Diskuze o skútrech většího objemu.
12 lis 2015, 21:03
Hrozné čitanie kto ma väčši .... Doackam sa aj konkretnej rady ?
Templar Raiders - Jágo
12 lis 2015, 21:04
ty valecky jsou skutecne znat a potvrdi to kazdy, kdo si je dal jak na 125, 250, tak 300 nebo 400 skutr...nejvetsi rozdil je v dynamice jizdy
Sent from my iPad using Tapatalk
12 lis 2015, 22:35
Double , berem OK ale myslíš že aj na max otačky podľa prístrojovky ?
Templar Raiders - Jágo
Uvítam nejaké konkrétne riešenie ...hlavne ocením rady od tých co riešili tento problém ...diky
12 lis 2015, 22:39
jako jestli se zvysi? to si nemyslim, vetsinou uz neni kam, nebo jen minimalne diky tomu, ze jsou o 10% lehci, na kazdy pad dochazi k vetsimu stlaceni remenic pri stejne poloze, coz vede ke zvyseni kroutaku i maximalni rychlosti zaroven a teoreticky pri stejnych otackach ke srovnatelne rychlosti s nizsi spotrebou
Sent from my iPad using Tapatalk
12 lis 2015, 22:47
Moja otázka znie nasledovne , aka hmotnosť valcekov mi zvýši otačky ...vyššia ako 13 g ( standart od výroby ) alebo nižšia ? Uveď prosím teoriu s ktorej vychádzaš .
Templar Raiders - Jágo
12 lis 2015, 23:01
Cim lachsie valceky tym viac tocis otacok (ale moze sa stat ze budu lahke a vlastne neroztiahnes variator nanmax ani pri 10tis ot
Napr ak das 12g tak pre tu istu rychlost budes tocit o 1000ot viac.
Okrem toho mas mat take tazke valceky aby motor pracoval troska nad maximom krutiaceho momentu
12 lis 2015, 23:09
Rozumiem , vďaka Dušan . Ak mám fabrické 13 g-ramovky ma l by som isť teda smerom dole ? V zmysle gramaže . Lebo ak vychádzam a porovnávam podla údajov výrobcu tak mám na výber od 11g až 15g podľa môjho variatora .
Templar Raiders - Jágo
12 lis 2015, 23:14
je to, jak psal Dusan14, nicmene neda se to tak jednoznacne rict. Existuji 3 varianty: 1. standardni valecky s jinou gramazi - snizeni gramaze zvysi tah/silu, zvyseni gramaze maximalku a snizi silu/otacky, protoze motor to neutoci, 2. tuningovy variator, ktery zpravidla zachovava vahu valecku, ale vlivem zmeny rozmeru valecku a drah variatoru meni jeho charakter, 3. pouzity "hranatych" valecku (asymetrickych), coz jsou ty, ktere popisuji/doporucuji ja - snizis hmotnost a zaroven ziskas vyssi kroutak (vlivem hmotnosti) i vyssi rychlost (vlivem vyssich maximalnich otacek a tvarem valecku)
Sent from my iPad using Tapatalk
12 lis 2015, 23:24
Dik Double , ono som dosť na pochybách keď som zhodil kryt remeňa tak som videl že remeň pisal o spodok kastlu . Nazdávam sa že vario toči remeň až na okraj .
Templar Raiders - Jágo
12 lis 2015, 23:29
O kryt drbe na volnobeh, je to puvodni nebo original meneny remen
Sent from my iPhone using Tapatalk
12 lis 2015, 23:33
Tahu mám až až...to je v poho odpich je neuveritelne silný povedal bych že až agresívny ( pekne so mnou škubne )... Skôr mi vadí ,že nedosahujem max. otáčky ako moji kolegovci ,čiže 10 000 , mne to točí maximálne 9 300/až 500 a konec ...maximalka 110km/h podľa prístrojovky.
Templar Raiders - Jágo
12 lis 2015, 23:34
Origo je tam Mitsuboshi , je tam od novoty a má len 5000km nejaví nijaké známky opotrebenia.
Templar Raiders - Jágo
12 lis 2015, 23:40
Sa mi nezda, ze by origo bol mitsubishi a to ze nedosahujes max ot by znamenalo, ze su tam tazsie valecky
Sent from my iPhone using Tapatalk
12 lis 2015, 23:40
Jo, jo, double-J, já si je určitě koupím, ale teď už to nemá cenu, až na jaře, ještě ale přemýšlím, jestli tu výměnu zvládnu sám, jsem sice strojař, ale né motorář, nebo to raději někomu svěřit, kdo už to někdy dělal. Sice jsem čučel na youtube na několik montážních návodů, ale nerad bych něco rozdělal a potom si nevěděl rady jak to správně složit, nedej bože něco potentovat
Možná by se hodil od někoho, kdo ví přesně co a jak, přesný, postupný návod,jak na to, hlavně na co si dát pozor, aby se něco nepodělalo...
12 lis 2015, 23:43
Jj presne . Keď som pozeral podľa OEM tak mám tam vario typu GY6 125-150 ccm . Možno model 2015 poskladali metodou "FIFO" a potom sa venovali feaceliftu 2015.
Templar Raiders - Jágo