od tonez » 19 čer 2013, 23:04
Petr311: Jj, sleduji Tvou spotřebu už nějaký ten pátek (měsíc) a i stylem jízdy to odpovídalo. Dost dlouho jsem uvažoval PCX, ale nakonec vyhrála ekonomická i praktická stránka věci, kdy se mi podařilo vzít de facto fungl nový skůtr (najeto 30 km) o pět tisíc levněji oproti nejetému. Přeci jen, už to oproti PCX byl značný rozdíl a ani po x letech by to nízká spotřeba PCX nevynahradila:) Jediné, co mě trochu mrzí, tak je malá kapacita pod sedadlem kvůli kolům. Jsem rád, že tam nacpu ntbk, jelikož ten se do 26 L kufru nevejde (byl jako akční bonus zdarma, tak proč ne:))). Až na problém s baterkou (resp. asi cívkou) si nemohu jízdu vynachválit.. Sice za den dám >50 km, ale i tak je to fajn.. Až bude zajeto, zkusím i něco delšího.. Teda, absolvoval jsem cestu od prodejce 130 km do Prahy max 65 km/h rychlostí, takže to byla asi ideální projížďka na první cestu:))).. Jak jsi si všiml, založil jsem si na spritmonitoru k autu ještě účet na Agilitku, takže tam bude spotřeba průměrně zaznamenávána.. Zatím mi vychází tankování cca každý 1,5 až 2 týdny, takže to půjde pozvolna:) Ale nebýt nejen Tebe, tak bych se asi rozhodoval dost dlouho, do jakého alternativního stroje jít.. Naštěstí Kymco byla fakt dokonalá volba (teda zatím, a doufám že to tak i zůstane:).
tyjo: Vysvětlím konkrétně, proč by to nešlo, resp. proč mám pochopení pro místního prodejce, že to nechce servisovat (vůči němu osobně křivého slova říct nemohu, je fajn).. Holt jen jako zákazníka mě to mrzí. Nedovedu si představit, že by takhle třeba fungovalo IT.
Důvody, proč se v tom pražský Kymco nechce "hrabat":
1) moto jsem nekoupil v Praze, ale u jiného autorizáka (v Praze bych se nedostal na tak výhodnou cenu za "funglovku")
2) jelikož jsem nekupoval moto v Praze, ale jinde, tak zisk jde "jinam" a potíže by šly do Prahy (jako zákazníka by mě toto naprosto nemuselo zajímat)
3) závada není optická (zvlněný kotouč, tekoucí hydraulika...) ((pokud by byla zjevná, pražský servis by udělal záruční opravu)), tudíž může být cca 5 možných závad, které mohou jako výstup udávat problém, který mám. Tudíž samotná diagnostika by mohla trvat třeba 2 hodiny, zatímco Kymco uhradí prodejci třeba jen 1 normohodinu nebo méně, podle toho, jaký díl by se měnil.
4) Pokud by pražský prodejce identifikoval špatný chybný díl, který je v pořádku a vyreklamoval by jej. Kymco by zaslalo protikus a jelikož by byl problém jinde, tak následná reklamace by už nešla provést a opravce by byl zase v mínusu..
Kolem a kolem.. jde samozřejmě o peníze, které jsou až na prvním místě....
Toto zatím Kymco zvládnuté némá a přemýšlím, že jim to oznámím jako "feedback" oficiálně...
Kymco Agility City 125