No ten 160ccm kit vychází na 200 dolarů, 180ccm kit na 215 bez poštovného a cla. 160ccm je maximum co z toho jde vymáčknout bez úpravy skříně, u toho 180ccm kitu se už musí cosik odfréznout, ale ani to by nebyl problém. Karbec k tomu od 30 do 60 dolarů. Výfuk je fakt drahý, co jsem se díval tak moc pod 300 dolarů nejde. Když se to dá všechno do kupy tak si myslím, že ze 180ccm by se dalo vytlačit přes 11kW, ale je to jen můj odhad. Pak už to chce jinou spojku, variátor na jiné otáčky, lepší řemen...je to jedno s druhým. Jestli se to oproti některému dražšímu a výkonnějšímu modelu ve 125ccm kategorii vyplatí jsem nepočítal. Zas tak daleko jsem se nedostal
. Dneska u mě padla hranice 4000km...tak jsem si řekl, holka je už zajetá, tankuju teď 95 oktanový benzín co to řekne...no dal jsem plný plyn a držel asi na 2km rovince. Na druhém kilometru se ručička dotkla bájných 90km/h na tachometru...
. Nechci vědět kolik benzínu proteklo do výfuku
. Největší sranda na tom je, že když dám plynu půl tak jedu kolem 70km/h...