Tak koukám, nějak se tady rozjela diskuze, a to je dobře
Tak budu reagovat pěkně popořadě:
pro TUNER: Ale lidi na objem nádrže myslí, tedy alespoň já ano, ale jaksi jsem měl nepřesná data. Když člověk při koupi kalkuluje s nádrží 6 L a při spotřebě kolem 3l/100km s dojezdem kolem 200km, tak se to jeví jako vyhovující. Druhá věc co se stane v reálu, že nádrž je menší, nebo tam prostě vleze míň než je udávané a taky že skútr žere víc, to je věc druhá ...
pro tyjo: jo, tohle už jsi tady jednou psal, taky jsem myslel, že si pořídím takový mini kanystřík, no zajímalo by mě, kde jsi ho sehnal, jestli máš možnost vložit foto toho 2L kanystru. Poněvadž já se ptal na benzinkách, mototechnách, servisech, no připadal jsem si jako bych spadl z Marsu, nikdo nechápal, na co mi je tak malý kanystr a ještě vozit benzín ve skútru, když alespoň tady na Moravě je benzínka téměř na každém kroku (ale občas je potřeba dojít i několik km
... ). No prostě menší jak 5L kanystr se mi nepodařilo sehnat a to už mi přijde fakt morbidní vozit ve skútru dalších 5L. Mě by stačilo 1L nebo možná i 0,5L, opravdu jen jako nouzovka kdybych se opět špatně dopočítal, jen abych dojel na nejbližší benzinku. Jako do petky se mi benzin nechce dávat, to by mohlo být nebezpečné, tak fakt nevím, jakou nádobku použít, aby bylo bezpečné v ní vozit benzín, abych náhodou nevybuchl i se skútrem
A máš pravdu, tady v mé lokalitě také velmi málo skútrařů nebo motorkářů celkově. Trochu se vyrojili, když bylo pár dní teplo, kdy se zdálo, že už bude léto, ale jak se ochladilo, tak zase hodně lidí své stroje "zazimovalo"
Je pravda, že kdo nemá zimní výbavu, tak je to na zmrznutí. Já taky honem zpátky nasadil zimní výbavu a prostě vesele jezdím už od 1.března
A taky mi nepřijde, že by se konal nějaký skútrařský boom v souvislosti se změnou legislativy, prostě stále je obrovský provoz aut, o kamionech ani nemluvě ...
pro malagelo: tak ukazatel paliva u Agility je ještě celkem v pohodě, když si pomyslím, jaké trápení jsem měl s ukazatelem na elektro číňanovi od Hanscraftu, tak tam ten ukazatel byl opravdu jen na okrasu a já skútra více tlačil jak na něm jezdil, poněvadž ukazatel ukazoval pouze nabito a vybito, nic mezitím, žádné varování, že dochází energie ...
Takže ukazatel u Agilitky je v pohodě (ne že by nemohl ukazovat přesněji), prostě je třeba si na něj zvyknout. Ale jen tak mimochodem, někdo už tady zmiňoval, že ani u Hondy to o moc lépe neukazuje. Nevím, nedokážu posoudit.
pro j3nda: tak nevím proč bych si měl dělat srandu. Jak jsem psal výše, já byl původně přesvědčen, že kufr mám taky přivrtaný. Až když se tady rozproudila diskuze na toto téma, tak jsem si pečlivěji prohlédl způsob uchycení na mém skútru. Zatím kufr drží bez problémů, myslím že jen tak urvat by nešel. Montovali mi ho v Moravamotors, tak předpokládám, že s montáží kufrů mejí nějaké zkušenosti a snad vědí, co dělají ...
Jinak dneska při cestě do práce jsem prubnul jet vyšší rychlostí, abych otestoval, jak se chová čelní plexisklo, no musím říct, že je to paráda a vřele doporučuji každému, zejména kdo chce jezdit v chladnějším pořasí a také na rychlosti nad 80km/h, ta jízda je úplně někde jinde, mnohem bezpečnější a hlavně není cítit tak velký odpor vzduchu