Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 125i ABS

11 led 2016, 22:42

Chci sdělat plasty napředu jak jsou světla. Jaký je postup, abych něco neulomil apod :?:

Jako šroubky už mám odšrubované. Dál to mám od sebe trochu silou ty plasty "odtrhnout"? Zevnitř vidím, jak jsou k sobě ty plasty uchycené takovýma zobáčkama. Já jen , abych něco neulomil atak. Jinak mám sdělané i plexi. Prostě jak je ted přes zimu čas, tak to chci trochu kuchnout a omrknout co a jak.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

11 led 2016, 22:43

Jen se to trhne


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

11 led 2016, 23:11

Dík, no snad se něco neulomí, jde to ku.evsky ztuha. Dnes už na to kašlu, zítra budu pokračovat.
Zrovna pak mrknu, kde je výpust chladičky a příště ji vyměním.
Navrchu jak je plexi, pod ním se odmontuje ještě další plast a pod ním, je pak zátka..od čeho to je?

Re: Kymco Downtown 125i ABS

11 led 2016, 23:14

Z hlavy ti nereknu, nemam to pred sebou, ale da se pryc plexi, stred kapoty, sroubky a pak se to jen rozcvaka


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 125i ABS

24 led 2016, 20:00

Dalas: povedlo se ti to rozdělat? Ptám se hlavně kvůli přístupu ke světlům

Re: Kymco Downtown 125i ABS

08 úno 2016, 22:57

Tak prvně ještě Garetovi (příspěvku si všímám až ted).. povedlo :) sdělal jsem celý předek..tedy kromě plastu co je před chladičem. Šlo to řekl bych relativně dobře..jen jsem se prostě bál s tím trošku víc zabrat, abych něco neutento. Zrovna jsem si tam přidělal líp různé drátky včetně zabudovaného alarmu..bylo to tam příšerně upevněné..jde vidět že to tam dával někdo, koho ten stroj nebyl. Přidal jsem si tam ještě teploměr a čidlo jsem svedl dolů těsně nad koncem vrchu plastu chladiče.

A dostávám se k "válečkům" Pulley. Koupil jsem 11g. Nasadil do varce a vyrazil na zkoušku. Hmm, ta se moc nepovedla, nebot jak jsem pozdějc zjistil, nasadil jsem je sice správnou stranou dolů, ale opačně do strany 8) A to jsem se ujištoval na netu, jak je tam správně dát. Až později koukám do origo krabičky kde je také obrázek nasazení válečků, chvíli bloumám že je něco špatně a pak mi to dochází :mrgreen: Takže jízda s opačně danýma válečkama byla "vysokootáčková" a "nízkorychlostní". Při správném nasazení to bylo zcela o něčem jiném. Nevím jak moc si ještě válečky sednou, nebo už jízda s nima zůstane tak jak zhruba je, ale s Pulley je to velmi živější-tedy těch 11g rovných. Je to vykoupené vyššími otáčkami v nižší rychlosti. Stačí otočit plynem a s obyčejnýma válečkama by jste zůstaly dost pozadu. Otáčky se začínají společně s rychlostí srovnávat někde po 80km/h. A maximálku dostanu také 110km/h jako s obyčejnýma. A dál ani ťuk. Musí tam být nějaký omezovač, protože do 110 to zrychlovalo jak o život a dál ani rána, ani o píď. S obyč válečkama se na vyšší rychlosti oproti jiným skútrům 125 dostanu taky rychle, ale s Pulley je to sakra rozdíl. To samé i do kopce to s Pulley jede nějak o 10km/h víc a k maximálce se dostane téměř ihned, což u obyčejných trvá podstatně déle-velmi líně. Prostě s Pulley je to fakt velmi živé. Ale bude to zřejmě o spotřebě. Např v rychlosti 50km/h se otáčky dostávají někde k cca 6500, což u obyč je to kolem 5000 a možná malinko víc. Takže tyhle 11g se hodí spíše pro někoho do města, kde to půjde sakra poznat, nebo i pro toho, kdo neřeší spotřebu. Osobně mám rád živější jízdu, ale ne vykoupenou vyšší spotřebou..(i když jsem ji s těmahle válečkama neměřil). Takže příště bych já osobně šel do 11,5g nebo možná spíš 12g. Další varianty už jsou zbytečné. Nebo kdyby si někdo z vás koupil 12g a zjistil, že už je to trošku línější, tak by jsme si mohly společně proměnit 3 válečky a nakombinovat na průměr 11,5g :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 00:32

Dalas tiez som vcera daval dole kapotaz po prvykrat a veru bal som sa trhnut s tym ciernym trojuholnikom :D asi hodinu som sa uistoval v manuali ze tam uz nie je ziadna srubka :D

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 07:14

Dallas:: Dobré info k Pulley válečkům, já se pomalu taky na ně chystám, máme i podobné stroje akorát se chci zeptat, jaké máš válečky origoš (přesný rozměr+gramáž) a jaké jsi tam Puleye dal, gramáž vidím, ale rozměr, 18x14? Dík...

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 07:28

Mirus1:Rozměr musíš zachovat dle originalu, jen s gramaží si můžeš pohravat.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 08:15

Benda.s:: jasně, mě vlastně jde o to zjistit jaké válečky origoš mám já u mého skůtru, zaboha to nemůžu nikde najít i když mě nedávno double-J psal, že tam mám 18x14, gramáž 11,5-12gr. Ono vlastně jde o každý půlgram, takže já bych hlavně váhu těch mých origošů potřeboval vědět přesně. Pokud to nezjistím na netu, nebo tady, tak rozdělat varec a zvážit je, nic jiného nezbude...

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 08:19

Mirus rozdlelej varec a mas istotu

Odoslané z LG-H440n pomocou Tapatalku

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 09:22

Jasan, bude to nejjistější, stejně ho potom budu muset rozdělat kvůli výměně...

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 09:30

jasna paka bracho

Odoslané z LG-H440n pomocou Tapatalku

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 10:23

Rozměr mám ten 18x14 a jinak origo 13g válečky obyč. Pulley tedy ten samý rozměr, jen 11g.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

09 úno 2016, 11:09

Mirus1: Myslím si, že na tom SYMu, máš originál 11-11,5g, rozměr 18x14 - TurboKit tam totiž doporučuje tyhle válečky o váze 10g a většinou je to o 10 % lehčí.

Dalas: Jak jsi psal v závěru svojí úvahy o rozdílné váze válečkú (3+3), určitě to nedoporučuju...válečky nemají společnou dráhu, a tak by to určitě nefungovalo tak, jak ty sis to "spočítal" :) Je třeba vždy vyměnit všechny!

Jinak pro DT125i ma 18x14, 13g, takze zkosené válečky by měli být 11,5-12g, ovšem je to na volbě každého, jak píše Dalas, je možné tam dát i 11g, ovšem v takovém případě nestoupne V-max, ale jen síla v tahu, jak to popisuje. Někteří si na místo 13g dávají i 12,5g...
Odeslat odpověď