Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Italjet Formula 125 FR2 - zkušenosti, rady atd...

17 čer 2010, 00:25

Dnes jsou koupil tohohle skůtříka a zatím max.spokojenost

Pán ho měl 8 let byl nevyužitej dva roky propadká technická ale dnes jsem ho provětral a jel po ose (120KM) na jeden zátah .

Je to serie což jsem rád já ty rychlé nálepky a prskajcí výfuci moc nemusím (asi už jsem starej :D )

Jinak hodně prudkej kopec a V Max 125Km/h dle tacho ,bežná cestovní rychlost 110Km/h není problém a to vážím 90Kg :oops:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Italjet Formula 125 FR2

01 říj 2010, 21:01

už je skoro po sezoně tak udělám malou rekapitulaci

-najeto bez mála 2000 Km
-Investice-
-zadní pneu-Michelin Dexter 1100,-Kč
-přední destičky 400,-
-zadní destičky 400,-
-nové fajfky- NGK-480,-Kč
-nové svíčky NGK Iridium - 600,-

Re: Italjet Formula 125 FR2

01 říj 2010, 21:32

Krasavec !!! To je teda 2 - válec podle těch výfuků? Je to 2T nebo 4T ? A kolik to žere? Nechápu že to jede tak dobře v sérii pokud je to omezený na 11kW

Re: Italjet Formula 125 FR2

01 říj 2010, 21:42

taky bych rád o tomhle stroji věděl víc. viděl jsem to naživo a je několik vychytávek a zvláštností v jednom

Re: Italjet Formula 125 FR2

05 zář 2011, 18:28

Dvou válec,dvoutakt,karbec,spotřeba pod 3,7 jsem se nedostal ale nejezdim na spotřebu......jj kromě motoru je tam ještě zajímavá ta přední vidlice a její odpružení (S.I.S.)

Technické info zde:
Engine – Twin-cylinder, liquid-cooled, with 180° stroke, induction through duel mill pack, for fast acceleration and excellent torque. Electronic generator steered by duel gearcase, headlight and indicators fed by direct current (car type). Electric starting or aluminium pedal kick start.

Exhaust – Duel and independent exhausts with stainless steel finish, easy to dissemble, connected to silencers through vibration dampers.

S.I.S – Independent steering system with automatic mechanical Anti Drive. Shock absorption by pre-sprung adjustable torsion bar and damping by liquid-air shock absorber with graded end-of-stroke telescoping.

Dashboard – Easy to read, aggressively designed analog instruments. Graded display of cooling temperature and fuel level.

--Technical Specifications---
--Engine--:
Engine – 2 cylinder 2 stroke
Ignition – Electronic
Battery – 12v
Starter – Electric/kick start
Clutch – Centrifugal-automatic
Transmission – Continuous/automatic
Liquid Cooled

--Chassis--
Front Suspension – S.I.S. with adjustable pre-sprung torsion bar and liquid-air shock absorber
Rear Suspension – Single liquid-air shock absorber with adjustable spring
Crash Helmet Compartment – Under the saddle
Brakes – Hydraulic dia.175mm disk brakes front and rear
Tyres – Front – 120/70/11", rear 130/70/12"

--Dimensions and Weight --
Length – 1820mm
Width – 620mm
Saddle Height – 815mm
Weight – 110kg
Fuel Tank Capacity – 10lt

Colours:
Magenta red
Metallic blue
Metallic Green
Ribes
Silver
Blue-White

První investice do udržby byla 180,-Kč ....na výfuku se mi začala objevovat roztříknutá voda zjistil jsem ze to je vespodu pod vodni pumpou je "odvětrávací"otvor tím kape voda která prosákne přes gufero u vodni pumpy za kterym jsou taky dvě ložiska po rozdelani jak pumpy tak krytu magneta jsem provedl výměnu jak ložisek tak gufera (naštěstí ložiska i gufero jdou normalně sehnat v obchodě s ložisky a nemusí být ani specialka na moto/ložisko6000.EE,gufero 12x28x7GP hř.těsnění/ jediné co je potřeba mít je těsnení pod vodní pumpou a nebo ho nezničit při rozdělání)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 črc 2013, 11:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Italjet Formula 125 FR2

05 zář 2011, 19:44

Držim palce ať dlouho slouží,protože u těchhle dvouválcových motorů dost často odchází klika a .....nejde na to sehnat skoro nic.....a když to seženeš,tak za nekřesťanský prachy :/

Re: Italjet Formula 125 FR2

05 zář 2011, 20:06

mám výhodu že si na to seženu vše 8) sice ne v čr ale tady já už nekupuji nic ani na auto :wink: a cena každá sranda něco stojí :D a kluci co tu ždímají výkon ruznými upravami myslím že dokážou bezproblému přesáhnou cenu samotného stroje :shock:
Odeslat odpověď