od čiky » 09 srp 2016, 23:17
[quote="j3nda"]Jsem se ptal a Pavel me od toho odrazoval. Pry to delali jednou a nebylo to ono. Povidal neco o moc velky kompresi a ze by to chtelo vymenit i hlavu. A ze jestli to nekde delaj za 3000 tak ze je to super cena, ze by se s tim znovu uz parat nechtel. Prej je ten motor nejlepsi nechat tak. Ze je pak velmi spolehlivej. Ale taky me to laka ovsem jedine i s prevody.
Možno to niekomu pomôže: ja som dal 150 cc valec špan. Airsale (stál kompletne 75 €), s nicasilom. Merali mi na zadnom kolese výkon- 12,9 k. Dal som otvorený výfuk od Reháčka, športový filter filter a nech sme skúšali, jak sme skúšali, vôbec nebolo treba nič meniť v karburátore (tryska)! Motor ťahá jak ďas, na pol plynu mám na tacháči 90-ku (GPS 82 km/h) a potom sa už nič moc nedeje, max. ďalších 5 km/h a koniec. Do kopcov (a že sú medzi Moravcami a Nevericami štyri krátke, ale celkom výdatné) to ťahá stabilne, po čase aj zrýchľuje. Na zvýšenie maximálky, treba jednoznačne zmeniť sekundárny prevod! Origo je 15-46 alebo 16-46 (neviem zistiť v manuále, prečo sú tam obidve hodnoty). Dám vedieť, ako to dopadlo.
Dopadlo to zle! Nikto, ešte raz nikto, ani Naraku, ani Malossi, ani Polini, ho pre náš skúter nevyrába! Pritom som našiel pojednanie v angličtine, že každý jeden zub zmeny, by mal pridať 3-4 mph/h! Vraj si to mám dať vyrobiť!