Kymco Downtown 125i ABS

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 24 dub 2016, 01:48

K tématu přileb děkuji

-- 24 dub 2016, 16:34 --

Je to trapárna, ale snad to skousnete. (je to myšleno trochu ironicky)

Tedy DT 125 nový od poloviny roku 2015 najeto 2000 km, hmotnost jezdce 75 kg, palivo Verva 100, teploty nad 15 stupňů. Huštění pneu 2/2,2. Vítr nevýznamný.

Zkoušel jsem dosažení max rychlosti, měření skrze GPS, vždy s kopce !!!
----
Pokus 1: mírné svahy silnice 1. třídy od ČB na sever hned u Budějovic - max rychlost 104 km

Pokus 2- D1 v úseku Mirošovice - km 55 (poměrně výrazné svahy) - max rychlost 108 km (tachometr cca 115), otáčky 9.500 !! (max otáčky motoru dle výrobce jsou 9 tisíc.). Skrčen za plexi jak Agostini ...
----
Tedy navadí mi nedosažení 110 km -- i když s kopce bych to čekal, ale vadí mi, že motor deru do otáček.
Očekával bych, že při jízdě 90-100 km/hod. budu točit na rovině do 8.500 tisíce a nepůjdu nad maximum.

První dotaz: Odvozuji, že variátor "nezařadí" správný těžký převod. Kde je technické jádro pudla - reflexní pružina nebo závaží nebo co ?

Druhá část dotazu : je pravda že maximálka klesá s opotřebením variátoru do výměny řemene ??

Třetí část dotazu: řešili by jste to v záruční reklamaci ??
Naposledy upravil JardaB dne 25 dub 2016, 15:46, celkově upraveno 1
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod TUNER » 24 dub 2016, 18:14

Výrobce neudává maximální otáčky 9000,ale maximální výkon při otáčkách 9000..........víc snad neni třeba komentovat,s tou reklamací to doufam byl jen vtip.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod tyjo » 24 dub 2016, 18:49

Ta VERVA 100 je podle mě úplně zbytečná, možná tak na zimu na zazimování, ale jinak k ničemu......
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 24 dub 2016, 20:43

Maximálka 110km/h bylo myšleno výrobcem dle gps nebo tachometru? Spíše toho tachometru že? Má tohle výrobce vůbec nějak podchycené? Jinak z mírného kopce jsem už dal přes velmi mírných 120km/h tachometrových. Ale motor už se zbytečně trápil. Mě stačí, že to třeba do malinko prudšího a táhlého kopce drží 80-100km/h..co víc si u této 125ccm přát :wink:
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 24 dub 2016, 20:46

Udavane maximalky jsou realne spocitane dle prevodu, tj. jakiby dle gps


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod David 5 » 24 dub 2016, 22:44

Tak jestli máš najeto cca 2000 Km, neřešil bych maximálku. Jestli to od novoty honíš na max. tak potěš koště :-) To bych zkusil jen na zkoušku, kolik to jede na max. Každopádně bych tomu dával, až bych měl najeto tak kolem 5 tisíc km.

odesláno z XRN2
F350
Uživatelský avatar
David 5

250+
 
Reputace: 32
Příspěvky: 307
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Karviná

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 25 dub 2016, 19:50

Na jiném fóru jsem dostal rozumnější odpovědi:
- jeden sdělil, že mu to začalo jet až po 5 tisících (domnívá se že je to ŘJ )
druhý má najeto více km a 110 dosáhne v pohodě. V obou případech otáčky směřují k 10 tisícům.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 25 dub 2016, 19:56

Neni to ŘJ, ale tim, ze si ten motor proste sedne...auto taky zacne poradne jet po 15tkm


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod traxxas » 25 dub 2016, 20:26

Ad maximalka. Spousta lidi argumentuje, ze je jim to jedno, ale podle mne jasne ukazuje vykonnost stroje. U 125 je to prave proto tak sledovano, protoze vykonu uz je celkem dost a pritom to bez urazky na plnohodnotnou jizdu s auty nikdy nebude ono. Takze za mne - reklamace tezko, maximalka mi nepripada nic moc, pokud to bylo z kopce. Treba muj xmax jel gps 112 rovina no problem, ruunner 125 jeste o fous vic. Tech 8 kmh rozdilu by mne taky lehce stvalo, protoze tecg 100 kmh jsem jezdil bez pocitu trapeni stroje 30 km mezimesto a obcas i pridal pri predjizdeni tiraku. Ale v tech 2000 bych mu dal jeste cas a snad zbytecna rada netrap ho nezahratej, jinak mu uz lze davat ta usi jak chces. Na stroji muze byt jina kontraska, ojizdenim valecku se stroj spis zpomali..

-- 25. 4. 2016 19:31 --

Jinak vyfuk nezvedne maximalku u 125 ani o kolak to mne klidne ukamentujte. Pokud cloveku nejde o vzhled a zvuk, pak z hlediska vykonu vyhozeny peniz, alespon dle me zkusenosti s novymi stroji honda/gilera/yamaha a gianelli/leovince/akrapovic
traxxas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 25 srp 2012, 19:22
Skútr / moto: Bylo PCX 125, RUNNER ST125, X MAX 125, FORZA 300

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 25 dub 2016, 21:16

Zahřívání jasná věc - viz téma Ohřev oleje.
Dle mne by to na reklamaci () bylo. Já vyčkám, udělám testy za vyšších teplot.
Současně jsem problém popsal s dotazem na Kymco
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod josuk » 25 dub 2016, 21:51

Co kymco záruční podmínky? Většinou je tam neco jako obvykly ucel.... a to dálniční uziti pro 125 imho není.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod JardaB » 25 dub 2016, 21:57

Nejde o dálnici, ale splnění tech. parametrů .
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod doncze » 26 dub 2016, 06:26

U sériové stopětadvacítky nemůžeš čekat, že pojede 130 :) těch 110 je podle GPS strop +- u všech. Nicméně, pro vyšší rychlost můžeš udělat dvě věci: dát těžší válečky a delší řemen, ovšem na úkor zhoršené akcelerace....teoreticky se na 130 dostaneš.
Uživatelský avatar
doncze

50+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 62
Registrován: 22 led 2015, 10:22
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 125, ex Honda S-Wing 125

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod tomkob1980 » 26 dub 2016, 06:29

Reklamace je dle mého názoru blbost. Spíš si polož otázku, co tím dosáhneš. Nový skútr nedostaneš, takže docíliš akorát toho, že se ti někdo bude hrabat v novým motoru. Nechci se dotknout servisních středisek, vím že nelze paušalizovat, ale někdy je to opravdu síla co se týče kvality práce. Osobně jsem přesvědčený, že to chce jenom čas. Usuzuju dle mých osobních zkušeností s novými auty a skútry. Auto mi začalo pořádně jezdit až po cca 20 tis. km a skútr tak po 5 tis. km. Takže moje dovoručení...kupuj kvalitní benzín (osobně mám nejlepší zkušenosti s Agipem (dnes Mol), kdy si ještě sám aditivuji VIFem), dávej kvalitní olej a nech motor vždy pěkně prohřát. Parkrát bych ho vzal na pořádnou projížďku, ne jen hopsání po městě, a uvidíš že ti motor bude šlapat jako fík..:-)
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 141
Příspěvky: 352
Registrován: 22 dub 2011, 22:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod TUNER » 26 dub 2016, 06:39

Splnění tech. parametrů ? A čím by jsi se u výrobce chtěl ohánět ? NIKDE neni psáno za jakých podmínek je udávaná max rychlost dosažena. To samé jako by jsi se po koupi auta divil že najednou auto žere víc než uvádí výrobce a chtěl jsi ho tak reklamovat,protože nesplňuje "technické parametry"......přitom všichni ví že udávané spotřeby jsou nesmyslné laboratorní měření. Myslim že se zbytečně šťouráš v ho*** o ničem. Jezdi a neřeš kraviny.....teda až bude lepší počasí. Nestačí ti to ? Pak to prodej a kup něco silnějšího. Řešení žabomyších válek nikdy nikam nevedlo.
Případně si ještě pročti téma o Beverly 125 když si ji Petr koupil a nebyl spokojen s rychlostí,možná horší kus,těžko říct. Nakonec to vyřešil obsahem 500 ccm a je klid,spokojenej a může vejletit ve dvou na pohodu s rezervou výkonu....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron