Kymco Downtown 125i ABS

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 11 led 2016, 22:42

Chci sdělat plasty napředu jak jsou světla. Jaký je postup, abych něco neulomil apod :?:

Jako šroubky už mám odšrubované. Dál to mám od sebe trochu silou ty plasty "odtrhnout"? Zevnitř vidím, jak jsou k sobě ty plasty uchycené takovýma zobáčkama. Já jen , abych něco neulomil atak. Jinak mám sdělané i plexi. Prostě jak je ted přes zimu čas, tak to chci trochu kuchnout a omrknout co a jak.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 11 led 2016, 22:43

Jen se to trhne


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 11 led 2016, 23:11

Dík, no snad se něco neulomí, jde to ku.evsky ztuha. Dnes už na to kašlu, zítra budu pokračovat.
Zrovna pak mrknu, kde je výpust chladičky a příště ji vyměním.
Navrchu jak je plexi, pod ním se odmontuje ještě další plast a pod ním, je pak zátka..od čeho to je?
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 11 led 2016, 23:14

Z hlavy ti nereknu, nemam to pred sebou, ale da se pryc plexi, stred kapoty, sroubky a pak se to jen rozcvaka


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Garrett » 24 led 2016, 20:00

Dalas: povedlo se ti to rozdělat? Ptám se hlavně kvůli přístupu ke světlům
Bylo - Kymco Downtown 125i 2013
Je - Honda Forza 125ccm 2017
Uživatelský avatar
Garrett

250+
 
Reputace: 38
Příspěvky: 306
Registrován: 19 říj 2015, 20:21
Bydliště: u Vyškova
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm. 2017 Bílo modrá

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 08 úno 2016, 22:57

Tak prvně ještě Garetovi (příspěvku si všímám až ted).. povedlo :) sdělal jsem celý předek..tedy kromě plastu co je před chladičem. Šlo to řekl bych relativně dobře..jen jsem se prostě bál s tím trošku víc zabrat, abych něco neutento. Zrovna jsem si tam přidělal líp různé drátky včetně zabudovaného alarmu..bylo to tam příšerně upevněné..jde vidět že to tam dával někdo, koho ten stroj nebyl. Přidal jsem si tam ještě teploměr a čidlo jsem svedl dolů těsně nad koncem vrchu plastu chladiče.

A dostávám se k "válečkům" Pulley. Koupil jsem 11g. Nasadil do varce a vyrazil na zkoušku. Hmm, ta se moc nepovedla, nebot jak jsem pozdějc zjistil, nasadil jsem je sice správnou stranou dolů, ale opačně do strany 8) A to jsem se ujištoval na netu, jak je tam správně dát. Až později koukám do origo krabičky kde je také obrázek nasazení válečků, chvíli bloumám že je něco špatně a pak mi to dochází :mrgreen: Takže jízda s opačně danýma válečkama byla "vysokootáčková" a "nízkorychlostní". Při správném nasazení to bylo zcela o něčem jiném. Nevím jak moc si ještě válečky sednou, nebo už jízda s nima zůstane tak jak zhruba je, ale s Pulley je to velmi živější-tedy těch 11g rovných. Je to vykoupené vyššími otáčkami v nižší rychlosti. Stačí otočit plynem a s obyčejnýma válečkama by jste zůstaly dost pozadu. Otáčky se začínají společně s rychlostí srovnávat někde po 80km/h. A maximálku dostanu také 110km/h jako s obyčejnýma. A dál ani ťuk. Musí tam být nějaký omezovač, protože do 110 to zrychlovalo jak o život a dál ani rána, ani o píď. S obyč válečkama se na vyšší rychlosti oproti jiným skútrům 125 dostanu taky rychle, ale s Pulley je to sakra rozdíl. To samé i do kopce to s Pulley jede nějak o 10km/h víc a k maximálce se dostane téměř ihned, což u obyčejných trvá podstatně déle-velmi líně. Prostě s Pulley je to fakt velmi živé. Ale bude to zřejmě o spotřebě. Např v rychlosti 50km/h se otáčky dostávají někde k cca 6500, což u obyč je to kolem 5000 a možná malinko víc. Takže tyhle 11g se hodí spíše pro někoho do města, kde to půjde sakra poznat, nebo i pro toho, kdo neřeší spotřebu. Osobně mám rád živější jízdu, ale ne vykoupenou vyšší spotřebou..(i když jsem ji s těmahle válečkama neměřil). Takže příště bych já osobně šel do 11,5g nebo možná spíš 12g. Další varianty už jsou zbytečné. Nebo kdyby si někdo z vás koupil 12g a zjistil, že už je to trošku línější, tak by jsme si mohly společně proměnit 3 válečky a nakombinovat na průměr 11,5g :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod macostr » 09 úno 2016, 00:32

Dalas tiez som vcera daval dole kapotaz po prvykrat a veru bal som sa trhnut s tym ciernym trojuholnikom :D asi hodinu som sa uistoval v manuali ze tam uz nie je ziadna srubka :D
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Mirus1 » 09 úno 2016, 07:14

Dallas:: Dobré info k Pulley válečkům, já se pomalu taky na ně chystám, máme i podobné stroje akorát se chci zeptat, jaké máš válečky origoš (přesný rozměr+gramáž) a jaké jsi tam Puleye dal, gramáž vidím, ale rozměr, 18x14? Dík...
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Benda.s » 09 úno 2016, 07:28

Mirus1:Rozměr musíš zachovat dle originalu, jen s gramaží si můžeš pohravat.
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Mirus1 » 09 úno 2016, 08:15

Benda.s:: jasně, mě vlastně jde o to zjistit jaké válečky origoš mám já u mého skůtru, zaboha to nemůžu nikde najít i když mě nedávno double-J psal, že tam mám 18x14, gramáž 11,5-12gr. Ono vlastně jde o každý půlgram, takže já bych hlavně váhu těch mých origošů potřeboval vědět přesně. Pokud to nezjistím na netu, nebo tady, tak rozdělat varec a zvážit je, nic jiného nezbude...
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod jágo » 09 úno 2016, 08:19

Mirus rozdlelej varec a mas istotu

Odoslané z LG-H440n pomocou Tapatalku
Kymco Downtown 125i /2015 , SYM MAXSYM 600i excutive
Uživatelský avatar
jágo

100+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 172
Registrován: 14 bře 2015, 13:52
Bydliště: Púchov
Skútr / moto: SYM Maxsym 600i Excutive 2016

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Mirus1 » 09 úno 2016, 09:22

Jasan, bude to nejjistější, stejně ho potom budu muset rozdělat kvůli výměně...
Uživatelský avatar
Mirus1

750+
 
Reputace: 189
Příspěvky: 822
Registrován: 27 zář 2014, 06:44
Bydliště: okr.Jesenik
Skútr / moto: Sym Joymax GTS 125i Sport

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod jágo » 09 úno 2016, 09:30

jasna paka bracho

Odoslané z LG-H440n pomocou Tapatalku
Kymco Downtown 125i /2015 , SYM MAXSYM 600i excutive
Uživatelský avatar
jágo

100+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 172
Registrován: 14 bře 2015, 13:52
Bydliště: Púchov
Skútr / moto: SYM Maxsym 600i Excutive 2016

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod Dalas » 09 úno 2016, 10:23

Rozměr mám ten 18x14 a jinak origo 13g válečky obyč. Pulley tedy ten samý rozměr, jen 11g.
Dalas

250+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2012, 22:05
Bydliště: Uherskobrodsko

Re: Kymco Downtown 125i ABS

Příspěvekod double-J » 09 úno 2016, 11:09

Mirus1: Myslím si, že na tom SYMu, máš originál 11-11,5g, rozměr 18x14 - TurboKit tam totiž doporučuje tyhle válečky o váze 10g a většinou je to o 10 % lehčí.

Dalas: Jak jsi psal v závěru svojí úvahy o rozdílné váze válečkú (3+3), určitě to nedoporučuju...válečky nemají společnou dráhu, a tak by to určitě nefungovalo tak, jak ty sis to "spočítal" :) Je třeba vždy vyměnit všechny!

Jinak pro DT125i ma 18x14, 13g, takze zkosené válečky by měli být 11,5-12g, ovšem je to na volbě každého, jak píše Dalas, je možné tam dát i 11g, ovšem v takovém případě nestoupne V-max, ale jen síla v tahu, jak to popisuje. Někteří si na místo 13g dávají i 12,5g...
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků