Ahoj,
rád bych se s Vámi podělil o pár postřehů s tímto mazlíkem. Kymco jsem pořizoval před 3 lety jako nové. Doteď mám najeto přes 8.000 km a kromě počátečních problémů s alternátorem (nedobíjel od koupi - opraveno v záruce) jsem nezaznamenal žádný vážnější problém. Spotřebu neřeším, prostě jezdím, tudíž tady postřeh nebude.. Na Agilitce jsem v letošním roce udělal několik úprav, které měly za následek zlepšení jízdního komfortu.
Před úpravou: Vše v základu, jak koupeno u prodejce.
Zrychlení: z 0 na 50 km/h relativně dynamické (na ujetí autům na křižovatce dostačující), potom již líné k maximálce 83 km/h (dle GPS). Maximálka z kopce. Na rovině udržitelných cca 70 km/h, do kopce 60 km/h. Pro městský provoz naprosto dostačující (kromě pohybu na okruhu - kamion prostě nepředjedete). Mimo město po okreskách cestovní rychlost kolem 70 km/h pohodlná, pak již motor více vytočen a nejedná se o příjemnou jízdu.
Po úpravěpodařilo se mi strhnout závit svíčky, tak jsem se rozhodl, že Agilitce dám nový "kabátek".
Úprava: Válec 150 ccm (standard GY6 150 ccm 57,4 mm - nechtěl jsem kupovat Naraku kvůli 10 ccm) + variátor Naraku Maxi Speed s válečky 11 g. Karburátor zůstal původní bez změn.
Nejprve jsem vyměnil válec 125 ccm za 150 ccm - nárůst výkonu (resp. momentu) celkem znatelný - subjektivně cca o 30 %. Mnohem lepší dynamika jízdy a cestovní rychlost se dala udržet kolem 80 km/h. Nicméně, maximálka 86 km/h (všechny hodnoty po zajetí válce).
Po výměně variátoru - subjektivní navýšení dynamiky jízdy o dalších cca 30 %. Průběh výkonu je téměř lineární až k 80 km/h, odtud je to již pomalejší. Cestovní jízda se dá udržet s klidem kolem 80 km/h i do mírného až středního kopce. Maximální rychlost 94 km/h.
Pokud by Vás ještě něco napadlo, jak zvýšit trošku rychlost, budu rád za tipy (ne, sekundární převod se mi dělat nechce:)).
PS: Veškeré úpravy dělány svépomocí (nejsem automechanik, spíše poučený lajk:)). Všechny hodnoty rychlostí jsou měřeny dle GPS.
Graf z průběhu rychlosti po výměně válce a variátoru.