Dvou válec,dvoutakt,karbec,spotřeba pod 3,7 jsem se nedostal ale nejezdim na spotřebu......jj kromě motoru je tam ještě zajímavá ta přední vidlice a její odpružení (S.I.S.)
Technické info zde:
Engine – Twin-cylinder, liquid-cooled, with 180° stroke, induction through duel mill pack, for fast acceleration and excellent torque. Electronic generator steered by duel gearcase, headlight and indicators fed by direct current (car type). Electric starting or aluminium pedal kick start.
Exhaust – Duel and independent exhausts with stainless steel finish, easy to dissemble, connected to silencers through vibration dampers.
S.I.S – Independent steering system with automatic mechanical Anti Drive. Shock absorption by pre-sprung adjustable torsion bar and damping by liquid-air shock absorber with graded end-of-stroke telescoping.
Dashboard – Easy to read, aggressively designed analog instruments. Graded display of cooling temperature and fuel level.
--Technical Specifications---
--Engine--:
Engine – 2 cylinder 2 stroke
Ignition – Electronic
Battery – 12v
Starter – Electric/kick start
Clutch – Centrifugal-automatic
Transmission – Continuous/automatic
Liquid Cooled
--Chassis--
Front Suspension – S.I.S. with adjustable pre-sprung torsion bar and liquid-air shock absorber
Rear Suspension – Single liquid-air shock absorber with adjustable spring
Crash Helmet Compartment – Under the saddle
Brakes – Hydraulic dia.175mm disk brakes front and rear
Tyres – Front – 120/70/11", rear 130/70/12"
--Dimensions and Weight --
Length – 1820mm
Width – 620mm
Saddle Height – 815mm
Weight – 110kg
Fuel Tank Capacity – 10lt
Colours:
Magenta red
Metallic blue
Metallic Green
Ribes
Silver
Blue-White
První investice do udržby byla 180,-Kč ....na výfuku se mi začala objevovat roztříknutá voda zjistil jsem ze to je vespodu pod vodni pumpou je "odvětrávací"otvor tím kape voda která prosákne přes gufero u vodni pumpy za kterym jsou taky dvě ložiska po rozdelani jak pumpy tak krytu magneta jsem provedl výměnu jak ložisek tak gufera (naštěstí ložiska i gufero jdou normalně sehnat v obchodě s ložisky a nemusí být ani specialka na moto/ložisko6000.EE,gufero 12x28x7GP hř.těsnění/ jediné co je potřeba mít je těsnení pod vodní pumpou a nebo ho nezničit při rozdělání)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 črc 2013, 11:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou