Diskuze o skútrech většího objemu.
15 lis 2015, 12:24
Nejsem si uplne jisty, ze Power 1 5W-40 je uplne to nej...
Sent from my iPhone using Tapatalk
15 lis 2015, 14:19
hele kluci, ja jsem na ruce uplně levej...a presto rozebrat vanu a zapojit ty očka a znovu to vše složit pro mě byla práce na 40 minut...ted uz jen odstraním krytku pod sedlem a cvaknu tam konektor.a nabíjím....
To co postoval JJ je to co mám, je super...
15 lis 2015, 18:38
Takže občas napojit na zapojenou baterii klasika nabíječku na udržování, bude snad ok že?
Válečky Pulley jsou i 11,5 g, takže budu objednávat tyhle.
Co se týče oleje, standard je 10w40 a 5w40 někteří používají taky. Stejnako budu muset koupit 2x po litru a říkal jsem si, že bych udělal chytrou horákyni a koupil jak 10w tak 5w a smíchl bych je dohromady
15 lis 2015, 18:52
To bych s motorovym olejem rozhodne nedelal, ale je to tvuj motor...
Sent from my iPhone using Tapatalk
15 lis 2015, 18:56
Nemiešaj oleje , to neni dobrý nápad ....mne osobne sa to nepozdáva.
Templar Raiders - Jágo
15 lis 2015, 19:04
S oleji sice nemám zkušenosti takové, abych mohl nějak kvalifikovaně říkat, že to jde nebo ne. Ale pokud výrobce doporučuje určitý typ s jistými parametry, má k tomu dobrý důvod. Navíc i výrobce olejů ví, proč dělá takový nebo onaký typ. To není jako v kuchyni, kde "tam vrazíme hrst toho a dvě toho, zamícháme a pečeme při tolika stupních". Prostě když máš v návodu od výrobce, že tam patří 10W40, tak je vše nastaveno tak, aby byly správně a co nejlépe využity vlastnosti oleje. Tím smícháním by se zřejmě změnily a pokud si nejsi jistý, že je to jinak, tak to raději nedělej.
15 lis 2015, 19:49
Jedine oleje, ktere se daji michat jsou vidlicove, "FORK" kde i plati teorie 10+5=7,5 apod.
Sent from my iPhone using Tapatalk
15 lis 2015, 20:12
Myslel jsem (samozřejmě teoreticky), že by to takhle jít mohlo, když jsou dva oleje od jedné firmy, pro 4T a jediný laický rozdíl vidím jen v označení 5w nebo 10w. Ale laborovat nijak určitě nehodlám. Skútřík musí chvíli ještě vydržet
15 lis 2015, 20:15
Jenze potiz je v tom, ze prave tu viskositu mohou dosahovat diky prisadam, ktere se navzajem nesnesou a tak se Ti z toho taky muze stat spis "brusivo" nez mazivo
Sent from my iPhone using Tapatalk
15 lis 2015, 20:21
Tak to by mohl být pěkný průser..dík.
15 lis 2015, 20:41
double-J píše:Jenze potiz je v tom, ze prave tu viskositu mohou dosahovat diky prisadam, ktere se navzajem nesnesou a tak se Ti z toho taky muze stat spis "brusivo" nez mazivo
Sent from my iPhone using Tapatalk
to snad nemyslíš vážně
15 lis 2015, 21:01
V extremu opravdu ano
Sent from my iPhone using Tapatalk
16 lis 2015, 08:13
No nic, nebudu se s tebou pouštět do diskuze o mísitelnosti, viskozitě a značení specifikací motorových olejů, je to na netu popsáno dost, ale jako prodejce/servis bys takové zavádějící rady dávat neměl.
16 lis 2015, 09:15
Oleje jsou na dost obsahlou a samostatnou debatu, uzavrel bychh to tim, ze by se tam melo lit to, co je doporucene.
Co pisou na netu me veru nezajima, jelikoz tam dost casto popiraji i to, co je kaboratorne dokazano a naopak. Ja mam to stesti, ze se ke me dostavaji prave i takove informace.
Sent from my iPhone using Tapatalk
16 lis 2015, 11:03
Tak nevím, jsem se asi pořádně nepodíval a v hlavě jsem měl před sebou stále olej 10w40. Ted koukám zpět do návodu a výrobce doporučuje na Downa 125 olej 15w40
Pak je tu Down 300 a u toho se dá použít jak 10w50, tak 5w50. Ale když jsem hledal na "skútrshopech" olej 15w40, tak jsem nic nenašel. Jen 10w40 a 5w40. Každopádně tam budu lít 10w40.. 5w40 už určitě ne. Možná to má ročník 2015 už jinak.