Zvažuji koupi svého prvního jednostopého přibližovadla a oko mi mimo jiné přistálo na Kymco Agility City 125. Ve finále mi zůstal vedle Kymca ještě TGB Bullet 125 RS. Kamarádi mi doporučili, že jestli se nemůžu rozhodnout, ať se na obou skútrech svezu a uvidím. Také vyslovili obavy, jestli se se svými 190 cm vůbec poskládám za řídítka a jestli si v plným rejdu nebudu drkat do kolen.
Chtěl bych se zeptat, zda se tu najde ochotný majitel z Brna (popř. z Blanska), ke kterému bych se na Agilitku mohl přijít podívat a popř. se na ni posadit? Nakontaktoval sem všechny shopy v Brně, co Kymco nabízejí a nikdo z nich nemá stroj skladem, resp. pouze v jednom je poslední kus, na který mě ale nechtějí pustit, že je to prý poslední kus a nemůžou ho opoužívat.
Snad se někdo ozve, kupovat skútr jako zajíce v pytli se mi zrovna moc nechce
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.
Re: Kymco Agility City 125
16 čer 2014, 20:47
Agility city bude letos nahrazen novým modelem, proto už h nikdo nemá, případně ho někdo má na prodejně, ale nemá ho jako předváděcí, protože chce prodat jako nový, já mám 183 a 130 kilo a první bolení zadku jsem poznal až v sobotu po 240 km, jinak to skládání tam pro mě není problém, ale je třeba si vyzkoušet, pak porovnej kde máš servis na TGB a kde na kymco, atd.
Tyjo: jakym modelem bude agility city 125 nahrazena? Ted sem hledal a nic moc sem nevygooglil. Vyplati se pockat na novej model, nebo koupit agility city?
Opět zdravím majitele Agilitky a budu nadále s dovolením tahat další rozumy.
Jezdíte někdo ve 2 delší vzdálenosti - město i mimoměsto? Hodí se vůbec 125 skútry na jízdu ve 2? Primárně kupuju skútr na dojíždění do práce (cca 20 km denně) a na courání po okolí (hádám cca 100 km denně). Co ale když se mnou bude chtít vyrazit přítelkyně? Je to vůbec k tomu, abychom se svezli oba? Váhově bysme měli být na cca 150 kg (90+60), neužene se Agilitka pod náma? A jakej je reálnej dojezd ve dvou za den + spotřeba, máte někdo zkušenosti?
Nemam sice Agilku- ale výkonově podobnou mini Hondu- na jízdu ve dvou mimo město (100 km) zapomeň jinak budeš hodně zklamanej. Mašinu nejspíš neuženeš, ale i do mírného kopečka tě sfoukne kamion, autobus a podobné kolosy. Sám jezdím jen v jednom a na kopcích je to o strach. 60-70 km/hod na dnešní kamiony do kopce fakt nestačí. Rozjetej kamioňák s vlekem tě bude předjíždět cca 80 km a to je dost utrpení. O dálnici ani nemluvím, tam se budeš houpat jako Kačer Donald
Mám tiež niečo málo cez 190 cm, 75kg a na Agilitku sa nemám problém poskladať. So spotrebou je to podľa toho, či budeš jazdiť na pohodu, alebo na doraz. Nevediem si presnú evidenciu, ale u mňa je medzi 3,2 - 3,7 l, to jazdím iba sólo. Ak sa rozhodneš pre Kymco, určite by som počkal na nový model 2014. Ide síce iba o facelift, má ale lepší prístup k nádrži, viac úložného priestoru pod sedlom, a tipujem aj o niečo nižšiu spotrebu. Keď už som sa tu rozpísal, chcem sa opýtať na prehliadku pri 4 000 km. O pár týždňov sa priblížim k tejto méte a rád by som vedel, čo všetko je povinný servis v tomto intervale vymeniť, a čo sa iba prípadne kontroluje.
Tak jsem komunikovat s paní/slečnou z Německého zastoupení Kymca ohledně nového modelu. Jmenovat by se měl Kymco Agility City+ 125, do prodeje by mělo přijít v půlce července a cena by měla být zhruba 54 990 Kč. Tento model bude k dostání v následujících barvách: červená, bílá, světle modrá .
Prozatím není nový model z Taiwanu dovezen, tudíž není homologovaný a nelze dle paní, se kterou komunikuji, poskytnout podrobné informace o technických parametrech. Nicméně mi zaslala orientační tabulku, jak by to mělo zhruba být:
Není mi jasný, proč snížili výkon a maximální rychlost Sice je větší nádrž a údajně by měl být větší i prostor pod sedlem, ale za jakou cenu? Tak teď nevím, čekal sem na novou agilitku, že bych do ní šel, ale sem docela rozhozen. Má smysl jít do nové verze, nebo je lepší se poohlédnout někde jinde ve stejné cenové kategorii? Dávat 100k za skútr si momentálně nemohu dovolit, těch 50k sem měl jako takovou rozumnou hranici pro rozumý skútr.
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.
Aha, tak jestli ty parametry budou i oficiální, no tak to si Agilitka pohorší. Místo aby naopak zvýšili výkon, nebo ideálně dali nový úspornější agregát, aby skútr mohl konkurovat třeba PCX, tak oni provedou tohle. Vzhledově je hezčí než předchozí verze, ale s těmito paramentry bych ho nebral. Za mě zklamání, to ti doporučím si raději došetři a kup si Hondu SH125, teda alespoň já bych to tak udělal.
Jo to už bych šel do menší Hondy Vision, 110 ccm ale 6,2 kW a motor od Hondy, vstřikování dle recenzí a zkušeností to žere fakt 2 litry na sto a má to vcelku veliké kola 16" - za 49 900,-.
No a nebo potom přišetřit na něco většího a výkonnějšího, ale nová Agility není technickými parametry zajímavá. Teď mě tak napadlo, bude tam asi zase karburátor co? Kdyby tam šoupli vstřikování, tak by to bylo atraktivnější, alespoň by to žralo méně.
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.
Kdyby tam dali vstřikování, bral bych to jako kompromis mezi tím slabším výkonem - nová technologie. Ale Kymco má takové pravidlo, že to dává až někde od 80 tisíc výše, takže to vidím zase na karburátor.