K tématu přileb děkuji
-- 24 dub 2016, 16:34 --
Je to trapárna, ale snad to skousnete. (je to myšleno trochu ironicky)
Tedy DT 125 nový od poloviny roku 2015 najeto 2000 km, hmotnost jezdce 75 kg, palivo Verva 100, teploty nad 15 stupňů. Huštění pneu 2/2,2. Vítr nevýznamný.
Zkoušel jsem dosažení max rychlosti, měření skrze GPS, vždy s kopce !!!
----
Pokus 1: mírné svahy silnice 1. třídy od ČB na sever hned u Budějovic - max rychlost 104 km
Pokus 2- D1 v úseku Mirošovice - km 55 (poměrně výrazné svahy) - max rychlost 108 km (tachometr cca 115), otáčky 9.500 !! (max otáčky motoru dle výrobce jsou 9 tisíc.). Skrčen za plexi jak Agostini ...
----
Tedy navadí mi nedosažení 110 km -- i když s kopce bych to čekal, ale vadí mi, že motor deru do otáček.
Očekával bych, že při jízdě 90-100 km/hod. budu točit na rovině do 8.500 tisíce a nepůjdu nad maximum.
První dotaz: Odvozuji, že variátor "nezařadí" správný těžký převod. Kde je technické jádro pudla - reflexní pružina nebo závaží nebo co ?
Druhá část dotazu : je pravda že maximálka klesá s opotřebením variátoru do výměny řemene ??
Třetí část dotazu: řešili by jste to v záruční reklamaci ??