Mám naježděno přes 14t. Jediné co po 4t dělám je vyčištění předního třmenu brzdy, protože začíná drhnout a pak přibržduje kolo. Olej v motoru nemizí, nikdy jsem nedolíval. Měním po 5t jak je v návodu a používám plnou syntetiku. Olej co se dostává do airboxu je z převodu u motoru a to jen pokud se přeleje a není to olej motorový. Na skútru není problém jezdit na vzdálenost 50km denně, ale je otázkou po jaké silnici
. Se zaplatovanou a hrbolatou silnicí si moc nerozumí, ale to asi skoro žádný skútr. Motor s karburátorem sice žere +/-3l, ale jede bez problému 90 GPS, není tolik dýchavičný. Slabším stříkačkám často ujedu, nevím zda jsem měl štěstí na kus, ale je to tak. Neměl jsem problém jet i po dálnici, po 1 jezdím běžně. V každém případě to chce na skútr dát plexi. Je to pak úplně jiný komfort při jízdě a malinko klesne spotřeba.