design není špatnej, trochu to kazí ten lauf sériovej. Ale každej ať si jezdí na čem se mu zlíbí. kolik máš na něm najeto??
25 čer 2008, 20:33
U mě osobně vítězil právě design,mám zatím najeto 1100km a to jsem najel během 16 dní,ale je fakt,že jsem tento skútr kupoval s najetými 350km od jednoho pána,takže na tom mám ještě rok záruku a jsem první majitel a cena byla oproti jiným skútrům vyloženě směšná..15tis nižší oproti novému. Takže já osobně jsem na koupi hrdej :cyclops:
Jinak je fakt,že nádrž mohla být větší,ale kvůli stavbě skútru jsem ihned pochopil,že to jinak řešit nešlo,rozdíl je v tom,že výroba je z čínských dílů ovšem ve Francii - Generic.Kentoya to u nás jen prodává..to mnoho lidí neví,a je fakt,že oproti Yuki,co jsem měl,nikde rez a důležité šrouby mají takovou povrchovou úpravu,že vypadají jakoby byly ze stříbra.Výfuk mě osobně příjde velmi kvalitní a zvuk je moc pěkný,velká výhoda je,že výfuk nikdy nezrezne,jelikož je nerezový...ND budou zajisté špatné jako u každé "číny",ale můj prodejce je zlatý a na Yuki,když mě odešel startér byla oprava během půlhodiny,jinde bych čekal i půl roku..záleží na lidech...spotřeba ve dvou je 3,2 a v jednom 2,8,ale není problém jet i za 2,5..holt pro mě skútr znamená plyn-brzda..jinak nejezdím..ale jak jsi správně řekl,každej ať si jezdí na čem se mu zlíbí..
26 čer 2008, 16:25
V Praze je to ze servisama celkem bida. Tak jsem vcera projel novyho Leada. Najeto 73km. Nastartoval krasne, zvuk kultivovanejsi a dospelejsi nez u staryho. Ovsem neprijemne byly vibrace celeho skutru ve volnobehu a to i po zahrati. Za jizdy prijemne bzunely riditka do dlani, to se mi libilo. To stary teda drnci vic. Predni kotoucovku jsem moc netrapil abych si nekde neustlal, takze muzu rict...brzdi, ale zadny zázrak to neni. To se projevi nejspis az v krizovkach. Podvozek.....vymetl jsem nechtene jeden takovy hup...ty vole Lead odskocil do strany jak trefena koza, desny. Takze podvozkove je horsi nez stary. Jednoznacne. I vidlice se mi zdala jak z padesatky. Stary je rozhodne v tomto ohledu robustnejsi.
Paaanoveeee, co by jste rekli,....mel ho tam, myslim omezovac. Na cca. 85km/h prestane jet a hotovo. Na posrani. Je mnoho useku kde mi stary Lead masti 90-95km/h. To teda novy "omezeny" nezvladne.
Vykon, pricitam to syrovosti motoru, ale rozhodne to nejede lip nez stary a hlavne sila v kopci se nedostavila. To me mrzelo, od toho jsem si nejvic sliboval. Beru to tak, ze stary Lead jel uz od zacatku a s pribyvajicima km se to uz nejak moc nezlepsovalo. Pokud se novy lead nerozjezdi a bude jezdit jako ten co jsem na nem jel, no tak nevyim kam Honda ten vyssi vykon schovala. Asi do katalyzatoru
Jen premyslim, jak tu psal medved, ze stary Lead na Evropsky se plazi do kopce sedesat a novy tam jede max, t.j, 84km/h. Tak me tam muj Lead jede vsude do kopce minimalne 70km/h. Jedinej kopec kde se mu nekdy(ne vzdy) nechce jet ani sedesat je v Praze 8 Davidkova. A to je krpal, takovy na Evropsky zadny neni.
Moje hodnoceni jizdy. Beh motoru a zvuk za jizdy je kulturnejsi. Naopak vibrace na volnobehu des bes, podvozek je horsi (slabsi) nez stary. Posez bez problemu, mista po vsech strankach akorat (mam 1.80 a 115kg).
Vykon, pocitove...stejny jako na starem a vzhledem k omezovaci je stary lepsi. Je to proste vic skutr pro holky. Nepopiram, az bude za 35000,- penez mozna si ho koupim. Medvede pokud ti stary po evropsky jezdi do kopce sedesat, je nekde problem, mozna ucpany filtr nebo nesestelovany ventily.
Naposledy upravil
Jezdič dne 26 čer 2008, 16:31, celkově upraveno 1
27 čer 2008, 08:24
mám z toho taky rozporuplnej pocit. ze starýho Leada se dá vymačkat fakt hodně a i když má novej dobrý praktický vychytávky, vzhledem k mému sportovnějšímu stylu jízdy a počtu najetých kilometrů ročně si ho nekoupím ani z nostalgie. Já fakt nechápu, proč ten motor z SH 150 nenarvou do sportovnějšího rámu
ten když se naladí, tak by dal i 140km/h. Bylo by rozhodnutý. V červenci jdu na garančku 12tis.km tak jsem zvědavej, jak se budou v Hondě tvářit, ještě do března mám záruku a jak tam bude sebemenší problém, tak je budu obtěžovat :p u nás nejsou zvyklí na takový kiláky.