Tak mám odjetou první tisícovku kilometrů. Spotřeba při posledním plnění činila 2,85l. Jezdím v kopcovitém terénu Drahanské vysočiny, cirka 50% ve dvou a do ¾ plynu (asi do 7000 ot.), tak jak vyžaduje výrobce pro záběh. Vše zatím v naprostém pořádku.
Co se týče akcelerace – mě se zdá odpovídající hmotnosti výkonu stroje ale pokud se nezměří se stopkami a pásmem, tak je to stále pouze o pocitu. Po kompletním záběhu si s tím tu práci dám. Pro měření se dá využít i GPS.
29.9. edit:Dnes jsem splnil normu pro záběh danou výrobcem - 1600 km. Tak jsem si hned vyjel na jeden rovný delší úsek vyzkoušet maximálku - dle tachometru 111, dle GPS 101 km/h. bylo to v sóle, za bočního větru cca 5m/s. Výrobce udává 107 km/h, asi myslí na tachometrový údaj. Provoz zatím bez sebemenšího technického problému, spotřeba stále pod 3l. Teď se asi zvýší, neboť se budu snažit jezdit "naplno" aby se motor ještě lépe rozchodil. I tak jsem příjemně překvapen z výkonu motoru, Popravdě jsem při vzpomínkách na svůj první Tatran 125 (dávno tomu) takové ježdění s 125kou vúbec neočekával
Mám už najeto hodně km potmě, neboť vyjíždím z domu do práce po 5.hodině a to je u nás v lesích tma jako v pytli ale světla svítí tak jak mají, přehled je srovnatelný s autem.
Zatím jsem přesvědčen, že jsem nákupem tohoto stroje chybu neudělal
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2013, 12:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou