To ti tady asi nikdo přesně neřekne. Nicméně vycházel jsem při volbě Kymca z dostupných informací z motoristického tisku (ČMN apod.) a z osobních zkušeností.
Protože Kymco vyrábí i motory pro menší Enduro BMW a skútrová produkce probíhá ve spolupráci s evropskou centrálou Kymca ve Weidenu v Německu, čekám lepší kvalitu. Ostatně to lze dokumentovat dlouhodobě dobrými prodejními čísly právě v Německu, přestože má Kymco prakticky stejné ceny jako renomovaní výrobci (Honda, Piaggio apod.).
Nakonec mám možnost porovnat moje Kymco s běžnou Činou za 25 tisíc, kterou má kolega. Po třech letech je pro časté závady prakticky neudržitelná v provozu.
Mám za to, že motory levnějších výrobců mohou být vyráběné podle stejných výkresů - to v Číně umějí, pak mohou být i náhradní díly stejné, ale rozhodující je kvalita zpracování.
Já osobně mám s Kymcem první problém. Po roce používání a 4700km došlo pravděpodobně k uvolnění přepážky ve výfuku - bublavý zvuk (alá sekačka) čekám na dodání dílu a reklamační výměnu. Reklamační řízení bez diskuzí - 10 minut dlouhé. Jinak nic nevrže a vše maká jak má.
I když mi to tady nikdo asi nevěří, tak jsem se pro Kymco rozhodl po osobním vyzkoušení Hondy PCX, kterou jsem měl původně v merku - nelituji.
pro info:
http://skutrmania.cz/clanek/137-na-navs ... v-msa.htmlTady je ten motor pro enduro BMW:
http://autofun.blesk.cz/kymco-vyrabi-mo ... -bmw-4130/