Italjet Formula 125 FR2 - zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech většího objemu.

Italjet Formula 125 FR2 - zkušenosti, rady atd...

Příspěvekod liberecak » 17 čer 2010, 00:25

Dnes jsou koupil tohohle skůtříka a zatím max.spokojenost

Pán ho měl 8 let byl nevyužitej dva roky propadká technická ale dnes jsem ho provětral a jel po ose (120KM) na jeden zátah .

Je to serie což jsem rád já ty rychlé nálepky a prskajcí výfuci moc nemusím (asi už jsem starej :D )

Jinak hodně prudkej kopec a V Max 125Km/h dle tacho ,bežná cestovní rychlost 110Km/h není problém a to vážím 90Kg :oops:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)

Re: Italjet Formula 125 FR2

Příspěvekod liberecak » 01 říj 2010, 21:01

už je skoro po sezoně tak udělám malou rekapitulaci

-najeto bez mála 2000 Km
-Investice-
-zadní pneu-Michelin Dexter 1100,-Kč
-přední destičky 400,-
-zadní destičky 400,-
-nové fajfky- NGK-480,-Kč
-nové svíčky NGK Iridium - 600,-
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)

Re: Italjet Formula 125 FR2

Příspěvekod sedli » 01 říj 2010, 21:32

Krasavec !!! To je teda 2 - válec podle těch výfuků? Je to 2T nebo 4T ? A kolik to žere? Nechápu že to jede tak dobře v sérii pokud je to omezený na 11kW
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Italjet Formula 125 FR2

Příspěvekod _Tom_ » 01 říj 2010, 21:42

taky bych rád o tomhle stroji věděl víc. viděl jsem to naživo a je několik vychytávek a zvláštností v jednom
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Italjet Formula 125 FR2

Příspěvekod liberecak » 05 zář 2011, 18:28

Dvou válec,dvoutakt,karbec,spotřeba pod 3,7 jsem se nedostal ale nejezdim na spotřebu......jj kromě motoru je tam ještě zajímavá ta přední vidlice a její odpružení (S.I.S.)

Technické info zde:
Engine – Twin-cylinder, liquid-cooled, with 180° stroke, induction through duel mill pack, for fast acceleration and excellent torque. Electronic generator steered by duel gearcase, headlight and indicators fed by direct current (car type). Electric starting or aluminium pedal kick start.

Exhaust – Duel and independent exhausts with stainless steel finish, easy to dissemble, connected to silencers through vibration dampers.

S.I.S – Independent steering system with automatic mechanical Anti Drive. Shock absorption by pre-sprung adjustable torsion bar and damping by liquid-air shock absorber with graded end-of-stroke telescoping.

Dashboard – Easy to read, aggressively designed analog instruments. Graded display of cooling temperature and fuel level.

--Technical Specifications---
--Engine--:
Engine – 2 cylinder 2 stroke
Ignition – Electronic
Battery – 12v
Starter – Electric/kick start
Clutch – Centrifugal-automatic
Transmission – Continuous/automatic
Liquid Cooled

--Chassis--
Front Suspension – S.I.S. with adjustable pre-sprung torsion bar and liquid-air shock absorber
Rear Suspension – Single liquid-air shock absorber with adjustable spring
Crash Helmet Compartment – Under the saddle
Brakes – Hydraulic dia.175mm disk brakes front and rear
Tyres – Front – 120/70/11", rear 130/70/12"

--Dimensions and Weight --
Length – 1820mm
Width – 620mm
Saddle Height – 815mm
Weight – 110kg
Fuel Tank Capacity – 10lt

Colours:
Magenta red
Metallic blue
Metallic Green
Ribes
Silver
Blue-White

První investice do udržby byla 180,-Kč ....na výfuku se mi začala objevovat roztříknutá voda zjistil jsem ze to je vespodu pod vodni pumpou je "odvětrávací"otvor tím kape voda která prosákne přes gufero u vodni pumpy za kterym jsou taky dvě ložiska po rozdelani jak pumpy tak krytu magneta jsem provedl výměnu jak ložisek tak gufera (naštěstí ložiska i gufero jdou normalně sehnat v obchodě s ložisky a nemusí být ani specialka na moto/ložisko6000.EE,gufero 12x28x7GP hř.těsnění/ jediné co je potřeba mít je těsnení pod vodní pumpou a nebo ho nezničit při rozdělání)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 črc 2013, 11:42, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)

Re: Italjet Formula 125 FR2

Příspěvekod TUNER » 05 zář 2011, 19:44

Držim palce ať dlouho slouží,protože u těchhle dvouválcových motorů dost často odchází klika a .....nejde na to sehnat skoro nic.....a když to seženeš,tak za nekřesťanský prachy :/
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Italjet Formula 125 FR2

Příspěvekod liberecak » 05 zář 2011, 20:06

mám výhodu že si na to seženu vše 8) sice ne v čr ale tady já už nekupuji nic ani na auto :wink: a cena každá sranda něco stojí :D a kluci co tu ždímají výkon ruznými upravami myslím že dokážou bezproblému přesáhnou cenu samotného stroje :shock:
Uživatelský avatar
liberecak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 125
Registrován: 16 čer 2010, 23:01
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: HONDA PCX 150 ,EX-Italjet Formula 125
Tuning / úpravy: Nejlepší úprava = SERIE :-)


Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků