Diskuze o skútrech většího objemu.
06 dub 2010, 09:40
na štítku moc pěkné místo, co je to zač, kupoval jsi už hotové? nebo tvůj výtvor?
06 dub 2010, 10:36
stroboskop je kupovaný na aukru,odkaz je v sekci stroboskopy a led světla..
21.4. edit:tak s variátorem Malossi mám najeto cca 600km..takže pár poznatků:v manualu u variátoru píšou že na objem 125 se mají dát válečky 9,5gr,součástí variátoru jsou 13gr údajně na objem 200.Karel z AB Bráník mi tam teda fouknul ty 9,5gr.jelo to líp,ale rozjezdy nic moc,hlavně v cca 90km/h měl motor otáčky kolem 9200,což mi připadalo dost..díky Karlově ochotě pracovat i v sobotu,jsem za ním opět zajel a dal tam ty 13gr,a myslím že takhle je to ok.rozjezdy jsou znát,do kopce to táhne téměř stejně jako po rovině,maximálka se zvedla asi cca o 5km,což není až tak postatný,jde hlavně o sílu.zdá se mi,že se trochu změnil zvuk výfuku,ale asi to je subjektivní pocit..takže zatím jsem spokojen,ještě vyzkouším,jak to pojede s batůžkem.každopádně touto cestou ještě jednou děkuji Karlovi za ochotu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2013, 12:54, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
28 dub 2010, 19:34
Co to stál ten novej variátor? To potřebuju taky. Mně Yager jezdí za 3,4 litru...někdy se dostanu na 3,2 ale to musím napnout plachtu a jezdit po větru. Mám tedy plexi, tak nevím, jestli to udělá tolik na spotřebě. Jinak to jezdí dobře. Mám najeto 8200km bez poruchy. Akorát jsem ztratit start páku nebo mi jí někdo ukrad...spíš se povolila a upadla někde na jižní spojce.
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/? ... muid=29499
29 dub 2010, 20:25
platil jsem tuším + - 4000,- ,včetně kevlarovýho řemene,už si to nepamatuji přesně.kupoval jsem to v AB Bráníku a tam taky montovali. s tou spotřebou nevím já to neměřil,natankuju a jedu.člověče, jakto že nejezdíš na středeční srazy na strahov,když jsi z Prahy????
30 dub 2010, 06:20
tak to je dobrá cena. Do Bráníka taky jezdím na servis, tak až to dotáhnu na 10tis, tak to nechám udělat spolu s výměnou náplní. Ani nevím, že jsou srazy....co se na nich děje? Yager jezdí dobře, sice jsem si zvyknul ale škoda, že to nejede tak, jak psali. Teď už mají na stránkách, že to jede jenom 100, původně bylo psáno 108. Spíš bych řek, že to jede tak 90, stovka po rovině a nesmí bejt protivítr a to točim už 9tis nebo i přes (při osmdesáti to má 8tis otáček). Mám taky otázku, jestli se smí jezdit v červenym poli otáček - přijde mi, že tam je namalovaný jen tak. Někde jsem vyčet, že by to mělo mít omezovač na 9.500otáček. Kdyby se mělo jezdit jen do těch 8tis, tak to by byla na jižní spojce bída.
30 dub 2010, 06:52
tak se na to koukni
viewtopic.php?f=68&t=2484,jinak s červeným polem si nedělej starosti,i když teda aby ti to točilo ve 100 přes 9000 ot,mi připadá dost..možná by to chtělo o něco těžžší válečky.takže nějakou středu tě očekávám na Strahově
!
02 kvě 2010, 19:49
Najeto 3350 km, poslední spotřeba 3,13l (vše v sóle), žádný problém až na jízdu po neustálých tankodromech zvaných české silnice. Těm děrám už se ani nedá vyhýbat.
to PavelSacha - těch slibovaných 108 je pouze tachometrových, reálná maximálka po rovině bez protivětru je dle GPS kolem 100ky (po patřečně delší akceleraci)
03 kvě 2010, 15:59
to budu muset nechat poladit v servisu....né že by mi to nejezdilo dobře...ale spotřeba je divná...teď jsem udělal asi 3,04l ale to byla asi náhoda. Když to dá podle GPS 100 tak to musí bejt na tachometru přes 110,co? Já udelám tak 100 na tachometru a co je nad, tak je jen vlivem jízdy z kopce nebo s větrem v zádech a to podle tachometru dosáhnu tak 105, když z kopce a po větru tak i 111km/h ale to už vypadá, že se to rozpadne a otáčky sou dost vysoký, přes 9 tis, takže tak nejezdim aby mi to vydrželo nějaký ten pátek
23 kvě 2010, 13:31
Tak už mám nějakých 3800km, motor se vcelku dobře rozběhl. Včera jsem jel trasu Ruprechtov - Luhačovice a zpět průměrnou cestovní rychlostí 71 km/h, což mne samotného přijemně překvapilo. Musím ale přiznat, že plyn znal pouze dvě polohy, předjížděl jsem pomalé kolony aut a v podstatě nikde nestál. Byl jsem zvědav, jak se stroj bude stoupat do zmámého motorkářského ráje - do "Buchláků" a taktéž v pohodě. Nejnižší rychlost byla tachometrových 64 (čili v reále tak cca 57-58) v posledním stoupáním před motorestem ve směru od Hradiště. Pro úplnost - jízda v sóle, se všemi věcmi (oba kufry plné) i se mnou tak 100kg zátěž. Spotřeba byla 3,37l
to PavelSacha: měření už jsem popisoval výše, ale fakt je ten, že údaj výrobce o maximální rychlosti se vztahuje na tachec, nikoliv na reál. Výrobce tady vlastně lže. Za bezvětří a po rovině se to ztuha drží na ustálené GPS-ové stovce, spíše těsně pod ní. (měřeno Garmin 705).
26 kvě 2010, 09:45
o kterém oblíbeném stoupán prosím mluvíš? můžeš mě mapově zasvětit ?
26 kvě 2010, 12:55
Buchlovské kopce na trase Uherské Hradiště - Brno.
05 zář 2013, 21:51
Zdravím, Jsem už 14 dní vlastníkem Yagera GT 125 najeto mám lehce přes 200km, zatím spokojenost. Jen mě štve,jak již tu někde bylo napsano, že kymco neuvádí v příručce informace o záběhu. V prodejně v Chrudimi, kde jsem ho kupoval, mi prodavač řekl abych jezdil normálně, jen se vyhnout větší zátěži, jízdě do prudkých kopců na plný plyn a jízdě ve dvou. A taky abych ho zbytečně nevytáčel.Tak si jezdím těch 70-75 na pul plynu, snad tím nic nezkazím. Jsem zvědav na spotřebu.
05 zář 2013, 21:57
Hlavně při rozjezdu tomu nedávej a jen to lechtej aby nebyl plný záběr vária.
06 zář 2013, 06:04
Jednoduše bez maximální zátěže (plný plyn, spolujezdec, těžký náklad, Gross Glockner) a zejména při studeném motoru nevytáčet do vysokých otáček. Hlavně první stovky km jezdit v proměnlivém režimu, tedy střídat rychlosti-otáčky a ne nasadit 75 a 10 km jet stále stejně - ideální je jízda po městě. Max rychlosti jsou individuální dle stroje, ale do 500 km bych 125 určitě nehonil moc nad 80 a od 500-1000 km postupně krátkodobě přidával, ať si motor zvyká. Od 1000 km už se dá jezdit zcela normálně, i když se říká, že motor je správně zajetý až po několika tisících km
17 zář 2013, 10:44
Zdravim vsechny vespolek.
Jako novy majitel-cekatel
Yagra jsem se zajmem precet celou diskusi a nasel mnoho zajimavich informaci. DEKUJU!
Tak "černa perla" si už stoji v garaži. Najeto 26Km
a jsem nadšenej. Dostal jsem k tomu i českou verzi US manualu, na který je tady odkaz. Akorat se mi nedari nastavit hodiny ... zato se mi povedlo smazat TRIP i servis počítadlo.
Jeste malý dotaz: co kdyz mi to cestou umře žízní? Předpokladam, ze staci nalejt benzin a "nakopavat" tak dlouho, nez se naplni karburator a motor naskočí.
Edit: 29.9.Najeto cca 360 Km a prvni problem je na svete. Vecer sem skutra ustajil v garazi bez problemu, a rano uz starter jen "cvakal". Zkousim svetla - sviti, houkacka - houka , takze baterka je v poradku. Tak sem parkrat kopnul a motro naskocil. Zahreju (venku +5) - projedu (cca 3Km) - chcipnu. Starter porad cvaka, a teplej motor sel nakopkout az po pridani cca 1/3 plinu.
Zitra to vemu do servisu na reklamaci - tak uvidime.