Kymco Agility City 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j3nda » 28 srp 2012, 11:42

to ne hodnoty jsou vzdy obe stejne, jen ruzne zdroje
ve dvou pripadech servisni manual a v dalsim ceska prirucka :D
ten servisni manual jsem splasil na netu a jsou tam na ruznych strankach ruzne hodnoty :( viz. kapitola 3-0 a 3-5 :?
tak tu ceskou prirucku beru jako zlaty stred

servisni manual je zde
http://www.scribd.com/doc/18032572/Kymc ... 125-R16-EN
nekomu by se to mohlo hodit, ja uz ho mam stazeny v pdf
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod sallieri » 04 zář 2012, 06:04

23505 km...v poslední době se "zadařilo"...zalomil se šroub na krytu výfuku..takže jsem to zkusil odvrtat a vytáhnout, nějak to nejde...tz. to budu muset odřezat a navařit... navíc včera pojistka na celý okruh a uklepaný držák zadního blatníku (ten jsem měl od minule náhradní...ten starý jsme zavařili:-))...tak jsem na cestě opravoval...

ale jinak jedeme...nezastavujeme :mrgreen:
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod JohnDoe » 06 zář 2012, 23:42

Konečně jsem se dokopal k nějakému zhodnocení, takže heslovitě:

- najeto 450 km, blíží se servis po zajetí

- válec + píst 160 ccm - motor má větší sílu, klidnější chod, o cca 10kmh se zvýšila maximálka (98 kmh podle GPS) a vytáhnu to na ní rychleji, zkrátka to táhne mnohem líp než před tím. Prý by se dala max rychlost upravit ještě změnou sekundárního převodu, ale k tomu jsem žádný tuning díly na netu nenašel. Teď je maximálka omezena konstrukcí variátoru a maximálními otáčkami motoru. Prostě to do vyšší rychlosti není stavěný.

- variátor Multivar 2000 - jedním slovem paráda. Přesné ovládání akcelerace pootáčením rukojeti. Rozjezdy na křižovatce mnohem svižnější než před tím. Měl jsem možnost vybrat si ze tří nastavení (gramáž válečků) a sice touring, sportivo a racing. Zkusil jsem racing (těžké válečky), což byla na rozjezdy paráda. Nechalo se to nejdřív na místě vytočit do otáček a pak to v jednu chvíli dost razantně zabralo a vystřelilo z místa. Pro běžné ježdění ale nepraktické, protože byste museli mít pořád motor v otáčkách. Takže mám na svoje občasné vejletění nasazeny ty nejlehčí - touring - a jsem s chováním spokojen.
Doporučuji tenhle článek, zejména s popisem chování skútru po výměně variátoru se můžu ztotožnit :twisted:

Případné dotazy rád s drobným zpožděním odpovím :wink:
Uživatelský avatar
JohnDoe

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 16 úno 2011, 13:23
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: 160 ccm kit Naraku, Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod TUNER » 07 zář 2012, 06:27

Ty váhy válečků máš opačně. Racing jsou nejlehčí a touring nejtěžší ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod JohnDoe » 07 zář 2012, 13:09

Máš pravdu, drobná chybka se vloudila. Takže tam mám touring - nejtěžší válečky, aby to zabíralo hned od nízkých otáček.
Uživatelský avatar
JohnDoe

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 16 úno 2011, 13:23
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: 160 ccm kit Naraku, Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j3nda » 07 zář 2012, 13:14

+10 na maximalce teda neni mnoho :( chtelo by to k tomu valci spis ty prevody...
http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-pr ... v=+18%2F50
skoda, ze se ted nepozna jestli mel vetsi vliv ten valec nebo variator
a vaha tech valecku?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod JohnDoe » 12 zář 2012, 18:17

Prohrabal jsem se návodem a váha těch válečků pro nastavení touring by měla být 6 x 11,5 gramu. Mimochodem návod pro Multivar je šílená věc - psáno v šesti jazycích pro všechny typy variátorů zároveň. Tak snad jsem to našel dobře. To zvýšení rychlosti není velké, ale to nebyl primárně můj cíl. Je super, že skútřík do kopce nezpomaluje, ale drží rychlost a pokud to není vyloženě prudké stoupání, tak i zrychluje. Chtěl jsem spíš dodat víc síly než rychlosti, což se podařilo. A trochu se obávám, že ten delší primární převod by mě vrátil kde jsem byl, motor by to neutáhl. Nebo s tím máte někdo nějaké zkušenosti? Nikde jsem nenašel, o kolik by se ta maximálka zvedla, jestli by to vůbec za ty další dva tisíce stálo.
Uživatelský avatar
JohnDoe

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 16 úno 2011, 13:23
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: 160 ccm kit Naraku, Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j3nda » 13 zář 2012, 11:47

tak na to aby to lip jezdilo do kopcu staci lehci valecky, takze kdyz das delsi prevod a lehci valecky, tak to nepojede hur, ale maximalka by se pak jeste mohla zvednout
otazka je o kolik to pomuze, ale mozna by to byla k tomu valci lepsi a levnejsi volba nez jiny variator
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod NONDRA » 26 zář 2012, 21:40

Mám tovární origo díly mašinu. Dnes jsem jel z Prahy po Strakonické na kopec co stojí vysílač Cukrák. S kufrem, velkým batohem na zádech, v předklonu mi skútřík jel 100km/h. Postupně zpomaloval, ale k omezení rychlosti na 50km/h v půli kopce jsem to valil tachometrově 90, po zpomalení na 50, jsem se do kopce rozjížděl postupně asi na 80, když začala rovinka. Shodil jsem teď 8 kilo (z 85 na 77kg) a skútr jede čím dál lépe :) Uvažuji, zda dám kit na 160ccm3 nebo ještě zhubnu :D (rychlosti jsou tachometrové, ale orientační radary v obcích píšou že jsem na 50 o 5km/h pomalejší). Moje maximálka je 115km/h, tachometrově takže asi neco pod 110 v reálu. Jinak dnešní den byl úplná fantazie na cestování, krásné počasí, po ránu sice mlha, ale jinak sluníčko. Asi poslední opravdu super teplý den. Jinak cena upgrade na 160ccm3 v Rakovníku je dobrá, ale mám to daleko. Nemáte někdo zkušenost, zda a za kolik to dělají v Braníku v Praze?
Uživatelský avatar
NONDRA

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 10 kvě 2011, 21:43
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: Kymco Agility City 125, Yuki 50 Speedy
Tuning / úpravy: ne - ztím :P

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j3nda » 26 zář 2012, 21:59

Jsem se ptal a Pavel me od toho odrazoval. Pry to delali jednou a nebylo to ono. Povidal neco o moc velky kompresi a ze by to chtelo vymenit i hlavu. A ze jestli to nekde delaj za 3000 tak ze je to super cena, ze by se s tim znovu uz parat nechtel. Prej je ten motor nejlepsi nechat tak. Ze je pak velmi spolehlivej. Ale taky me to laka ovsem jedine i s prevody. Nejak mi to rejpani se v motoru chybi. Asi nakoupim jen dily a neco noveho se priucim. Ventilu jsem se napred taky bal a nic to nebylo...
Jinak me to prekvapilo, ale tachac mi taky skoro nekeca. Pri 90 premeruje o 5km/h.
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod TUNER » 27 zář 2012, 09:03

NONDRA píše:Moje maximálka je 115km/h, tachometrově takže asi neco pod 110 v reálu.

Něco pod 110 to bude,asi tak o 15-20 méně ? )))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod NONDRA » 27 zář 2012, 09:38

Tak to bych byl na měřených úsecích v klidu :) Ale zase takové štěstí mít nebudu...
15-20 méně to rozhodně nebude.

V obcích to testovat kilem nebudu, ale zkusím si přilepit s GPS speedometr na řídítka a prubnu to, potom si možná koupíš Agilitku City :))))
Uživatelský avatar
NONDRA

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 10 kvě 2011, 21:43
Bydliště: Praha-západ
Skútr / moto: Kymco Agility City 125, Yuki 50 Speedy
Tuning / úpravy: ne - ztím :P

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod j3nda » 27 zář 2012, 10:56

me ten tachac skoro nekeca, pri 90 tacho je real dle gps 85
maximalku na rovine s vyloucenim vetru (mereno tam a zpet a zprumerovano) jsem nameril gpskou 88km/h ale jsem o dost tezsi, s kamaradem to upalovalo lip
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod TUNER » 27 zář 2012, 11:39

NONDRA - jasan zkus a případně pak hoď nějakej log z GPSky a nebo třeba natočit video tacho vs GPSka,taky se na to chystam. Jinak Agilitku si určo nekoupim,nestačil by mi výkon. Sice poslední dobou jezdim jak šnek (čti srovnatelně jak kdybych měl 125 ccm) ale výkon navíc kdy je potřeba rychle předjet,změnit jízdní pruh atd. používam stále a ten deficit výkonu by mi citelně scházel. Spotřeba se při stejnym stylu bude lišit tak o půl litru a za to mi to nestojí. O víkendu tu spotřebu možná porovnam s jinou 125 ccm cestou na vysočinu,tak uvidíme ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Agility City 125 - diamantová bílá

Příspěvekod sallieri » 07 říj 2012, 17:54

to all: safra...clovek tu par tydnu neni a najednou samej tunning :lol: malinko jsme se stehovali, takze na pocitadle km moc nepribylo, navic uz nejezdim kazdy den pres 80 km do prace, kazdopadne jsem pokoril 24000 km, jsme malinko pres...ale s ohledem na denni jezdeni 5 km tam a 5 zpet hodlam letos drandit do snehu...letos hodlam jeste jednou do servisu a pokrocime smerem ke 30T km...
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků