LubosSlaby píše:tak aprila si nedelam..proto se tu ptam..jako jeste sem nejel nikdy na doraz,ale musim to vyzkouset..ale rucicka pada dolu rychle..tak se ptam cim to muze byt..je mozne ze by byl spatny ukazatel paliva..je me jasny ze neni uplne presny..asi tedy me nezbyva nic jineho nez dojezdit uplne nadrz do dna a pak natankovat max a az podle toho soudit co?
Lubosi, nepanikař. U Agilitky to chce trošku hlídat. Já ti mohu říct za sebe, jak to fungovalo u mé Agilitky.
Zásadně jsem vždy tankoval do plna, a to ne jen po tu zarážku, ale narval jsem do nádrže co šlo až téměř po hrdlo. Takto jsem tankoval vždy, aby bylo měření spotřeby co nejpřesnější. U každého tankování jsem si vzal pokladní lístek, na který jsem si napsal stav tachometru. Ručička ukazatele paliva logicky ukazovala Full - plná nádrž. Takto mi vydržela po najetí asi 60-70km. Poté začala pomalu klesat, zhruba po ujetí 10-15km o jeden dílek. Zhruba po najetí 100km +/- ručička ukazatele byla v polovině. No a pak mi vždy začal opravdu rychlý sešup, zhruba co 10km / 1 dílek na stupnici. Měl jsem odzkoušeno, že když ručička ukazatele paliva spadla na doraz jako že je prázdná nádrž, tak tam bylo palivo na dojetí 10, max. 15km normální jízdou, žádná divočina. No a takto mi vycházely dojezdy zhruba těch 140-150km / nádrž.
Chce to prostě hlídat, zapisovat a hned budeš vědět, na čem jsi. Doporučuji si založit účet např. na spotreby.cz (nebo podobný) a zde pečlivě vše zapisovat, získáš tím přehled o spotřebě i ostatních výdajích.
============================================
Tak a tato tlustá čára symbolicky odděluje mé působení v tomto vláknu jakožto majitele Agility City 125. Přišel čas se rozloučit. Dnes jsem po téměř roce používání prodal svůj první skútr Kymco Agility City 125. Putoval někde do oblasti Moravská Třebová, takže můj bývalý stroj budete potkávat v těch lokalitách
. Chtěl bych popřát novému majiteli hodně spokojených km bez nehod a poruch, aby mu sloužil k plné spokojenosti a doufám, že se zde zaregistruje a převezme pomyslnou štafetu tohoto vlákna a bude zde psát své zkušenosti s Agilitkou
Loučení s Agilitkou bylo pro mě dost náročné, přece jen jsem s tímto skvělým strojem strávil téměř celý rok v sedle, projel jsem na něm 9.450km!! což je na stroj této kategorie myslím slušná porce
Podnikl jsem na Agilitce poměrně hodně výletů bez jediného problému a věřím, že takto bude sloužit i novému majiteli.
Určitě toto vlákno neopouštím zcela, bude-li někdo stát o mou radu nebo zkušenost, co budu vědět, rád poradím. Já se přesouvám do nového vlákna s mým novým strojem
Piaggio Beverly 125ie, kde budu rozdávat opět své zkušenosti s tímto strojem.
Veškeré mnou nashromážděné reporty, informace, zkušenosti atd. o skútru Kymco Agility City 125 zůstanou i nadále k dispozici pro širokou veřejnost. Pro jistotu zde uvedu všechny mé odkazy na stránky, které jsem věnoval Agilitce:
Profil na Motorkari.czFacebookFotoalbumMěření spotřeby mého již bývalého skútru Kymco Agility City 125 na spotreby.cz
Tak, toť je z mé strany vše, tak ať Agilitky spolehlivě jezdí, no a poslední sbohem mému bývalému stroji - viz foto
wp_20140401_17_50_32_pro.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.