Dnes jsem si na cestu vzal GPS, abych porovnal údaje s tachometrem. Kymco se opravdu drží 10ti procentní tolerance směrem nahoru. GPS vžy ukazhovala méně a to v pásmu:
Do 20 km/h – rozdíl 1km/h
20 – 30 - rozdíl 2
30 – 40 - 3
40-50 - 4 a nad 50km/h byl rozdíl 5. Rychleji než 55 jsem zatím kvůli zabíhání nejel.
Chytá „nadrc“, ráno bylo u nás jen 9 st.C a nastartoval jsem v momentě.
Do podsedlového prostoru se vleze velká integrálka ale druhá přílba už ne. Dvě otevřené přílby by ale bez problémů vlezly, vybrání v sedle s tím počítá.
26.8. edit:Tak mám dnes najeto 600km – maximum do první garančky, kam Jágříka dnes odevzdávám. Zatím se projevila jediná závada a to občas kecající otáčkoměr (nechtěl se v klidu kamarádit s nulovou polohou), bude vyměněno, díl už je údajně zaslán do servisu.
Poprve jsem tankoval po ujetí 300km – spotřeba vyšla 2,68 l/100km. Jezdil jsem sám a dodržoval jsem záběhový režim do půl plynu. Další třístovku jezdil již v 50% ve dvou a již trochu plynu více a nezdá se že by spotřeba příliš vzrostla, neboť jsem zatím k pumpě nemusel.
Včera jsem najel 210km ( na 4x) musel jsem si pouze trochu protahnou záda, takže pohodlí OK. Mám ovšem pouhých 172 cm. Spolujezdkyně si také posed pochvalovala, zejména opěrátko, které nebývá běžnou výbavou.
Takže zatím spokojenost a počasí přeje.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2013, 12:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou