Kymco Agility City 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Dusan14 » 28 črc 2015, 15:19

Prekvapivo si predsta ze zmerat napetie na baterii ci to nabija
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod dukon » 29 črc 2015, 08:01

Ano napětí na baterii by mělo být po nastartování vyšší.
Yamaha XP 500 ABS T-max 09
Minulost : Yamaha YP 125 ABS X-max 11
Minulost : Kymco Agility125 City 09
Uživatelský avatar
dukon

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 401
Registrován: 09 črc 2012, 14:05
Bydliště: Valašsko
Skútr / moto: Yamaha T-max 09

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod čiky » 23 zář 2015, 11:26

Uživatelský avatar
čiky

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 85
Registrován: 11 lis 2008, 00:52
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: Honda 600 Silver Wing, Kymco City Agility 125 R16
Tuning / úpravy: drobný optický(Silvo), garážový caféter(Agilitka)

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod sallieri » 27 zář 2015, 22:20

to čiky: paráda...palec jednoznačně NAHORU!!!
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod hodnyclovek1 » 28 zář 2015, 21:36

čiky píše:https://www.youtube.com/watch?v=IQo1Duoa2Gk

Tenhle odkaz teď bude ve všech vláknech ?
hodnyclovek1

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 41
Registrován: 18 čer 2015, 16:51

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod čiky » 29 zář 2015, 07:11

Nechápem! Ja som ten odkaz pripol do dvoch vlákien, do vlákna "caféter" ( v chlieviku projekty) a sem! Do projektov mi to odporučil admin a sem preto, lebo som tu od začiatku popisoval postup vzniku a keďže som často reagoval na podnety a pripomienky kolegov z vlákna, po kopírovaní do iného chlievika by to stratilo náväznosť a logiku! Ešte jeden taký liberálny odkaz, keď sa Vám to nepáči, tak to nepozerajte!

P.S.: máte vtipný nick!
Uživatelský avatar
čiky

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 85
Registrován: 11 lis 2008, 00:52
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: Honda 600 Silver Wing, Kymco City Agility 125 R16
Tuning / úpravy: drobný optický(Silvo), garážový caféter(Agilitka)

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 29 zář 2015, 20:07

Ano, stava se, ze odejde dobijeci "rele", nicmene dobijeni se neda merit obycejnym multimetrem, jsou na to specielni kabely s modulem, pro spravne mereni.


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Lubon » 29 zář 2015, 21:09

Kymco jsem nikdy nespravoval, ale princip dobíjení má snad stejný jako každý skutr nebo motorka. Na proměření stačí obyčejnej mulťák když víš jak na to. Jestli se pletu tak pardón.
Lubon

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 299
Registrován: 18 led 2014, 23:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Honda X-ADV Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 29 zář 2015, 21:53

Ano, ale na motorkach se prave (za rele) neda merit dobijeni jako u aut...mm nestaci


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Dusan14 » 29 zář 2015, 22:07

Preco by nestacil?
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod jirkaa » 29 zář 2015, 22:16

U motorek asi neplatí Ohmův zákon a nabíjecí charakteristiky akumulátorů mají taky nějak jinak... ;)
jirkaa

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 40
Registrován: 10 zář 2015, 17:30
Bydliště: Moravský Kras
Skútr / moto: Honda PCX 125 2015, Suzuki V-strom 650
Tuning / úpravy: muchy na plexi :)

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 29 zář 2015, 22:22

Dobijeci rele meni dobijeci napeti...myslete si o tom, co chcete, ale ohmuv zakon samozrejme plati, jen je ovlivnen elektronickymi cleny...zatez atd


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod jirkaa » 29 zář 2015, 22:37

Ale prd. Obyčejnej voltmetr na svorkách baterky naprosto jednoznačně napoví, jestli je baterka nabíjená nebo ne. A je úplně buřt, jestli ji nabíjíš alternátorem z motorky, nabíječkou nebo třeba superhyperneutronovým kvantovým generátorem (kdyby taková kravina existovala).
jirkaa

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 40
Registrován: 10 zář 2015, 17:30
Bydliště: Moravský Kras
Skútr / moto: Honda PCX 125 2015, Suzuki V-strom 650
Tuning / úpravy: muchy na plexi :)

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 30 zář 2015, 13:06

Aha, tak jo, tak hodne stesti pri odecitani ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod jirkaa » 30 zář 2015, 14:38

Chápu tvoji snahu přesvědčit laika, aby přijel k tobě do servisu. Ale těžko přesvědčíš elektroinženýra s pětadvacetiletou praxí, že se baterka bude chovat jinak než obvykle ;) a už vůbec mě nepřesvědčíš, že "ale ohmuv zakon samozrejme plati, jen je ovlivnen elektronickymi cleny" :mrgreen:, žádná elektronika nedokáže změnit fyzikální zákon. Při nabíjení napětí stoupá (zvyšuje se elektromotorické napětí podle nabíjecí křivky plus se přičte úbytek napětí na vnitřním odporu baterie, závisí na proudu podle Ohmova zákona - U = R*I), při vybíjení klesá (snižuje se elektromotorické napětí podle vybíjecí křivky, odečte se úbytek napětí na vnitřním odporu baterky).
jirkaa

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 40
Registrován: 10 zář 2015, 17:30
Bydliště: Moravský Kras
Skútr / moto: Honda PCX 125 2015, Suzuki V-strom 650
Tuning / úpravy: muchy na plexi :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků