LubosSlaby píše:....Z toho taky vypliva otazka zda je Kymco Agility City 125 vhodny skutr i na vylety mimo prahu..cca 70km..a zda se da po mensim tunigu..dosahnout na Kymco Agility City 125 rychlosti pres 100km/h?
No koukám, že toto vlákno opět ožilo a to je dobře
. K uvedenému dotazu bych také rád řekl pár slov, jakožto majitele Agilitky. Podstatné zde již bylo zmíněno kolegy, takže pokusím se ve stručnosti doplnit o mé zkušenosti.
Skútr Kymco Agility City 125 vlastním již téměř rok. I když původně jsem chtěl skútr jen na dojíždění do práce, tak jen co jsem na Agilitku poprvé sedl a jel na ni, tak jsem se do ní doslova a do písmene zamiloval. Tak když to zkrátím, až dosud jsem na Agilitce najezdil bezmála 8.000km, a to hlavně diky tomu, že se pro mě jízda na skútru stala doslova drogou. Takže já na Agilitce nejen že jsem jezdil skoro každý den do práce (když to počasí umožnilo), ale hlavně začal jsem podnikat různé výlety. Nejdříve kratší vzdálenosti, až nakonec to dopadlo tak, že v loni 2x Tatry v jeden den na otočku + hodně dalších kratších či delších výletů. Tudíž mohu odpovědně říct, že skútr Kymco Agility City 125 je v pohodě použitelný i na delší výlety.
Ale abych jen nechválil, tak jeden handicap Agilitka přeci jen má - poměrně malá nádrž vzhledem k trochu vyšší spotřebě, tudíž je nutno pečlivě počítat najeté km od posledního tankování, abys pak někde neuvízl bez paliva. V mém případě to vychází cca co 140 - 160 km max a musím tankovat. Takže toto je z mých zkušeností jediný nedostatek Agilitky, ale při dnešní hustotě ČS se s tím dá žít. Jinak výkon má na mé potřeby dostatečný, za celou dobu jsem se nějak nesetkal, že by byl málo výkonný. Pokud chceš na skútru stabilně lítat 100 a více km, tak Agilitka na tohle prostě není stavěna, to ti doporučím jít rovnou do vyšší kubatury a budeš mít dostatek výkonu.
Jinak, veškeré podrobnější info o mých zkušenostech s Agilitkou stačí kliknout na odkazy v mém podpisu na můj deník na motorkářích.cz a Facebook, tam získá myslim každý ucelený pohled na Agilitku.