Kymco Agility City 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod petr311 » 24 zář 2013, 20:38

pro sallieri
Tak já se snažím psát, ale spíše na svém Facebooku a do deníku na motorkari.cz, ale aby se neřeklo, že nic tady nenapíšu, tak snad že se blížím k nájezdu 5.000km, tudíž čeká mě předepsaná serviska, podrobnosti budou v článku v mém deníku...

pro tyjo
Tak osobně tomu nerozumím, proč tak "všichni" dělají řidičák na větší kubatury, asi se chtějí zabít ve větší rychlosti? :-D Tak já zatím mezi ty všichni nepatřím a v dohledné době ani patřit nebudu. Jsem naprosto spokojen se skútrem 125, jediné co možná bych časem pořídil max. výkon co umožňuje řidičák sk. B, tzn. 11kW, ale to jen fakt z důvodu, pokud bych chtěl na skútru podnikat nějaké delší výlety. Prozatím na mé ježdění mi Agilitka až na mešnší výhrady postačuje (výhrady jsem detailně rozebíral ve svém deníku, tak se nebudu zde opakovat). Ale jinak Agility City 125 bez problémů lze použít i na delší výlety, jen je potřeba počítat s určitými omezeními :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod tyjo » 24 zář 2013, 20:54

Je to jednoduché, pokud to někoho chytne, tak mu prostě ta 125 ka nestačí, delší výlety a tím pádem vyšší výkon, větší pohodlí, možná nejde ani o rychlost, ale o pohodlí a rezervu ve výkonu.

Já mám velký A a klidně bych vyměnil, ale potřebuji skůtr primárně do města, rychle projet zaparkovat a na to maxík prostě není.... :-)
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod petr311 » 24 zář 2013, 21:05

Ano, je to přesně tak, jak říkáš :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod Makuko » 26 zář 2013, 15:42

Petr311: ta spotřeba je ti. Ze přeci jen vážím kolem 100kg a hlavně jezdíme ve dvou... Pokud jedu sám tak se dostanu na cca 3,něco litru...
Také bych bral něco silnějšího, ale promotavat se Prahou s 500stovkou tak nic moc... Už takhle to mám občas tiptop.

Co se tyče nějakých úprav tak mám na agilce alarm z odvodů klidnějších chvil v po Praze a teď jsem objednal deku....

Trosku mě mrzí ze nedělají nějaký hezčí plexi tedy ono plexi jako takové špatne nejni ale to příšerně uchycení... To mě na tom odrazuje. ;)

Musím uznat ze třeba na takového peopla od kymca to přeci vypadá mnohem lip. ;)
Makuko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 čer 2013, 07:59
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod petr311 » 26 zář 2013, 19:36

Aha, tak to jo :-)

Tak já hlásím dneska nájezd 5.000km, takže dneska směr servis na předepsanou prohlídku. Foto a jak se mi dařilo na cestě na Facebooku
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod Makuko » 14 říj 2013, 20:31

Deka a rukavice namontovany. A muze se jezdit do snehu... ;)

Mam malej nemate nejaky figl jak priprevnit deku od tucana tak aby neklouzala??? Nejvic mi sjizdi ty spodni uchyty.

Diky za rady. ;)
Makuko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 čer 2013, 07:59
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod tomkob1980 » 27 říj 2013, 15:47

to all: Dovolím si uvést pár postřehů týkajících se přechodu na větší kubaturu. Kymco Agility City jsem vlastnil přibližně rok a půl. Během této doby jsem najel cca 6 300 km. Skútr sloužil spolehlivě, v rámci záruky bylo vyměněno pouze startovací relé a benzínová hadička. Postupem doby se ale objevily věci, které mi vadily a které částečně vedly k tomu, že jsem Agilitku prodal a pořídil si Yamahu X-MAX 250. Skútr jsem používal převážně na dojíždění do práce, 35 km tam a tu samou vzdálenost zpět. Většinou jsem jezdil po silnicích 2. třídy, z důvodu dopravních omezení jsem ale občas musel i na hlavní cestu, tedy na silnicí 1. třídy. A to byl právě trošku kámen úrazu. U Agilitky mi začal chybět výkon. Není to myšleno tak, že jsem na ní chtěl jezdit závratnou rychlostí, ale jak se nejede po silnici 1. třídy konstantně 100 km/hod. (reálně), tak se začne vytvářet kolona, což pocitově moc příjemné není. Obvykle jsem jezdil 90 km/hod. (tachometrových), což opravdu nestačilo. Další věc, která s tou již zmíněnou souvisí, je spotřeba. Když jsem skútr kupoval, tak všude vycházela spotřeba do 3 l/100 km. Já měl průměrnou spotřebu 3,42 l/100 km, což mi přišlo relativně hodně. Zajímavé bylo, že jízdní styl nehrál zásadní roli. A poslední negativum pro mě byla ochrana před větrem. Uznávám, že např. Honda PCX je na tom ještě hůře, ale ani na Agilitce to nebylo to pravé ořechové. Prostorem mezi řidítky a kapotáží mi bohužel "krásně" foukalo na kolena. V žádném případě nechci porovnávat Kymco Agility City a Yamahu X-MAX, protože ty skútry jsou absolutně odlišné, nejen technicky, ale samozřejmě i z hlediska nákladů na jejich pořízení. Všechny zmíněné nedostatky jsem nákupem nového skútru odstranil. Na X-MAXu jezdím obvykle kolem 110 km/hod. (tachometrových), což je ideální cestovní rychlost. Auta a kamiony už nemají potřebu předjíždět, občas se najde plechovkář, který má potřebu závodit. O tom to ale není, i když není problém uhánět 145 km/hod. (tachometrových). Za cca 2 400 km jsem měl spotřebu 3,09 l/100 km, avšak při zcela odlišném jízdním stylu. Ochrana před větrem je u X-MAXe luxusní, na kolena netáhne. To byly mé důvody pro přechod k jinému skútru, respektive na větší kubaturu. Řešil jsem také to, co tu již bylo zmíněno, tedy manévrovatelnost skútru ve městě a myslím si že X-MAX je ještě kompromis mezi skútrem do města a mimo něj. Oproti Agilitce je rozměrově jen nepatrně větší, váhový rozdíl už je znatelnější. Proplétání na křižovatkách absolutně bez problémů.. :mrgreen:
Uživatelský avatar
tomkob1980

250+
 
Reputace: 141
Příspěvky: 352
Registrován: 22 dub 2011, 22:38
Bydliště: Vodňany
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400 IRON MAX, Yamaha MT 09 Tracer

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod petr311 » 27 říj 2013, 19:44

Z větší částí tvých postřehů bych se i ztotožnil, nicméně, srovnávat Agility City 125 a Yamaha X-Max 125, natož 250, je nemožné, každý úplně z jiné kategorie. Je pravdou, že s Agilitkou je někdy problém držet krok s ostatním provozem, ale to se týká i obcí, kde by se mělo jezdit 50km/h, protože já mám zkušenosti, že dneska lidi lícou jak hovada, obec neobec, tak pokud chci jet v obci 50km/h reálných, tak mě většinou drtí kolona kamionů a dalších vozidel. Na druhou stranu jsem si všimnul, že mimo obec mám kolikrát i na Agilitce oproti autům navrch, poněvadž při dnešní hustotě provozu, kdy se kolikrát když ne stojí, tak popojíždí v kolonách, tudíž spíše mě zavazejí plechovky. Samozřejmě nebavíme se o dálnici, tam je to s Agilitkou úplně špatný, nicméně sem tam frčím taky po dálnici a zatím jsem neměl s tím sebemenší problém.

Ochrana proti větru - nahoře moc pomůže plexi, bez toho bych na skútra ani nesedl. Problém jsou kolena, ale to je u všech skútrú této kategorie. Mě osobně zatím vystačí moto kalhoty, na zimu zateplené. Do mrazů by se asi hodila termodeka a byl by problém vyřešen.
Co se týče spotřeby. Tak stačí se mrknout na mé sledování spotřeby, já se pohybuji na dlouhodobém průměru 3,2, někdy mi to povyskočilo na 3,5 - zejméně při výletech, naopak teď v sobotu jsem měl rekordní spotřebu, dokonce jsem se dostal poprvé pod 3L :-) no s tím souvisí, že právě kvůli tomu, že Agility má poměrně malou nádrž, bych chtěl vyměnit za jiný model, ale jinak na tento skútr nedám dopustit, Mám za tuto sezonu nalítáno přes 6.200km, původně jsem ho kupoval jen na dojíždění do práce, no a dopadlo to tak, že mimo to na něm jezdím i na výlety a to docela dlouhé, a musím říct, že jsem asi docela exot s takovýmto strojem na dlouhých výletech, protože na výletě jsem myslím nikdy nepotkal někoho se stejným strojem nebo alespoň obdobným.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod Makuko » 30 říj 2013, 12:18

No já plexi nemám a ani nechci. nelíbí se mi jak je monstrózní uchycení. a pokud bych tam dal to kratší tak na mou výšku by bylo k ničemu. jediné tak jsem si jej osadil dekou a neoprenovýma rukavicemi na řídítka. a nemůžu si stěžovat.

teď v pondělí jsem se byl projet. cca 5 hodin na skůtru cca 300km. samozřejmě s přestávkama...

po dálnici jsem jel dvakrát cca 40km tam a 40 zpět. a nic moc zážitek...

jediné co mi u agilky chybí tak je výkon. Ale vetší kubatura = dělat papíry na moto... v tuto chvíli jezdím na Béčko. :-)

Přeci jen něco vážím a nešetřim jí a spotřebu mam přes 4l.
Makuko

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 16 čer 2013, 07:59
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j-k » 25 lis 2013, 22:14

Zdravím příznivce Cityny
Mám najeto jenom něco přes dva a půl tisíce. Nejsem polikač kilometrů, převážně na ní jezdím do práce. Zatím musím konstatovat, že je to dobrý stroj. Plexi je výborné na ježdění v chladném počasí. Včera jsem například najel 80km a zima mě nebyla.
Před týdnem dostala Agilitka předčasného jéžíška, zimní gumy Heidenau k66 snow. Jízda na nich i v tomto počasí je jistá. Na sněhu to tak neklouže a nechá se bez problému jezdit celou zimu :twisted: .
Jediné co jsem si musel v servisu nechat seřídit byl karburátor. Na volnoběh se zastavoval motor. Nemá tu někdo nafocené kde a jak se nechá seřídit karburátor, i s celým postupem. Asi by tuto informaci ocenilo více majitelů Agilitky. Servisy jsou přece jenom dost drahé.
j-k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 01 čer 2013, 22:29
Bydliště: Borovnice u St. Paky
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: plexi, kufr 35l

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod sallieri » 26 lis 2013, 18:40

to j-k: podívej se sem, měl by to být servisní manuál (ne uživatelský) rozdělený na kapitoly, tam by to mohlo být

http://www.enmoto.com/enmotoonline/downloads/Specifications/Kymco/Reparaturanleitung%20Kymco/Agility_City_125/
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j-k » 26 lis 2013, 22:23

Děkuji Sallieri. Přesně to jsem hledal a nikde nemohl najít. Škoda že to není v češtině, pro nás blbce co neumíme anglicky. Googel to však zachrání :idea:
j-k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 01 čer 2013, 22:29
Bydliště: Borovnice u St. Paky
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: plexi, kufr 35l

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod sallieri » 28 lis 2013, 18:24

to j-k: rádo se stalo, snad to trochu pomůže. v češtině jsem bohužel nikde nenašel...ale ten překlad není složitý a pro anglicky nemluvící to nějaký překladač (třeba i kolega Google :wink: ) zpracuje...

ať Agilitka slouží...
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j-k » 09 pro 2013, 09:25

Musím konstatovat, že Agilitka je velký dříč. Jezdím na ní stále do práce a ani sníh jí nevadí. Prorazila sněhové závěje kde zůstalo i pár aut :shock: . Pravda bez zimních pneumatik bych si neškrt, ale svoji práci zvládá. Sedm kiláků tam a sedm zpět po nevyhrnuté silnici je slušný výkon. Plechovkáři byly dost vyvalený, když jsem s nima držel krok, rychleji jak 40 se na té oranici stejně nedalo jet. Místama, když se to hodně hrnulo, musely i nohy dolů :D. Spotřebu jsem raději nezjišťoval, ale stále lepší jak auto.
j-k

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 01 čer 2013, 22:29
Bydliště: Borovnice u St. Paky
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: plexi, kufr 35l

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod petr311 » 09 pro 2013, 20:40

S tou první větou souhlas, ale zbytek ... no řekl bych že to je už dost o držku jezdit po sněhu a náledí na skútru. Já také jezdil ještě zkraje prosince jsem byl na Agilitce v práci, ale jak začalo náledí a sníh, tak už jsem odstavil. I kdybych měl zimní gumy, přesto sůl se na stroji značně podepíše. Takže osobně počkám až bude sucho sem tam trošku protáhnu, ale jinak jezdit začnu opět až skončí sníh, náledí apod.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků