Kymco Agility City 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod čiky » 29 bře 2014, 15:17

ad STK: Je to taký milý príbeh. Pred niekoľkými rokmi, keď som zadrel motor na Burgošovi 250-ke a vymenil som ho za 400-ový, mi pán na STK (hneď, ako sa pozrel na motorku) povedal, že tam nemám pôvodný motor. Pochopil som, že nemá zmysel zapierať, že tento človek sa fakt vyzná. Zistil to podľa výfuku! Keď som mu to vysvetlil, nejak s tým nemal problém, bol tiež fanúšik. Odvtedy sa pravidelne stretávame na STK-čkach a priznám sa, že keď ho vidím, som celkom rád. Keď som to konzultoval, povedal, že záleží na ňom a kamerovej kontrole je jedno (a často ani nevie ako má vyzerať) aká motorka tam stojí, hlavne, že je tam kus. Nechcem už viac o tom písať, aby som to neuriekol. Ďakujem za pochopenie!

No a prečo to robím, lebo chcem! Deti sú už z domu, manželka má svoje (bohužial na motorke sa bojí, nie mojou vinou - trauma z mladosti), mám sedieť v krčme a nadávať na život? Keď sme si písali s filipom Černým (zoomer), vôbec sme neriešili prečo, ale hlavne ako! Pri všetkej skromnosti, keby nebolo odvážnych mužov a žien, ktorí vymýšlali dakedy zdanlivé sprostosti, možno doteraz pasieme ovce a pijeme žinčicu! Ako je aj pravda. Tu mal byť smajlík, ale neviem ho tam dať.

No ale pokračujme, Keď som si dal minulý rok urobiť (ešte na originálnu agilitku) nový výfuk, zoznámil som sa s úžasným človekom z Vrbového. Brúsenie, rezanie, zváranie, nerez, keď niečo robí na ponku, tak sa pritom usmieva!!! Dohodli sme sa, že sa o pár mesiacov stretneme a urobíme to!
Ja som mal jedinú podmienku: výška sedadla musí byť 10 až 12 cm nad vrchným uchytením zadných tlmičov!
Picture 1 452.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
čiky

50+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 85
Registrován: 11 lis 2008, 00:52
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: Honda 600 Silver Wing, Kymco City Agility 125 R16
Tuning / úpravy: drobný optický(Silvo), garážový caféter(Agilitka)

Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod _Vojta_ » 29 bře 2014, 20:06

Moje nová hračka Kymco Agility City 125 - kamenná šedá. Koupená 3.3.2014 v Karlových Varech v autobazaru Hlavatý. Rok výroby 2012, najeto necelých 6.500 km, na pohled i po zkušební jízdě, podle mě perfektní stav, cena 25.000 kč.
Rozhodně neplánuju vést podrobný poznámky jako dříve Sallieri, ale spíš občasnej výkřik ze života s tímhle skútrem (budu tak možná hrát Sal(l)ierimu druhý housle - ale zatim asi spíš ne,
protože v současnosti podle všeho nejezdí).
Cílem je pro mě hlavně získat informace od jiných jezdců na stejnym stroji a zkusit řešit neduhy tohohle číňánka. V druhym plánu pak i poskytnout odpovědi lidem, který chtěj malej, jednoduchej skútr a nemaj nebo nechtěj utratit dost peněz za japonce nebo itala.
Zkusim teda pro začátek popsat, co se mi líbí/nelíbí po zhruba 500 km.

LÍBÍ:
CENA - i když šla kůli kurzu koruny v poslední době cena mírně nahoru, dá se někde pořád novej koupit za zhruba 47.000 kč. Ojetiny z Čech si sice držej cenu stále docela vysoko, ale do 30.000 kč se dá občas sehnat zánovní kousek. Stroje z dovozu jsou samozřejmě ještě levnější, ale je to podle mě trochu dobrodružství. Ale kdo je dobrodruh, může výrazně ušetřit.
VÝKON - Agility není žádnej dravec, ale když ho budete používat jenom po CITY, je všechno v pořádku. Ani na Jižní spojce, kde je 80, nebudete ani v kopci brzdou provozu.
ÚZKÁ STAVBA - CITY je už podle názvu hlavně do města a protáhnete se s ním skoro všude.
SVĚTLA - všechny světla jsou podle mě OK. Nadšení nevzbuděj, ale fungujou slušně.

NELÍBÍ:
SPOTŘEBA/NÁDRŽ - spotřebu nemám ještě změřenou, ale u benzínky jsem na malej skútr na můj vkus až moc často. Jestli za to může malá nádrž nebo vysoká spotřeba si nejsem zatim úplně jistej (podle odhadu je zatím spotřeba okolo 3,5l/100km, ale to je spíš dojmologie). V manuálu se uvádí velikost nádrže cca 6 litrů, ale to je hodnota v praxi nepoužitelná. Jednou se mi podařilo natankovat 5,1 litru, ale to jsem už jel víc než 30 km poměrně rychlou jízdou s ručičkou palivoměru definitivně přilepenou na E a na pumpě jsem nádrž nalil opravdu po okraj. Uvádim, že u mojeho stroje palivoměr funguje docela dobře a nevyskytujou se tam od mnoha uživatelů uváděný problémy, kdy je potřeba spíš než ručičku sledovat ujetou vzdálenost.
ODPRUŽENÍ - Agility samozřejmě z podstaty není pohodlnej skútr, je to stroj stavěnej na cenu. Ale to co mi předváděj tlumiče a péra na kočičích hlavách (čičiheads), kanélech a pozimních výtlucích je podle mě docela masakr. Předek se ještě docela snaží, ale zadek je prostě marnej. Tohle je podle mě velkej problém a pokud má někdo z druhovýroby kvalitnější tlumiče a je s nima spokojenej, tak prosím sem s tim - original je vázně kostitřas. Možná za to můžou i větší kola, protože menší 12", 14" jsou větší "balóny", ale odpružení tohle prostě musí pobrat.
SÍLA MOTORU - po městě dobrý, ale vyjeďte si někam za hranice všedních dnů (z města) a velmi brzo zjistíte limity. Je možný, že můj motor neni ideálně zajetej - původní majitelka byla vysokoškolsky vzdělaná žena středního věku a možná ho já, jakožto blbec pohlaví mužskýho už taky skoro ve střednim věku trochu rozhejbu, ale ochota motoru ani maximálka neni podle mě žádná sláva. Nicméně je potřeba se na to dívat tak, jak to je - jedná se o malej levnej skútr do města, takže to vlasntně ani neni kritika.
ZRCÁTKA - to je nepříjemná bolest. Vědět, co se děje za mnou je dost důležitý a mě se zatim nepovedlo najít optimální nastavení zrcátek. Nikdy jsem si o sobě nemyslel, že sem "korba", ale tady je to tak, že buď v půlce zrcátka vidim svoje ramena nebo vidim jenom stromy u cesty. Opět, pokud máte někdo dobrý zkušenosti s dílama z aftermarketu, prosím sem s tim.
PŘEDNÍ SCHRÁNKA - je pořád plná sraček. Já už tam mám dvě včely a brouka, kterýho neznám (Pytlík?). Je sice hezký, že tam je zásuvka, ale představa, že si v týhle smrdutý sluji nabíjim mobil pro mě neni dobrá. Dostává se tam prostě bordel a to je škoda.
SEDLO - tohle možná taky neni úplně oprávněná kritika, ale při delších vzdálenostech na né úplně kvalitním povrchu je sedlo v kombinaci se špatnym pérováním smrtící kombinace. Ne že by moje "prdel poznala středověk", ale druhej den po delší jízdě (asi 90 km) mě bolely stehna z toho, jak je člověk zapřenej a čeká, kdy příde další vlna/díra. Ale možná je to jenom můj problem, kterej se vyladí s větší zkušeností.
ÚZKÁ STAVBA - to, co je výhoda při jízdě ve městě se sluncem nad hlavou se mění v nevýhodu když začne chcát. Ne že by ochrana nohou vůbec nefungovala, ale i když člověk jede "na pannu", tak stejně něco schytá. Seriové plexi si snad ani nezaslouží komentář - to je spíš jen stínítko přístrojovky.

Možná to vypadá, že jsem hodně nespokojenej, ale to neni pravda. Samozřejmě nemůžu od "low-costu" čekat vlastnosti mašin o 20 a víc tisíc dražších, ale věřim tomu, že kde je vůle, je i cesta a že ten základ trochu vylepšíme, protože nechybí moc k tomu, aby byl Agility velmi dobrej skútr.
Pokud máte k jakýmukoliv bodu svojí zkušenost, tak pište. Já se seznam kladnejch zápornech bodů pokusim ještě doplnit.
_Vojta_

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 16 bře 2014, 15:20
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Agility

Re: Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod kocur » 29 bře 2014, 20:31

Vojto,
především Tě vítám v klubu a přeji jen samé příjemné zážitky v sedle. Myslím, že za své peníze jsi dostal solidní "železo" a zbytek je jen na Tobě.
Dnes jsem byl na projížďce a zjistil jsem, že i rychlost 40 km/h je krásná, když cesta je cíl a člověk se kochá krajinou v jarním slunci. Není důležité, na čem jedeš, ale jak si to užíváš. Toť stará pravda!
Vyjádřím se jen k nádrži a spotřebě. Do mé nádrže se vejdou cca 4 litry a zvykl jsem si tankovat cca po 120 km zhruba tři litry. Vzhledem k husté síti ČS v tom nevidím problém, a to i když člověk více pospíchá. A ještě zrcátka. Taky trochu problém, ale po čase jsem našel nejlepší nastavení a s přivřením obou očí se dají použít.
Zdraví Pavel!
Ještě rada na konec: Neměř se se značkaři, nikam to nevede! Kdyby člověk značku chtěl, jistě by si ji koupil. Skútr by neměl být prestižní záležitostí, ale vyjádřením určitého názoru.
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

Re: Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod petr311 » 29 bře 2014, 21:06

Vítej v klubu Agilitkářů. V první řadě bych ti chtěl říct, že nevím, jestli byl zrovna dobrý nápad zakládat nové vlákno pro stroj značky Kymco Agility City 125, když samostatné vlákno zde funguje již léta a rozhodně by ses tam dozvěděl více. Na tvé vlákno jsem narazil náhodou.

Jen v rychlosti. Pročetl jsem co jsi psal, s některými body bych mohl po roce souhlasit, ale s většinou ne. Mě osobně na Agilitce vadí také malá nádrž, což zejména při mých dlouhých výletech, které podnikám, bývá problém. Ano, síť ČS je hustá, ovšem člověk nikdy neví, jaké sra.ky musí natankovat na nějaké vesnické no-name. A nějaká značkovější pumpa nebývá vždy po ruce. Dále mi vadil menší kufr, i když rozhodně nepatří k těm nejmenším.

Spotřeba - viz v mém podpisu, vedu přesnou evidenci od novoty. Já dosahuji dojezdy max. 140-150km.
Co se týče pohodlí, nevím jaký máš zadek, asi rozmlsaný :-D já neměl vážnější problémy i při dlouhých výletech - několikrát Tatry, Slovensko atd. - stačí si pročíst můj deník na motorkári.cz.

Výkon mi celkem vyhovoval, neměl jsem problém předjíždět i osobáky, co se motaly 80km/h, pokud člověk dokáže překousnout že musí častěji tankovat, bez problémů lze s tímto strojem podnikat i delší výlety. Takže za mě skvělý stroj i když s určitými limity.
Takže ti přeji, ať dobře slouží.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod sallieri » 29 bře 2014, 21:23

to čiky: co dodat...velky kluci maj prece radi velky hracky :mrgreen:

cafeter...to je pecka...
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod BrAtKo » 29 bře 2014, 22:02

Inak táto tvoja prerábka by si zaslúžila svoje vlastne vlákno v sekcii Projekty si myslím.

Gratulujem Vojto nech slúži. Inak každý môže mat svoje vlákno o svojom skutri tuším v sekcii Showroom. Čiže stačí do názvu namiesto kamenná šeda dat svoj nick a poprosiť moderátora o presun.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod tyjo » 30 bře 2014, 08:30

Podle mě zbytečně duální vlákno, moderátor to přeřadí pod správné :-)

Jinak k tématu : ochrana nohou, párkrát jsem chytl pěkný slejvák a měl jsme mokrá všechno, ale kolena určitě ne, takže za mě ochrana nohou naprosto dostatečná.

Zrcátka po zakoupení velkého plexi se zvedla i zrcátka a teĎ vidím krásně :-).
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod _Vojta_ » 30 bře 2014, 19:00

Ahoj, díky za reakce.

to kocur: Naprosto souhlasim se všim, co jsi napsal a rozhodně se nechystám závodit s Runnerem nebo SR MAXem a jízda v nižších rychlostech "na pohodu" má svoje kouzlo. Docela mě překvapuje, že nemám ani nutkání nějak moc "prasit", což mě třeba na motorce občas trochu chytalo. Síť benzínek je u nás opravdu nedstandardně hustá, ale dojezd je podle mě prostě moc malej. Neni to sice fatální, ale spíš obtěžující. K tomu co psal petr311, nebál bych se do Agility nabrat benzin kdekoliv. Myslim, že motor tohohle charakteru schroupne v klidu kde co.
Skútr rozhodně neberu jako prestižní záležitost a vlastně jsem zatim docela rád, že mám takovýho "socánka". Mimochodem, vidim, že máš XJ - to se mi vždycky líbilo - takhle vypadá klasická motorka z dob než je začali navrhovat trochu zvláštní lidi, který podle mě často viděj jenom čísla z testů a měření a ne duši, a nějakou dobu jsem o něm taky přemejšlel.

to petr311: Právě že vlákno "diamantová bílá" mělo podle mě trochu jinou náplň a navíc bylo v poslední době dost mrtvý a kdyby se tam teď neobjevil čiky s kafáčem, tak by se tam nic nedělo, protože Sallieri je (snad jenom dočasně) ze hry.
To co jsem skútru vytknul jsou z části i záležitosti, který vycházej už z určení toho stroje a i jsem to tam napsal - prostě člověk si nemůže koupit Dacii a pak se divit, že to neni jako Mercedes, ale některý základní věci by měly splňovat všechny stroje.
Prostor pod sedlem je holt daň za 16" kola a mě zatim na základní věci stačí, ale klidně bych o něco menší kola snes - zatím jsem výhodu šestnáctek moc nepocítil.
Co se týče komfortu, tak si myslim, že zmlsanej nejsem - mám už několik sezon skoro 60 letou motorku Československé výroby (modří už vědí) a ještě zprasenou tak, že nabízí míň pohodlí než v serii, ale na mojí Agility se cejtim podobně, na čemž je podle mě něco špatně. Možná bude potřeba něco seřídit/upravit/vyměnit, nebo možná ještě nemám ty správný skútrařský grify - na motorce prostě sedí o dost jinak, člověk má mezi nohama nádrž a i řídítka se držej odlišně, to samý hlava.
Na tvůj deník se určitě v budoucnu kouknu.

to BrAtKo: Díky. Nemyslím si, že téma je na nesprávnym místě. Já se nechci bavit JENOM o svojem konkrétnim skútru. Zjímaj mě spíš bolesti a hlavně řešení u tohohle modelu obecně. Ale uvidíme, jak se to vyvrbí a samozřejmě že pokud to moderátor vyhodnotí jinak, tak se přesunu bránit nebudu - ale myslím si, že místo pro téma je právě tady.

to tyjo: já jsem chytil déšť zatim jenom jednou a proti motorce je to samozřejmě o hodně lepší, ale představoval jsem si, že ochrana nohou bude na sútru fungovat líp. Ale opět - možná nejezdim tim správnym skútrařskym stylem a i když se snažim, tak je možný, že občas kolena nevědomky vystrkuju do stran.
A k těm zrcátkům - vyměnil jsi je celý nebo jsi použil jenom nějakej nástavec?
_Vojta_

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 16 bře 2014, 15:20
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Agility

Re: Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod kocur » 30 bře 2014, 19:35

Vojto,
kvality benzínu bych se vůbec nebál, není to nafta a háklivý common rail.. Ten náš motor opravdu skousne všelicos. Nicméně přidávám aditiv VIF, který kromě jiného umí navázat vodu a vůbec prospívá palivové soustavě i celému motoru.
XJ jsem koupil před šesti lety, protože jsem chtěl klasickou motorku s rozumným výkonem. Nezklamala, ale je už z domu a skútr mne baví mnohem víc, ani nevím proč. Asi proto, že na motorce jsem se nedokázal kochat, na skútru je to ideální jízda.
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

Re: Kymco Agility City 125 - kamenná šedá

Příspěvekod tyjo » 30 bře 2014, 19:45

Plexi má držák, který zvedne uchycení zrcátek o cca 5-7 cm a to tomu dodá ten grif, že je v tom víc vidět :-)
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod sallieri » 30 bře 2014, 21:03

ahoj pánové...koukal jsem, že se rozpoutala debata ohledně názvu...tak jsem si dovolil jej malinko upravit...na barvu to nejezdi...ale v roce 2009 (nebo kdy jsem si Agilitku kupoval) tu o podobnem skutru nebylo ani slovo..a ta barva byla trosku nezvykla...

at vam to jezdi...ja se ozvu se svym novym strojem uz snad velmi brzo
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod petr311 » 30 bře 2014, 21:14

Tak tohle je velmi rozumný počin, tak by to mělo být :-) palec nahoru.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Vratas » 31 bře 2014, 12:41

Ahoj, jen pro informaci uvádím, že sem do tohoto vlákna byly sloučeny příspěvky z "kamenná šedá", tak se nelekejte.

Vratas
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod LubosSlaby » 01 dub 2014, 09:21

Zdravim s tom spotrebou..jako fakt ti vydrzi nadrz na 120km..me prijde ze me vydrzi tak na 20-30km..je pravda ze stim litam po meste a ze furt plnej plny jo..ale nevim jak se dostat aby me to zralo mene..je mozne ze je to spatnym zajetim predesleho majitele a nebo jen mou silenou jizdou?
Uživatelský avatar
LubosSlaby

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 57
Registrován: 06 úno 2014, 14:11
Skútr / moto: Kymco agility city 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod petr311 » 01 dub 2014, 10:01

Cože??? Tohle snad nemyslíš vážně??? To jako fakt tvrdíš, že na plnou nádrž ujedeš s Agility City 125 pouze 20-30km??? To si děláš kozy ne? A nebo je to pokus o apríl :D. Protože to bys musel mít někde děravou nádrž, nebo jezdit jak vyložené prase, ale i tak to je blbost.

Stačí kouknout na mou spotřebu, při pohodové rychlosti 80-90km/h (dle tacho), na plný plyn jen do kopců nebo když jsem potřeboval předjet nějakého šneka :D, když se podíváš do mých statistik na spotřeby.cz, tak dlouhodobý průměr do 3,3L, takže reálné dojezdy na plnou dosahuji 140-150km. Samozřejmě ručička palivoměru bývá v té chvíli na doraz v červeném poli :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků