tyjo píše:... Variátor zatím ne, zůstanu u válce a CDI.....
Ale přitom - z mého pohledu - ten variátor přinese za "relativně málo peněz hodně muziky". Nezvyšuje spotřebu (na rozdíl od válce a zřejmě i CDI - čim větší otáčky, tim více paliva předpokládám) a umožní mnohem lépe pracovat s výkonem a kroutícím momentem, který se přenáší z motoru na zadní kolo. Ať už je to 125ka nebo 160ka. Sice už jsem to tu asi i psal, ale můžu jedině doporučit. No a nad tím CDI popravdě uvažuju také, uvidím jaké se tu s prvním jarním slunkem sejdou recenze. A tím bych tu proměnu v dravou, asfalt-trhající bestii asi zakončil
A ještě doporučení pro ty, co se rozhodují - Kymco, ač z Taiwanu, není klasická Čína. Tu jsem měl před tím v 50ccm provedení (Kentoya Sharky 50 2T) a zpracováním, jízdními vlastnostmi a konec konců i designem je to někde úplně jinde. Kymco se prodává hojně v západní Evropě, dokonce i v Itálii má silné zastoupení. Za relativně slušné peníze dostanete spolehlivý stroj na 16 palcových kolech (supr!), kotouče vpředu i vzadu, síť autorizovaných servisů, výborná dostupnost dílů (centrála v Německu), atd, stačí to tu pročíst. Já v záruce reklamoval akorát výfuk, protože v něm něco při určitých otáčkách a rychlosti drnčelo. Mechanik to projel, uznal, poslal do Němec žádost, za týden mi zavolal že výfuk dorazil, vyměnil ho a jelo se dál. Bez problému. Přeju šťastnou ruku při výběru a mnoho spokojených kilometrů