krizik1 píše:To je velký omyl, zrovna tahle Vespa je na české rozmlácené silnice ideální.
Souhlasím, velice mě překvapilo, jak si Vespa díky uložení předního kola poradí s výmoly. Díry, které znamenaly pro mé předchozí piaggio veliký problém a vymlácení duše, Vespa zvládne s ladným drncnutím a jede se dál. Dokonce mi přijde, že si s tím poradí lépe, než mé skútry s velkými koly.
-- 17 úno 2018, 10:26 --
Bostav píše:Hlavně, cestovat na Vespě 125ccm ve dvou je chujovina .... Dál nemá smyl cokoliv řešit.
Jestli se chceš vrátit do mladých let, tak si kup kánoii a jeď na Lužnici
V mladých letech jsem nikdy nejezdil na kánoi a ani mě to nikdy nelákalo. Zato jsem vozíval na Piaggio NRG dva chlapy, jejichž celková hmotnost rozhodně byla víc, jak 180kg. Sice to byly kratší trasy (do 50km), ale NRG to zvládalo překvapivě dobře.
Docela zásadní je pro mě odpověď, že pokud by se stala nehoda, tak by mohli v cizině zjistit, že jsem byl přetížený. A co si budeme povídat, to riziko tu je, vždyť kvůli mé vášni ve skútrech jsem po 2 operacích a stále kulhám.
Se servisními intervaly moc problém nemám. Vespa je má po 8.000km. Velkou motorku nechci, nebaví mě to na nich. Líbí se mi ten pocit, když člověk nemusí nic řešit a prostě jede na výlet. Líbí se mi, když mě stroj nepokouší překračovat rychlostní limity. Líbí se mi spotřeba. Navíc na Vespu se toho vejde opravdu hodně
.
Pokud tady tedy není žádný cestovatel na skútrech, který by mi řekl: "jasně, takhle cestujeme s manželkou pořád a je to super", tak asi zvolím variantu druhého skútru, abych měl trochu větší klid v srdci. Bohužel manželka má 150cm, takže o těžké GTS nemůže být ani řeč a budu se muset podívat po menší LX nebo ET4...