Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Agility City 125

01 dub 2014, 10:10

tak aprila si nedelam..proto se tu ptam..jako jeste sem nejel nikdy na doraz,ale musim to vyzkouset..ale rucicka pada dolu rychle..tak se ptam cim to muze byt..je mozne ze by byl spatny ukazatel paliva..je me jasny ze neni uplne presny..asi tedy me nezbyva nic jineho nez dojezdit uplne nadrz do dna a pak natankovat max a az podle toho soudit co?

Re: Kymco Agility City 125

01 dub 2014, 10:35

To bude tím, že je dnes 1. apríl :mrgreen:
Jestli má nádrž - kolik, pět litrů? - a vydrží Lubosovi 25 km, vychází to na pěkných 20 l/100km :roll:

Re: Kymco Agility City 125

01 dub 2014, 10:46

Luboši neblbni mi hlavu, si jako sušenka a mě si viděl a já jezdím se 160 válcem do čtyř litrů, ručička trochu lže, natankuj do petky dva litry a jezdi do mrtě a uvidíš kolik ještě ujedeš :-). Ale tak málo jako je 30 km to rozhodně není !!!!!

Re: Kymco Agility City 125

01 dub 2014, 10:49

jasny v poho asi sem se ustrelil..jen me zarazelo jak ta rucicka ryhla pada a nechtel sem cekat kdy me to kde necha..jeste me nevymenili ten spatenj budik tak treba to bude i tim..dojedu nadrz do dna pak natankuju a uvidime co stim..tak aspon sem vas kapet pobavil..

Re: Kymco Agility City 125

01 dub 2014, 22:01

LubosSlaby píše:tak aprila si nedelam..proto se tu ptam..jako jeste sem nejel nikdy na doraz,ale musim to vyzkouset..ale rucicka pada dolu rychle..tak se ptam cim to muze byt..je mozne ze by byl spatny ukazatel paliva..je me jasny ze neni uplne presny..asi tedy me nezbyva nic jineho nez dojezdit uplne nadrz do dna a pak natankovat max a az podle toho soudit co?

Lubosi, nepanikař. U Agilitky to chce trošku hlídat. Já ti mohu říct za sebe, jak to fungovalo u mé Agilitky.

Zásadně jsem vždy tankoval do plna, a to ne jen po tu zarážku, ale narval jsem do nádrže co šlo až téměř po hrdlo. Takto jsem tankoval vždy, aby bylo měření spotřeby co nejpřesnější. U každého tankování jsem si vzal pokladní lístek, na který jsem si napsal stav tachometru. Ručička ukazatele paliva logicky ukazovala Full - plná nádrž. Takto mi vydržela po najetí asi 60-70km. Poté začala pomalu klesat, zhruba po ujetí 10-15km o jeden dílek. Zhruba po najetí 100km +/- ručička ukazatele byla v polovině. No a pak mi vždy začal opravdu rychlý sešup, zhruba co 10km / 1 dílek na stupnici. Měl jsem odzkoušeno, že když ručička ukazatele paliva spadla na doraz jako že je prázdná nádrž, tak tam bylo palivo na dojetí 10, max. 15km normální jízdou, žádná divočina. No a takto mi vycházely dojezdy zhruba těch 140-150km / nádrž.

Chce to prostě hlídat, zapisovat a hned budeš vědět, na čem jsi. Doporučuji si založit účet např. na spotreby.cz (nebo podobný) a zde pečlivě vše zapisovat, získáš tím přehled o spotřebě i ostatních výdajích.

============================================
Tak a tato tlustá čára symbolicky odděluje mé působení v tomto vláknu jakožto majitele Agility City 125. Přišel čas se rozloučit. Dnes jsem po téměř roce používání prodal svůj první skútr Kymco Agility City 125. Putoval někde do oblasti Moravská Třebová, takže můj bývalý stroj budete potkávat v těch lokalitách :-). Chtěl bych popřát novému majiteli hodně spokojených km bez nehod a poruch, aby mu sloužil k plné spokojenosti a doufám, že se zde zaregistruje a převezme pomyslnou štafetu tohoto vlákna a bude zde psát své zkušenosti s Agilitkou :-)

Loučení s Agilitkou bylo pro mě dost náročné, přece jen jsem s tímto skvělým strojem strávil téměř celý rok v sedle, projel jsem na něm 9.450km!! což je na stroj této kategorie myslím slušná porce :-) Podnikl jsem na Agilitce poměrně hodně výletů bez jediného problému a věřím, že takto bude sloužit i novému majiteli.

Určitě toto vlákno neopouštím zcela, bude-li někdo stát o mou radu nebo zkušenost, co budu vědět, rád poradím. Já se přesouvám do nového vlákna s mým novým strojem Piaggio Beverly 125ie, kde budu rozdávat opět své zkušenosti s tímto strojem.

Veškeré mnou nashromážděné reporty, informace, zkušenosti atd. o skútru Kymco Agility City 125 zůstanou i nadále k dispozici pro širokou veřejnost. Pro jistotu zde uvedu všechny mé odkazy na stránky, které jsem věnoval Agilitce:

Profil na Motorkari.cz

Facebook

Fotoalbum
Měření spotřeby mého již bývalého skútru Kymco Agility City 125 na spotreby.cz Obrázek

Tak, toť je z mé strany vše, tak ať Agilitky spolehlivě jezdí, no a poslední sbohem mému bývalému stroji - viz foto :-)
wp_20140401_17_50_32_pro.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Agility City 125

02 dub 2014, 22:34

Po hlavnej trubke a riadidlách nasledovalo sedadlo, takto sa to vyvíjalo:
Picture 1 003.jpg
Picture 1 002.jpg
ROMA 2014 007.jpg
ROMA 2014 005.jpg
ROMA 2014 002.jpg

sedadlo bude upevnené cez gumové dorazy k tejto platni
Picture 1 491.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Agility City 125

03 dub 2014, 06:37

To Petr311 - Peťo, vidíš, kupec se vždy najde, myslím, že koupil dobře a Tvůj stroj mu bude dlouho sloužit. Co se týká nového tak gratulace to je jasné, ale já osobně bych už šel do 300 minimálně, měl si investovat a udělat si ŘP na velké Áčko, ale myslím, že se to už řešilo, že si nechtěl do autoškoly, ale to "pížo" taky dobře poslouží, tka hodně km bez problémů !!!!

To čiky : Má za mě velký obdiv a držím Ti palce !!!! Super práce !!

Re: Kymco Agility City 125

03 dub 2014, 19:23

to Petr311: gratulace k novemu stroji, hodne zajimava volba...to rozhodne...verim, ze s nim budes opravdu spokojeny :)

to ciky: co dodat...opet jen jedine...respekt! at to pokracuje ve zvolenem duchu...tuhle hracku bych rad nekdy videl zive...

Re: Kymco Agility City 125

03 dub 2014, 19:41

pro tyjo
Tak většinou to tak bývá, že se kupec nakonec najde, že koupil dobře, o tom nepochybuji. Samozřejmě záleží, co od toho skútru očekává. no já po pravdě jsem se dost rozmýšlel, jestli ho dát pryč, byl by se mi hodil na menší pojížďky, hlavně do práce apod. Kdybych ho měl kde parkovat, tak nedám pryč ani omylem. Ale takto bych si musel pronajímat další garáž atd., prostě finančně už bych to neutáhl, tak chtě nechtě Agilitka musela jít pryč. Věřím, že nový majitel bude spokojen, ale třeba se tu přihlásí a pochlubí se sám :-)

jinak díky všem za gratulace k novému stroji :-)

Re: Kymco Agility City 125

05 dub 2014, 16:37

Pokračovali sme podlážkou a stupačkami. Pôvodný návrh bol, že podlážka zakryje celý priestor pod nohami, t.z. že baterka mala byť premiestnená inde. Skúšali sme všetko možné, ale nakoniec sme sa rozhodli, že ju necháme na jej mieste a dokonca aj v pôvodnom kastlíku. Pri stupačkách sa odohrala zvláštna vec, poprosil som Heryho aby vrchnú stranu držiaka odbrúsil po dierkach do šikma (teda asi v 45 stupňovom uhle). Neviete si predstaviť, aké veľké bolo naše prekvapenie, keď som odbalil stupačky (boli zatavené v igelite) a tie sa sklápali v takom istom uhle. Niekedy je neznalosť jazyka (boli kúpené na Allegre.pl) celkom príjemná.

Picture 1 490.jpg
Picture 1 489.jpg
Picture 1 488.jpg
Picture 1 483.jpg
Picture 1 4800.jpg
Picture 1 480.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil čiky dne 19 dub 2014, 15:13, celkově upraveno 1

Re: Kymco Agility City 125

07 dub 2014, 19:00

Predný blatník: chcel som použiť predný blatník zo Simsona (16 palcov), tak som ho najprv kúpil v eshope (čierny blatník) , aké bolo moje prekvapenie, keď vôbec nepasoval (chcel som, aby bol pekne rovnomerne po celej svojej dĺžke vzdialený od kolesa), pri originálnej dĺžke sa na konci odchlipoval hádam aj sedem cm, zmeral som vzdialenosť koncov (bola 60,5 cm): Poprosil som iného predajcu z Bazoša aby ju tiež zmeral (bola 58,5 cm), tak som teda kúpil ďalší blatník (červený blatník), bolo to lepšie, nie však také, aké som očakával. Asi na tom ešte popracujeme, t.z. asi sa bude násilím (karbobrúskou) meniť jeho rádius!
"Úchyt zdvihu". je dosť nezvyčajný, ale skutočne by nebolo za čo dvíhať motorku pri parkovaní. Tie bočné trubky sú "proklete nízko"! Nohe nezavadzá a svoju funkciu plní dokonale.
Picture 1 014.jpg
Picture 1 011.jpg
Picture 1 496.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Agility City 125

07 dub 2014, 20:47

Hmm, teda nevím, ale chudák Agilitka, takový to byl krásný skútr ... :-D Tohle jsi měl psát do nějakého vlákna Vývoj prototypu :-D :-D S původní Agility City toho bude mít málo společného ...

Re: Kymco Agility City 125

07 dub 2014, 20:52

to ciky: ten cerveny blatnik vypada dobre...

to all: zajimavy test...nerekl bych, ze Agilitka nejak propadla...
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/aprilia/velky-test-125-ccm-skutru-27197.html

Re: Kymco Agility City 125

07 dub 2014, 21:08

petr311 píše:Hmm, teda nevím, ale chudák Agilitka, takový to byl krásný skútr ... :-D Tohle jsi měl psát do nějakého vlákna Vývoj prototypu :-D :-D S původní Agility City toho bude mít málo společného ...


Sorry, ale trocha nechápem! Rám, motor, kolesá, brzdy, vzduchový filter, elektrika, to všetko je Kymco agility 125 R 16!!!

Re: Kymco Agility City 125

07 dub 2014, 21:41

Agilitka určitě není špatná volba, za ty peníze skvělý stroj. Samozřejmě pokud chce člověk podnikat větší výlety jako já, tak pak narazí na problém s malým akčním rádiusem. Ale jinak bych tomuto skútru neměl co vytknout :-)
Odeslat odpověď