Diskuze o skútrech většího objemu.
28 črc 2016, 01:03
Double-J: Děkuji za tip, Tvá odpověď mi dává smysl. O víkendu vyměním a poreferuji, jak se projeví válečky.
Bostav: veškerý nákup jsem realizoval přes Skutry Malšice. Jejich přístup a servis je asi jeden z nejlepších, s kterým jsem měl tu čest...
Dusan14: Ne, není to ani jeden z těchto motorů. Jedná se o K25BA. Vychází to samozřejmě z 152qmj (tuším), ale jsou tam rozměrové odlišnosti (ne vše s označením "GY6" se dá s tímto motorem použít). Ačkoliv je Kymco Číňan, je znát rozdíl proti Maxonu a jiným řadovým čínám . Válec 150ccm GY6 má vrtání 57,4 mm a reálně 149ccm.
Například, zkoušel jsem dávat jinou hlavu s označením GY6, ale nepasovala (měla menší výšku oproti originálu o cca 5 mm).
Odesláno z mého 2014813 pomocí Tapatalk
28 črc 2016, 06:10
Takze nas qmj153
28 črc 2016, 21:32
Tonez: Kymco není Číňan, ale Tchaj-wanec. I když někdo může tvrdit že je to samé, protože Tchaj-wan je proveniencí Číny. Kymco se svojí kvalitou už je na hony vzdálené takzvaným čínským skútrům. Kymco se svojí 50letou tradicí se může směle rovnat profláklým značkám, svědčí o tom jeho spolupráce s Hondou a Kawasaki.
Sent from mTalk Lumia 950xl
Naposledy upravil
samíc dne 29 črc 2016, 13:19, celkově upraveno 1
29 črc 2016, 05:24
Tchaj-wan není provenciencí Číny, ale když už, tak provincií. Podobná slova, ale velký rozdíl. Dříve byl samostatný, před několika roky připojen k Čínské lidové republice. Pak se také vyskytuje pojem "Čínská republika" a není to totéž jako Č. lidová rep. Ale to už je na mě moc, to musí vysvětlit někdo jiný. Každopádně však produkty Tchai-wanu nejsou totéž, jako z Čínské lidové republiky.
29 črc 2016, 05:49
Já si teda myslim že pokud chceš jezdit v poho s kamionama a případně mít rezervu výkonu na další zrychlení,tak jsi si vybral špatný stroj a žádný tunění ti v tom extra nepomůže. Jsou jiné,lepší 125 ccm které tvou jakkoliv vytuněnou Agilitku strčí i v serii hravě do kapsy se spotřebou klidně o litr a nižší...
29 črc 2016, 13:15
Timgad,: Dekuji za opravení, psal jsem to na telefonu a slovník mi to tam hodil sám, nevšiml jsem si toho. Samozřejmě máš pravdu, že provincií. Hlavně mě těší, že na skútry z Tchaj-wanu máme stejný názor.
Sent from mTalk Lumia 950xl
31 črc 2016, 20:43
Double-J: Úprava provedena. Osadil jsem 13,4 g válečky. Rozdíl jsem moc nepozoroval, spíše placebo:) Snad jen, že po 80 km/h se lépe držela rychlost. V dynamice jízdý žádný subjektivní rozdíl. A podle GPS maximálka také bez vlivu. Měřil jsem to na stejné trati, tudíž odchylka už je pouze styl jízdy. Toť fakta.
Samíc: Ano, asi jsem to zobecnil, Kymco je tchaiwanská značka. Ale mnoho komponent pochází z Číny (osobně jsem jednu z fabrik, která vyrábí pro Kymco navštívil).
Tuner: měl jsme možnost svézt se na PCX 125 a po současném tunigu si dovolím tvrdit, že rychlost a dynamika je srovnatelná. Samo, Kymco není vodník a spotřeba je oproti necelým 2 litrům u PCX fakt jinde.. Ale jinde je rovněž cena, náhradní díly, servis. Kymco jsem kupoval zcela nové jako předváděčku za 32.000 Kč. Nová PCX t.č. stála 65.000 Kč (2013), nepletu-li se. Mít tenkrát dvojnásobek na nákup, tak neřeším... ale to nebylo:)
31 črc 2016, 20:47
Pak mas neco spatne, pokud to nema vliv na maximalku, nemuze to ani stejne drzet rychlost, to si protireci...
Sent from my iPhone using Tapatalk
31 črc 2016, 21:10
Bostav píše:Jede ti to hůř než moje neupravena 125ccm
To říkám už týden že má něco špatně
31 črc 2016, 22:02
To ano, ale aby nebyla na "125ce" znat zmena valecku o 2,5g je blbost...
Sent from my iPhone using Tapatalk
02 srp 2016, 23:47
Hezký večer, pokud jste někdo (Double-J, Bostav) z okolí Prahy, klidně Vás nechám projet pro vlastní posouzení a prodiskutuji osobně. Nemám tušení, co by mohlo být zle:/
K těm válečkům - trošku to určitě znát je, ale ne výrazně.
Odesláno z mého 2014813 pomocí Tapatalk
03 srp 2016, 08:12
No jestli chceš, zastav se za mnou na proseku v práci...
08 srp 2016, 07:30
tonez píše:Tuner: měl jsme možnost svézt se na PCX 125 a po současném tunigu si dovolím tvrdit, že rychlost a dynamika je srovnatelná. Samo, Kymco není vodník a spotřeba je oproti necelým 2 litrům u PCX fakt jinde.. Ale jinde je rovněž cena, náhradní díly, servis. Kymco jsem kupoval zcela nové jako předváděčku za 32.000 Kč. Nová PCX t.č. stála 65.000 Kč (2013), nepletu-li se. Mít tenkrát dvojnásobek na nákup, tak neřeším... ale to nebylo:)
PCX taky neberu jako nějaký extra stroj dané kategorie který by měl ostatní 125 ccm strkat do kapsy
Náhradní díly - u kvalitních strojů většinou nejsou potřeba,narozdíl od levnějších značek kde se na všem šetří. Servis - to samé a většinou si ho lidé stejně nakonec dělají sami,alespoň to co je potřeba,tedy výměna oleje,filtrů,destiček atd. Cena - za 32k (2011) jsem si koupil ojetou 250ku která mi žere jak GY 125 ccm ale narozdíl od ní i trochu jede. Záruku nepotřebuji,protože se tam nic nekazí a základní údržbu si za pár korun udělá každý kdo je trochu šikovný.
08 srp 2016, 23:11
Double-J: viz. SZ
Tuner: A jsme u toho:) Nemám papíry na 250 ccm a dělat si je neplánuji, tudíž jsem odkázan na svět 125 ccm (i těch upravených). Kdybych měl papíry na větší, tak neřeším nic a jdu rovnou do maxíka, který zvládne v pohodě dálničních 130 a má ještě rezervu. Vím, že z ho.. byč neupletu, ale snažím se udělat alespoň maximum možného, aniž bych musel měnit stroj:)
09 srp 2016, 06:04
To je potom ale škoda,protože za peníze co do toho nasypeš,by jsi si ty papíry udělal a měl neomezený výběr. 125 ccm má smysl pouze tehdy,pokud žere max 2,5-3 litry a jede alespoň přes těch 100 km/h. Pokud žere víc,nebo jede méně,musí to adekvátně nahradit a vylepšit druhá hodnota. Pokud Jede méně a žere více,tak je něco špatně a takový stroj dle mého nemá smysl.....