Kymco Agility City 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod LubosSlaby » 07 čer 2016, 10:16

Zdravim,ze dne na den me prestal ukazovat budik na palivo..mate stim nekdo zkusenost?
Bude nekde neco vypadleho nebo tak....
dekuji za rady a typy...
Uživatelský avatar
LubosSlaby

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 57
Registrován: 06 úno 2014, 14:11
Skútr / moto: Kymco agility city 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod tonez » 23 črc 2016, 00:12

Ahoj,

rád bych se s Vámi podělil o pár postřehů s tímto mazlíkem. Kymco jsem pořizoval před 3 lety jako nové. Doteď mám najeto přes 8.000 km a kromě počátečních problémů s alternátorem (nedobíjel od koupi - opraveno v záruce) jsem nezaznamenal žádný vážnější problém. Spotřebu neřeším, prostě jezdím, tudíž tady postřeh nebude.. Na Agilitce jsem v letošním roce udělal několik úprav, které měly za následek zlepšení jízdního komfortu.

Před úpravou:
Vše v základu, jak koupeno u prodejce.
Zrychlení: z 0 na 50 km/h relativně dynamické (na ujetí autům na křižovatce dostačující), potom již líné k maximálce 83 km/h (dle GPS). Maximálka z kopce. Na rovině udržitelných cca 70 km/h, do kopce 60 km/h. Pro městský provoz naprosto dostačující (kromě pohybu na okruhu - kamion prostě nepředjedete). Mimo město po okreskách cestovní rychlost kolem 70 km/h pohodlná, pak již motor více vytočen a nejedná se o příjemnou jízdu.

Po úpravě
podařilo se mi strhnout závit svíčky, tak jsem se rozhodl, že Agilitce dám nový "kabátek".
Úprava: Válec 150 ccm (standard GY6 150 ccm 57,4 mm - nechtěl jsem kupovat Naraku kvůli 10 ccm) + variátor Naraku Maxi Speed s válečky 11 g. Karburátor zůstal původní bez změn.
Nejprve jsem vyměnil válec 125 ccm za 150 ccm - nárůst výkonu (resp. momentu) celkem znatelný - subjektivně cca o 30 %. Mnohem lepší dynamika jízdy a cestovní rychlost se dala udržet kolem 80 km/h. Nicméně, maximálka 86 km/h (všechny hodnoty po zajetí válce).

Po výměně variátoru - subjektivní navýšení dynamiky jízdy o dalších cca 30 %. Průběh výkonu je téměř lineární až k 80 km/h, odtud je to již pomalejší. Cestovní jízda se dá udržet s klidem kolem 80 km/h i do mírného až středního kopce. Maximální rychlost 94 km/h.

Pokud by Vás ještě něco napadlo, jak zvýšit trošku rychlost, budu rád za tipy (ne, sekundární převod se mi dělat nechce:)).

PS: Veškeré úpravy dělány svépomocí (nejsem automechanik, spíše poučený lajk:)). Všechny hodnoty rychlostí jsou měřeny dle GPS.

Obrázek
Graf z průběhu rychlosti po výměně válce a variátoru.
Naposledy upravil tonez dne 25 črc 2016, 22:18, celkově upraveno 2
Kymco Agility City 125

Obrázek
tonez

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2013, 22:01
Skútr / moto: Kymco Agility City 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Bostav » 23 črc 2016, 09:41

Jede ti to hůř než moje neupravena 125ccm. Vždyť ty motory mají +- stejný výkon. Což je zajímavé.... A to mám sto kilo.
Převody jsi nechal původní? Aha, původní... Což je chyba a na lepší maximální se nedostaneš.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod tonez » 25 črc 2016, 22:14

Převody jsem nechal původní, jelikož si na ně netroufnu a obávám se, že to asi vyžaduje i nějaké spešl náčiní. Možná, že se dokopu si to někde nechat udělat, ale nečekal jsem, že by to mělo až takový rozdíl.

Trošku tápu, jak je možné, že to jede hůře než Tvá 125 bez úprav. Já mám 90 kg, tudíž mezi námi rozdíl není extra znatelný.

Bez úpravy to bylo takové línější a dostal jsem z toho max 90 kmh tacho na rovince. Nyní maximalka dle grafu a dynamika znatelně lepší.

Válec jsem zajížděl cca 500 km, tudíž zde bych problém neviděl. Na změnu trysky karburátoru jsem se ptal jak v Malšicích, tak v Alex moto a osobně i v Adventure Biker... Vždy se stejným výsledkem - trysku neměnit.

Zbývá už jen CDI na odblokovani otáček, ale tam si nejsem jist výsledkem.

Můj dotaz: jaký praktický vliv by měla výměna sekundárního převodu na max. rychlost? O dynamiku mi už nejde, ta je dobrá, ale ocenil bych využití válce 150 s vyšší udržitelnou rychlostí na delší cestování...

Děkuji

Odesláno z mého 2014813 pomocí Tapatalk
Kymco Agility City 125

Obrázek
tonez

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2013, 22:01
Skútr / moto: Kymco Agility City 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 26 črc 2016, 08:07

Já teda nevím jo, ale jak jsi přišel na vhodnost těch válečků?
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod LubosSlaby » 26 črc 2016, 11:48

Nastava otazka zda je potreba u Kymco Agility City 125 zvysovat vykon..?je to k necemu?
Uživatelský avatar
LubosSlaby

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 57
Registrován: 06 úno 2014, 14:11
Skútr / moto: Kymco agility city 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Bostav » 26 črc 2016, 12:33

Pokud nemá papíry na velkou motorku, tak mu nic jiného nezbývá . Chce jezdit svižně a rychle, tak musí nasadit válec, variátor a převody.
Ale zřejmě jde špatnou cestou a neumí to sám doma naladit ...
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 26 črc 2016, 12:38

Ja bych tam dal valecky Dr.Pulley 13-13,5g a pojede to jak vystreleny


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod LubosSlaby » 26 črc 2016, 14:56

Cca cena prestavby?Valec,variator a prevody..
Uživatelský avatar
LubosSlaby

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 57
Registrován: 06 úno 2014, 14:11
Skútr / moto: Kymco agility city 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Bostav » 26 črc 2016, 15:33

Válec 2000-3000Kč
Převody 1200,-
Variátor není nutné měnit, ale případně 2500,-Kč + Dr.Puley 1000,-Kč
Přesně si to můžeš najít tady : https://www.skutry-levne.cz/

Práce ?
2000,- ?

Ale přesně nám to může napsat "double-J"
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 26 črc 2016, 15:37

Uprime nemam primo s Agilitou zkusenost s takhle rozsahlou upravou, ale casove bych to odhadoval na 6-8hod prace...dle mistni sazby...
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod tonez » 26 črc 2016, 23:15

Zdravím a děkuji za rozvinutou debatu:) Alespoň to tady neusíná.

Vezmu to odzadu.

Mé náklady na přestavbu:
Válec+píst+kroužky: 955 Kč (GY6)
Variátor Naraku Maxispeed: 1960
Časová náročnost: do 10 hodin (dělal jsme prvně).

Neumím si poladit - částečně máte pravdu, ale co poladit? Hodnoty seřízení vůlí ventilů nastaveny přesně, s válcem hýbat nelze. S tryskou karburátoru ano, ale nikdo ze servismanů to nedoporučil, že z výroby je dobrá i na 150 ccm. Zbývá už jen CDI (nechce se mi vyhazovat další 2000+ Kč), válečky variátoru (společně s Naraku Maxispeed došly 11,2 g a 10,4 g - dal jsem přednost vyšší rychlosti před dynamikou rozjezdu, tudíž tam mám 11,2g). Variátor je to přímo pro Kymco Agility. Mám doma ještě válečky Naraku 13,4 g, ale nenapadlo mě to tím osadit, když laděný variátor má doporučení jiné. Můžu to zkusit a pak dát vědět, co to udělá.

Papíry na moto nemám a dělat si je do budoucna ani nechci. Občas cestuji (výletím) na vzdálenosti 100+ km, tudíž bych ocenil konstantní rychlost takovou, abych se necítil ohrožen kamiony a mohl jet rozumně na okreskách:)

Závěrem - pokud nechci měnit sekundární převod, vyplývá mi z toho už jen ty válečky. Zkusím tedy a uvidíme.. Pokud by byl jiný typ, jak ladit, rád si přečtu.

Děkuji;)
Kymco Agility City 125

Obrázek
tonez

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2013, 22:01
Skútr / moto: Kymco Agility City 125

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod double-J » 27 črc 2016, 08:03

Dej válečky, co máš, tedy 13,4 g - ty lehké jsou kalkulované na objem 125ccm a logicky, pokud zvýšíš objem a nehneš s převodem, je třeba navýšení výkonu (krouťáku) kompenzovat jinde...ve tvém případě je jediná možnost výměna válečků. Dávají-li se lehčí válečky, je to pro "odlehčení" motoru, a to vlastně doslova, čímž pocitově získáš větší krouťák bez další úpravy, posunem do vyšších otáček. Pokud navýšíš objem, logicky by mělo dojít v nižších otáčkách ke zvýšení krouťáku a tím pádem si můžeš dovolit chtít po motoru větší výkon už v nižších otáčkách, což zapříčiní těžší válečky.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Bostav » 27 črc 2016, 08:07

tonez píše:Válec+píst+kroužky: 955 Kč (GY6)


Mohu vědět co je to za válec ? A kde jsi ho koupil ? Cena je nějaká moc nízká .
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Kymco Agility City 125

Příspěvekod Dusan14 » 27 črc 2016, 21:40

Aky je to motor 152 alebo 153? Valec je najlepsi 160 70E (155ccm) z zvysenou kompresiou -1mm a hlava s ventilmi 23 a 28mm pre 59mm valec. 50E sekundarny prevod +20% ak dvaja, ak sam do 75kg tak aj viac ako 20%
150ccm by mala mat maximum vykonu pri 7500ot, tak ze pri zrychlovani by tie otacky mala drzat, ale zase nieje to dobre na spotrebu. To by mohlo byt pri 12g valcekoch. Tak ze tie 13 by mohli byt akurat na spotrebu.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků

cron