Kymco Downtown 125i ABS

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 26 dub 2016, 07:58

Jezdím z 80% dlouhé trasy. Na záběh jdou citlivé diesely. Tam je to 20-30 tis. km
U skútru, který má keramický honovaný válec jsem čekal že projevy "nezajetí" trvají kratší dobu. Je možné, že záběh trvá déle než 2000 km.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 26 dub 2016, 08:16

Pokud jezdis dlouhe trasy, je to o to nachylnejsi ke spatnemu zajeti, z duvodu mizneho drzeni konstantnich otacek, to je obecne pro zabeh spatne a muze to byt klidne pricina. Zabrh jako takovy ale obecne trva do prvni vymeny oleje, pak uz to je jen sedani si zabehleho motoru, protoze synteticky olej uz dal neumoznuje zabeh...jinak mi neni jasne, co je to prosim te ten "keramicky honovany" valec? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 26 dub 2016, 08:43

Je ve válci Downtown litinová vložka? Není !

Jaká je jiná možnost ?

"Keramický povlak" typu Nicasil v hlinikovém těle válce. Tyto technologie jsou velice složité, mají mnoho kroků v postupu výroby a jedním z nich je honování, aby povrch sice byl velice hladký, ale ne tak, že by extrémní hladkost zamezovala přilnavosti oleje .
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 26 dub 2016, 08:53

A můžu vědět, jakej má povrchová úprava válce vliv na zajíždění pístu, kliky, ojnice a ventilů? Zdá se mi, že jsem úplně odignoroval zbytek toho mýho příspěvku..
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 26 dub 2016, 10:02

Domnívám se že rozhodující prvek je píst a válec .

Klika ojnice a "ventily ?" - jejich tření bude asi menší (řádově) než pístu ve válci a tedy dopad jejich "záběhu" bude mít menší dopad na výkon motoru.

U ventilů se nedovedu představit nějaký záběh - jako že záběh vačky nebo sedla ventilů? To neumím posoudit.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 26 dub 2016, 10:52

Myslím, že takové ojniční ložisko má mnohem větší vliv na výkon, než píst..přidře-li se ojniční ložisko/a, může píst klouzat sebelíp a bude mu to úplně jedno, takže tvoje doměnka není až tak přesná.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dusan14 » 26 dub 2016, 12:22

Otazka je ake ojnicne lozisko tam je,ihlickove alebo klzne.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 26 dub 2016, 13:27

Jehlová ložiska ... a hovoříme v tématu o záběhu motoru a odvozeně o jeho výkonu a ne o zadření.

To jsou dvě různé věci (číslem 2)
Naposledy upravil JardaB dne 26 dub 2016, 13:57, celkově upraveno 1
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod josuk » 26 dub 2016, 13:44

btw: asi nebudu sám, kdo se ztrácí... jestli motor točí 9500, tak proč řešíte píst, ložiska a ojnici..?
(podle mě je rychlost 104-108 po 2000 km normální, tu Vervu 100 bych tam osobně radši nedával, ale to jsme s Jardou myslím už řešili jinde)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Lubon » 26 dub 2016, 19:24

Myslím, že takové ojniční ložisko má mnohem větší vliv na výkon, než píst

Probůůůůůh, asi zahodím fšechen vercajk co mám v garáži a začnu chodit do kostela.
Lubon

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 299
Registrován: 18 led 2014, 23:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Honda X-ADV Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dusan14 » 26 dub 2016, 19:42

Citanie s porozumenim... Cituj cele vety
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Lubon » 26 dub 2016, 21:12

Pokud čtete trošku pozorně fórum tak snad nemusím nic vysvětlovat :D , hlavně to patří pro Jardu.
Naposledy upravil Lubon dne 26 dub 2016, 21:16, celkově upraveno 1
Lubon

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 299
Registrován: 18 led 2014, 23:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Honda X-ADV Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Bostav » 26 dub 2016, 21:16

Řešíte blbosti, ale s grácií :lol:
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod mikidos » 26 dub 2016, 21:23

Omlouvam se,ze se k tomu vracim,ale proboha co tu resite za h.vn.? Jarda resi odchylku 2Km/h u nezajeteho????
A jeste k tomu reklamaci? Mozna bych rad cetl vyjadreni dodavatele scooteru :D Sry za reakci ale tehle stouralu mam v praci mraky, zrovna nedavno pan reklamoval, ze mu u jedne znacky neklesa rucicka nafty stale stejne,ale ze na prvni polovinu ujede vic nez na tu druhou...... dohnal to az k vyrobci, ne auta, ale palivomeru odkud uz nedostal samozrejme odpoved, protoze tim se proste nezabejvali! Dalši reklamoval odchylku tachometru a dalsi, ze chce zmenit zrychleni ve VTP dle pouzitych pneu??? :D je to obsah 125 a proste to jede plus minus 100Km/h a hotovo... Pisu to z pobaveni a ne ze zloby :)
mikidos

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 18 čer 2015, 20:58
Skútr / moto: Kymco K-xct 125i

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 26 dub 2016, 21:40

A zajetý to bude kdy ? Co nám říká výrobce ? Zajetý je to po první výměně oleje ?

Na ukazatel nafty ti sere pes !
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků