Kymco Downtown 125i ABS

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 16 čer 2016, 20:21

[quote="viteon"]mám Dr.Pulley správného rozměru - 12gr. a je to lepší na rozjezdu a do kopce (místo 7t jede na 7500ot.) a stejné na maximálce - při maximálních otáčkách :-)

EDIT ČERVEN 2016:
vyměnil jsem: Dr.Pulley správného rozměru - 11,5gr. a a je to ještě o kousek lepší na rozjezdu a do kopce (místo 7t u originálu, 7500 u Pulley 12gr. teď jede na 8000ot. - dál už bych nešel) - už se obecně s otáčkami dá pohrávat s plynovou rukojetí - se standardními válečky prostě na max a jedu (funkce plynové rukojeti *0 - 1* :-) Otáčky při různých rychlostech jsou +- na úrovni originálu.

původní zelená kontrastní pružina vyměněna za žlutou. Jestli válečky zlepšily "výkon" o 5-10% tak pružina je poznat tak o max. 2%, jen ve velkých rychlostech (má 125ka velkou rychlost?) a asi se zlepšily rozjezdy, bo se a zase asi trochu líp napíná řemen.


=====================================
Máš válečky nebo slidery ? Nic jiného si neměnil, ani spojku a i variátor ?
Nedal by sis to na dynamometr ve Scootland v Brně ? (tam by ti přesně řekli, kde jsou slabiny) A zveřejnit ho ? Je to jen 300 Kč ...
(prosim, prosim)


Já jsem měnil komplet jak je uvedeno výše (spojka, vari, slidery a kontrastka Pulley) . Vliv spojky Pulley je zásadní a kladný.
Bohužel slidery do Pulley variátoru jsem dal příliš těžké 12,5g - tak nepasovala ani dodaná konstrastka , museli dát silnější.
Jinak odspoda to jede jako drak a výkonové maximum v rychlosti 35-40 km se zvedlo z 8 na 9,5 kw na zadní kole což je totální bomba !!!
V rychlosti 20 km to má nárůst výkonu 2,25 kW !!! To mě ale moc netěší ... jak říkám , městský drak.

Bohužel jak originál tak i tento výsledek má propad výkonu mezi 50-90 km/hod (1-1,5 HP)

Očekávané zvýšení max speed je minimální, pokles otáček ve vyšších rychlostech tak 200 rpm - taky zanedbatelné - to ty těžké slidery.

Rozsah otáček motoru v jedné rychlosti při brzdění motorem a zrychlování se zvýšil, při ubrání plynu otáčky klesnou a méně to brzdí motorem. Například v rychlosti 60 km/hod. je pozoroval rozsah otáček motoru 5.000-7.500 rpm

Graf dynamometru sem dávat nebudu, protože je to mezifáze a bude se to měnit
Dělal jsem před nějaká měření zrychlení a pod. a až udělám druhé měření po dovo v červenci - šupnu to sem.
===
To be continue ...
26.8.16 Výsledky ladění http://www.skutrforum.cz/post303665.html#p303665 výkon stoupl o 38%
Naposledy upravil JardaB dne 26 srp 2016, 07:36, celkově upraveno 3
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 17 čer 2016, 03:45

Dobré info. Nějaký odkaz na tu kontrastku Pulley? Nebo se prodává jen v kompletu se spojkou?

Chci taky v blízké době rozebrat spojku, očistit, případně vyměnit kontrastku, pružinky-nevím jestli jsou už trochu vytahané a dát opět za ty co tam byly nebo vyzkoušet různé tvrdosti? Ikdyž s jízdou jako takovou problémy nemám a vyhovuje mi přesně to, co tam mám ted.

Jak se vlastně pozná, že jsou pružinky a kontrastka vytahané a je potřeba jejich výměny?

Předevčírem jsem vyměnil Pulley válečky za obyčejné, chtěl jsem je opět vyzkoušet a rozjezdy i přidání rychlosti při jízdě byly hodně pomalé-líné..takže ještě ten večer jsem dal zpět Pulley..je to neskutečný rozdíl. Na druhou stranu si říkám, že upravováním "tvrdosti-rychlosti" rozjezdů apod, zase naopak to musí odnášet brzčí opotřebení řemene apod..ono asi "něco za něco".

-- 17 čer 2016, 03:58 --

Honzzzinek88 píše:. Za brzdovou kapalinu si řekl 200-300.


Ahoj, kolik bylo teda potřeba té brzdovky? Stačí toho půl litra?
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod TUNER » 17 čer 2016, 06:16

Kontrastka tipuju že není žádná pulley,jen museli dát TVRDŠÍ aby korespondovala s těžšíma pulíkama. Další varianta by byla pulíky odlehčit....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Honzzzinek88 » 17 čer 2016, 06:34

Brzdy jsem dělal včera stačilo 500ml a ještě zbylo

Odesláno z mobilu.
Uživatelský avatar
Honzzzinek88

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 24 dub 2016, 09:17

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 17 čer 2016, 07:25

Přesně, kontrastní prostě pevnější. V Brně nejsou na Pulley zavedení a nedrží tento sortiment. Lepší a předvídatelnějši výsledky mají s variátorem jiného výrobce.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 18 čer 2016, 15:05

Tak jsem si včera udělal pěkný výlet a nakoupil přímo v Týnci kontrastku, pružinky atd a dnes jsem se vrhl na výměnu. Kontrastka ikdyž byla vyšší, tak vpohodě a měla by to být tvrdostí náhrada za origoš-což se mi potvrdilo i jízdou. Pružinky měly být taky určené pro tenhle typ, ale už jen dle tvaru bylo vidět, že tam jen tak nepudou. Nakonec tam šly dát, ale při zkušební jízdě vevnitř něco klepalo..ano byly to ty pružinky..prostě to tam nějak špatně komunikovalo s okolím :? Jinak jízda mimo to klepání byla vpohodě, jen trochu línější a při jízdě to neklepalo-nebo jsem to jen neslyšel. Pružinky šly tedy pryč. Znova vše rozdělat-ted už to byla hračka a za pár minut jsem měl pružinky přehozeny zpátky a nechal jen kontrastku. Jízda se mi zdá být podobná, odspoda se to ale rozjíždí nepatrně pomalejc, ale např zátah při jízdě do kopce je zase nepatrně silnější-rychlejší a otáčky při rozjíždění jsou celkem o dost menší a pak se to rychlostí srovnává, jak jsem to měl minule. Možná ale jde jen o pocity a čekal jsem, jestli to něco neudělá zásadního..a spíš neudělalo. Ale šlo mi hlavně jen o výměnu za "opotřebované" věci a vyčistění vnitřku, což byl vevnitř teda svinčík. Trochu jsem se inspiroval i zde https://www.youtube.com/watch?v=dHBUWZGclfM

Teď už mi jenom čeká brzdová kapalina, což by měla být hračka. No a pak jen doufat, že se v motoru atd nic nevy.ere..to je už na mě "vysoká škola".



edit: Tak jsem se byl projet cca 40 km a poznatky oproti pár zkušebním metrům jsou trošku jiné :mrgreen: Rozjezdy jsou docela dost agresivní, až se bojím dát hned na začátku za plný plyn a "agresivnější" je přidání plynu i při rychlosti. Nyní dosáhnu s přehledem 120 km/h i na rovince, což jsem předtím dal jen max z mírného kopečka. Takto si představuju "plnou" funkčnost tohohle skútra. Ale je fakt, že tam mám ted měněný i nový řemen. Jinak tedy nová konstrastka, vzducháč, olej, chladička..a samozřejmě Pulejáky :) prostě super super :wink:

PS:potkal jsem dva Xmaxe, oba čerňáci, pak u obchodu krásnou Majesty čtyřkilo. Mám dojem, že se ti Xmaxy nějak tady po okolí rozmohly, potkávám je nějak často.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Richie01 » 18 čer 2016, 20:09

Použil jsi s tvrdší pružinou jiný válečky,nebo jsi nechával stejnou váhu jako před výměnou?
Uživatelský avatar
Richie01

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 225
Registrován: 30 kvě 2015, 20:51
Skútr / moto: Gilera NEXUS 125 4T ___ Piaggio SKR 125 2T ___

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 18 čer 2016, 20:27

Pružina je o malinko prý tvrdší než originál, možná proto i agresivnější rozjezdy. Puleje tam mám už delší dobu a na nich jsem nic neměnil. No a pak taky ten řemen nový. Ještě jsem pak velmi jemným šmirglem očistil vnitřek hrany bubnu a obložení spojky a vše vyčistil technickým lihem.

Dál co si všímám je, že u rychlosti cca 40-60 km/h mi to tichounce píská, jak vysavač. Tohle mi pískalo i předtím, ale myslel jsem třeba, že je to tou spojkou a nečistoty v ní apod, protože variátor jsem měl jinak čistý. Píská vám to také tak? Ted si říkám, jestli to není Pulejama, že s obyčejnýma mi to možná nedělalo. Třeba to ještě vyzkouším jak bude čas.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod macostr » 19 čer 2016, 10:57

Pekna praca Dalas, super fotky aj popis :) ja som vcera tiez daval dr.pulley kontrastku co mi poslal Double-J ... Je asi o 2cm kratsia ako original, ale skor mi pripada uzsia a to tak, ze do nej neviem napchat tu kovovu okruhlu podlozku alebo vlozku alebo co to je :) zmontoval som to teda bez tej vlozky...viete mi pani poradit ci je to OK ? Mozem s tym bezpecne behat? Alebo to tam mam skusit nejako nasilu napchat ? Mam DT300 ale spojka vyzera rovnako ako na 125.. Dikes:)

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 19 čer 2016, 11:01

Díky macostr. Aj to nevím, bez té podložky..jakože mělo by to fungovat, vždy je tam pak to ALE.. Myslím, že se dá koupit i náhradní ta podložka, jen nevím z jakého matrošu byla..ale pokud máš malinko jiný rozměr.. No já zas měl tu pružinu o hodně delší, až jsem se při porovnání zhrozil :mrgreen: No nakonec jsem ji zkusil propérovat ručně oproti origošu a nijaký velký rozdíl mi v tom nepřišlo, pěkně sedla jak ulitá i do té podložky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 19 čer 2016, 11:33

macostr píše:Pekna praca Dalas, super fotky aj popis :) ja som vcera tiez daval dr.pulley kontrastku co mi poslal Double-J ... Je asi o 2cm kratsia ako original, ale skor mi pripada uzsia a to tak, ze do nej neviem napchat tu kovovu okruhlu podlozku alebo vlozku alebo co to je :) zmontoval som to teda bez tej vlozky...viete mi pani poradit ci je to OK ? Mozem s tym bezpecne behat? Alebo to tam mam skusit nejako nasilu napchat ? Mam DT300 ale spojka vyzera rovnako ako na 125.. Dikes:)

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku


Bola to len podlozka, co si tam nedal alebo mala aj funkciu ako lozisko?


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým krizik1 v 19 čer 2016, 22:30.
Důvod: Na žádost smazáno jako off topic.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým krizik1 v 19 čer 2016, 22:30.
Důvod: Na žádost smazáno jako off topic.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým krizik1 v 19 čer 2016, 22:29.
Důvod: Na žádost smazáno jako off topic.

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým krizik1 v 19 čer 2016, 22:29.
Důvod: Na žádost smazáno jako off topic.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron