-nex- píše:Ahoj všichni! Agilitku mám pomalu rok, naježděno "jen" téměř 3500km v podstatě bez problémů jen jediné co mě zaráží a co naprosto odporuje příspěvkům tady je spotřeba, rychlost a dynamičnost tohoto stroje. Je fakt, že jsem na nákup čehokoliv smolař, takže je dost pravděpodobné, že jsem natrefil na zlý kus...při plném plynu mi nejede víc jak 88 :-/, spotřeba jde ke čtyřem litrům...do 60km/h docela ujde, ale pak je to děs. Ve dvou se, kvůli vibracím, pomalu nedá jet, mám strach, že mi vyskočí tachometr za jízdy, je to fakt nepříjemné. Přitom se do váhového limitu vejdeme v pohodě. Nejkratší trasu co jezdím je 13km do práce po rovině, v podstatě mimoměsto. Snažím se tachometrově jet stabilně 75km/h, což je tak na půl plynu, rozjezdy velice s citem tak, abych zbytečně nedřel odstředivou spojku ale nevytáčel moc motor. Kvůli tomuto jsem už motorku reklamoval, týden na ní odborníci cosi řešili s tím, že je to všechno v pohodě a že kvůli té spotřebě trochu přenastavili karburátor, ale je to ještě horší . Máte někdo podobné zkušenosti nebo můžete poradit co s tím v průběhu záruky krom reklamace u autorizovaného dealera kde jsem motorku koupil jako funglovku? Popravdě mě pomalu lépe vychází jezdit mojim 1,5TDi co si vezme 4,5l/100km což mě docela s*re...a úspora je právě to, kvůli čemu jsem stroj kupoval.
Pokud jsi chtěl něco co lépe pojede a bude mít nižší spotřebu,měl jsi se napřed poradit a nekupovat hned Kymco..... Třeba Honda 125 ccm se vstřikovánim by jezdila za 2,5-3 litry a jela by tak o 20-30 km/h rychleji než to co máš teď......a dokonce i bez funkce vibrátoru
V každym případě se ozvy na garančce,ale realita bejvá taková že se na to vyprdnou a moc to asi řešit nebudou.....