Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 19:01

Mekni na www.motodily-praha.cz, olej BelRay 10w-40, prevod 80w (lahev na 4-5 vymen), filtr bys mel taky najit, jeden i druhej


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 19:51

Honzzzinek88 píše:Tak byl to jen špatný kontakt takže už svítí i brzda a startuje. Levá a pravá brzda je cajk . Koukal jsem na vzduchový filtr jak vypadá a byl trochu černý tak jsem ho vyfoukal a dál ho zpátky. Kdy to je tak nejlépe měnit při 10000km co? A už to asi bude chtít olej , variátor atd. Má to cenu dávat do servisu když už to není v záruce? Nebo si to udělat sám. Díky zase za rady.ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mobilu.
Papierové vzduchové filtre by sa nemali vyfukovať,ale vymienať vačšina výrobcov to vyslovene zakazuje no ked už, tak nízkym tlakom vzduchu,ale iba jedným smerom z vnútornej strany von.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 20:05

Sago2 oh sakra to abych koupil nový trochu jsem tomu dal... Jak poznám kdy je vhodné vyměnit řemen na variátoru? Je to můj první stroj tak nevím díky ještě jednou.:-)

Odesláno z mobilu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 20:10

Podle sirky, tusim, ze origo je cca 21mm, jak je pod 20, je treba ho vymenit


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 20:19

Aha takže rozebrat při 10000km a změřit. Já třeba myslel jestli to jde nějak poznat podle jízdy, nebo rozjezdy apod :-)

Odesláno z mobilu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 21:03

To nepoznas, do posledni chvile to jede, az to praskne


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

30 kvě 2016, 21:04

Aha ok tak jo : - )

Odesláno z mobilu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

31 kvě 2016, 05:32

Mrkni sem. http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... zivotnost/ Ono se to chce hlavně podívat na ten řemen a zjistit stav a podle toho měnit nebo ne. Ten řemen myslím neprdne jen tak z plezíru, ale tím, že je nějak "načatý"-viz odkaz.

-- 31 kvě 2016, 05:00 --

Jo a před každou delší cestou by se měla udělat řádná údržba :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=AtUWAuF9fUA
Kluci mají můj nesmírný obdiv a jejich cesty, to je prostě paráda https://www.youtube.com/watch?v=-62TMLL5KAg

Re: Kymco Downtown 125i ABS

31 kvě 2016, 07:26

No, řěen prdne i jen tak z plezíru, bacha na to!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

31 kvě 2016, 07:48

Tak ono může se stát cokoliv i u nové věci že..ale je pravda, že jsem se díval na svůj řemen nedávno a vypadal ještě ok. Koukám na něj dnes při výměně za nový a teda "pokročil" pěkně :shock: Ono asi jak už to má najeto ke konce životnosti, pak to jde velmi rychlo do háje. Takže můj šel k téměř 19 tisícům. A u té životnosti taky možná záleží na tom, jak za to kdo tahá, váha jezdce-jezdců a bagáže apod.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

31 kvě 2016, 08:03

Přesně na tom všem záleži včetně prostředí, kde se na tom jezdí atd. Jinak u DT je vlivem těchto podmínek životnost 5-20tkm


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

04 čer 2016, 14:48

Chladící kapalina vyměněna. Potřeba bylo celkem 1,55 litru nové chladičky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

08 čer 2016, 14:17

viteon píše:mám Dr. Pulley 12g a připadá mi to celkem rozumné, drží vyšší otáčky na rozjezdu a do kopce, při běžné jízdě nižší. Maximálka cca stejná při nižších otáčkách. Víc si nepamatuju, bo je zima.

Doplním pro zájemce o hru s variátorem:
vyměnil jsem: Dr.Pulley správného rozměru - 11,5gr. a a je to ještě o kousek lepší na rozjezdu a do kopce (místo 7t u originálu, 7500 u Pulley 12gr. teď jede na 8000ot. - dál už bych nešel) - už se obecně s otáčkami dá pohrávat s plynovou rukojetí - se standardními válečky prostě na max a jedu (funkce plynové rukojeti *0 - 1* :-) Otáčky při různých rychlostech jsou +- na úrovni originálu.

původní zelená kontrastní pružina vyměněna za žlutou. Jestli válečky zlepšily "výkon" o 5-10% tak pružina je poznat tak o max. 2%, jen ve velkých rychlostech (má 125ka velkou rychlost?) a asi se zlepšily rozjezdy, bo se a zase asi trochu líp napíná řemen.

Praktické info:
- mám najeto 37000km, spojkové obložení by mohlo vydržet dalších 100.000km,
- matice pro demontáž pružiny je asi v palcových mírách (1,5") a ještě do plusu, protože 38ku ořech na ni nenasadíte, jen narazíte. Po demontáži jsem upravil na 38mm a příště to snad půjde líp. Matici doporučuji demontovat ve dvou, jeden drží golu a druhý blokovací klíč. Drží to jak čert.
- pokud dáte Dr.Pulley, strhněte hranu na desce variátoru (katalog MB1269: 22130) - po 10000km se "zasekávala na ploše kostky" - kdo neviděl si možná nepředstaví

Re: Kymco Downtown 125i ABS

08 čer 2016, 15:18

double-J píše:Mekni na http://www.motodily-praha.cz, olej BelRay 10w-40, prevod 80w (lahev na 4-5 vymen), filtr bys mel taky najit, jeden i druhej


Sent from my iPhone using Tapatalk

V servisní knížce píší že druh oleje sae 15w40 a ty mi doporučuješ 10w40 jaký je v tom rozdíl? Děkuji za vysvětlení. A ještě minerální, syntetický nebo plně syntetický?

Odesláno z mobilu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

08 čer 2016, 15:25

V nových příručkách už je 10W-40, protože 15W-40 se prakticky přestal vyrábět. Minerální oleje jsou "záběhové" nebo se používají po GO motoru, resp. při snaze zmírnění existujícího použití, jinak už se nepoužívají, protože dávají materiálu možnost se "obrousit" (obrazně řečeno). Po první výměněn z výroby, nebo pro klasické výměny se používají oleje polo nebo plně syntetické.
Odeslat odpověď