Nerad zde plevelím vlákno, chtěl jsem to postovat do patřičného tématu, ale přišlo mi vhodné okopírovat s.z. od Jardy B. Vlastně z toho vyplývá, že se neumím k ničemu chovat a jsem vlastně debil. Tak já asi tedy prodám všechny dopravní prostředky co vlastním a budu jezdit už jen autobusem, nebo raději chodit pěšky, protože jsem holt ničemnej.
cituji:
Komu není rady, tomu není pomoci ... to je stejné, jako jezdit s dieselem do práce denně 10 km, stejné jako když tankovat u nejlevnější zapadlé pumpy, jako nekontrolovat huštění pneu, jako kálet na výměny oleje, jako otálet s výměnou vadného termostatu, jako jezdit jako ďas se studeným motorem .... Něčím takovým bych se já nechlubil.
To, že u baterie nekontroluješ a nenabíjíš celou životnost a ona stále "funguje !!!" nic dobrého není a dá se říci, že jí škodíš. Je možné, že je třeba na 60% kapacity plus-minus. A to je možná právě důvod, že ti baterie vydrží jen 5-6 let. V poslední době jsem se setkal opakovaně s údaji výrobců baterií, kde uvádějí životnost 8-15 let.
Pak řekne tomik "Když mi klekne, tak ji vyměním" ... no super .. třeba mohla ještě dva roky sloužit. Tak se chováš k autu a skútru ve všech oblastech ...snad ne
http://elektronika.cz/2015041308/bezudr ... zivotnostiTy nejzákladnější zásady pro dlouhou životnost: držet ji co nejvíce nabitou (pokud hodně jezdím a delší trasy (50 km)- zkontrolovat stav dobíjecí soustavy) a vyhýbat se dle možnosti vysokým teplotám v létě (dle možnosti parkovat v létě ve stínu).
Takže milý Jardo nezlobte se, ale přijde mi, že jste trochu přecitlivělý. Přeji "slunce v duši".