Diskuze o skútrech většího objemu.
06 srp 2018, 07:46
Zdravim vsetkych. Mam problem s Kymco X-town 125cm. Skutermam od nova,riadne zabehnuty a servisovany. Po 2hej servisnej prehliadkebna 4000km sa objavilo nadmernevtrasenie( vybracie) do zadnych stupaciek, vyfuku,co hlavne citi spolujazdec a pridal sa aj nadmerny hukot,akokeby hucalo lozisko. Konzultoval som uz viackrat s predajcom a servisom. Povedali mi,ze pri 125ke je to normalne a su povolene vybracie,no nevedia povedat v akej miere. Kupil som nove pneu,dal riadne vyvazit,no nepomaha. Mam teraz 6200km a dylemu,co stym. Nestretli ste sa s podobnym problemom? Predajca ma zavadza,ze mohol byt pretoceny motor,ze je treba ho poslat na test do Rakuska. Jazdili sme na nombpo zabehu dvaja s priatelkou cca 150kg spolu cestovnou rychlostou 100km/h. Dakujem za vsetky reakcie.
06 srp 2018, 08:10
Na 125-cítce ve dvou cestovní rychlost 100 km/hod. ? Takže jsi to pral pořád plnej plyn. Vibrace musíš vypozorovat sám, zda to jde dle frekvence a dalšího chování od zadního kola, motoru nebo variátoru. Vibrace se nedají popsat "na papíře" ... to se musí cítit rukama či nohama. Podle tvého popisu těžko dostaneš přesnou radu a tak musíš pátrat sám.
06 srp 2018, 15:46
Dakujem za odpoved. Pri kupe skutra,som sa pytal predajcu,ci to bude v pohode aj na dlhe cesty. Ubezpecoval ma,ze v pohode. Teraz je to uz inak a ochotne a trpezlivo hladame dovod vybrovania. Nakoniec dojde aj k tomu,co navrhol. Poslat motor do Kymca na test,ci to nieje od kluky. 4000€ mi lieta vo vzduchu.
06 srp 2018, 15:59
K té rychlosti ... GPS 100 ... to je tak maximálka, to nesvědčí žádnému stroji .... ale spíše než o rychlosti je to o tom , pod jakým plynem jedeš. Pokud pojedeš 95-100 a s plynem do 3/4 tak je to přiměřené. Pokud budeš polovinu trasy s plynem 100% , už to není zcela ono ...dlouhodobě.
Veškerá technik auto, moto a elektronica si někdy dělá co chce, někdy je to typické, někdy zcela atypické ... buď rád že ti to servis bude řešit i když přijdeš o kus sezony. Kdyby tě to trefilo na autě a složitě se hledal problém a pak čekalo na náhradní díly ... tak si třeba 3 měsíce počkáš.
Je to osud .... a proto je třeba mít štěstíčko a cit ke stroji, aby se ti takové věci vyhnuly ...
06 srp 2018, 17:59
Zas ho nestraste s tym jazdenim na plny plyn. Osobne 21 000 km na Downtown 125 a plny plyn je bezna jazda. Nerozsipe sa to. Ano vacsi vykon a jazda na polovicu zvycajne setri motor. No ked nie je kde setrit tak jazdim tak ako sa da. Evidentne mas nejaky problem tak ti drzim palce. Najlepsie by bolo, keby ti poslaly celu masinu na testy. Vybruje to ako celok a ak motor bude ok, kto bude hladat chybu?
Odoslané z Lenovo TB3-X70F pomocou Tapatalku
06 srp 2018, 22:03
Ja mam z toho taky pocit,akokeby bol problem z variatorom a remenom. Bol totizto po 4000km opacne nahodeny,myslim smer a 2 valceky su opotrebene viac nez ostatne. Opacne to nahodili v servise na servisnej. Mal som dole aj plastovy kryt a po nastartovani,remen dost behal hore dole... je to moj laicky nazor.
07 srp 2018, 17:25
Urcite vymenit valceky a daj aj novy remen. Moj original po 8000 bol dopraskany a uz aj fuzy sem tam. Potom isiel kevlar malossi a ten po 13 000 vyzera velmi slusne. Menim ho lebo uz sa mi to zda azmoc co najazdil. Pozri na variatore, ten plech co dolieha na valceky, ci ho mas pekne hladky. Ja som tam mal navareny hrb co nicil valcek a stazoval radenie.
Odoslané z Lenovo TB3-X70F pomocou Tapatalku
07 srp 2018, 20:40
Dakujem za radu,dam to preverit.
20 kvě 2022, 18:16
chipo696 píše:Dakujem za radu,dam to preverit.
No když ti to tak vibruje, tak to bude asi variátor,,,,zkontroluj válečky a proboha, nedávej tam ten odpad Malossi kevlar řemen, ale hezky originál !