Milan: díky prima info:) to je mi fakt asistence, bude asi lepsi s tim zajet do nizkopodlazni tramvaje, nez si platit neco k asistenci nebo bude lepší mít pod sedadlem duší, klíč montpáky.
Ještě lze do duší stříknout okko nebo ultraseal. Po píchnutí by to mělo nějak zpěnit a zadělat díru. Já tomu nikdy moc nevěřil a na báwu jsem měl vždycky s sebou duše, zabraly místo jen co je pravda, ale výměna za půlhodiny s pomocí kamaradova bocniho stojanu na odrazeni gumy od rafku...
jinak štěstí přeje připraveným, doporučuji nacpat duši a monterajzny pod sedlo co nejdřív:) s tím štěstím to mám ověřeno, defekt na motorce jsem měl jen jednou v Rumunsku... verim tomu, ze na fichtlu vymena pujde lip:) a nebude potřeba druhá motorka na odlepeni pneu od rafku..
zapoměl jsem na čelovku!! šup s ní pod sedlo!
Na motorce jsem ji měl vždycky s sebou, kvuli stanovaní, v autě se mi taky osvědčila při výměně kola a nasazování řetězů... čelovka je někdy k nezaplacení:)
O vikendu jsem trosku ladil, tak se treba nechte inspirovat:) nebo mě doplníte a bude inspirovat vy mě:) díky:)
Kufr Kappa K35N 35litr... cekal jsem ze bude moc velky, ale vypada na Vlně v pohode. I uchycení se zdá být fajn. S kappou mám zkušenosti z Yamaha TDM 850 a nebyl problem, tak snad to tak zustane.
Zbyva jen trochu rozvrtat horni viko a doplnit tam uchyty na gumy, bud to udelam ocky s metrickym zavitem, nebo koupim nejake koupelnove nerezove drzaky na rucniky, nebo zinky, uvidime. Zespod bych tam chtel na matky, ktere budou drzet ten ty koupelnové uchyty nebo ocka pripevnit nejakou sitku, treba na noviny, nebo na nejake papiry nebo aspon udelat nejaky drzak na zamek, aby v kufru, kdyz je prázdný nehkal a navíc po otevrení byl vzdy nahore.
Plexi Kappa, namontováno včetně využití zvýšení zrcátek. Původní montážní sada s tím nepočítá. Jen jsem musel sehnat 2 matice se stoupáním závitu 1.25 ... uff:)ale zdá se, že budu konečně vidět dozadu i s integrální přílbou:) Jinak se mi uchycením plexi podařilo získat místo kam uchytit nějaký držák na telefon (kvuli navigaci- přece jen jsem v praze naplavenina, tak se bude mozna nekdy hodit) z ebaye, který zatím přesně nevím jak vypadá, takže info poskytnu az dorazi a az ho namontuji:)
Vyzkousel jsem jizdu s plexikem a je to parada, nefuci na me, jen na helmu na te je stitek, takze v pohode, ale rozhodne tam nejsou zadne turbulence pri vyssich rychlostech. Kdyz jsem jezdil kolem 5° na podzim tak mi docela tahlo na krk a hrudnik i pres motobundu s podsivkou s mikinou a termopradlem. pet stupnu uz je docela vlezlych po par kilometrech... tak uvidime ted!
Zásuvka 12V na revma plast (na fichtlu to je spis revmaplech) na opacnou stranu od zapalovaci skrinky jsem nainstaloval krytou zásuvku a kabely propojil s baterkou přes pojistku. Vedeni kabelaze je celkem na pohodu, cekal jsem ze s tim budu mit problemy, ale uplne v pohode. jsem jen zvedav, kolikrat to nabijeni pouziju, Minimalne to lze pouzit na udrzeni baterky pres zimu
Vyhrivani rukojeti nekde z hongkongu jsem objednal samolepici odporove podlozky, ktere se daji na stavajici rukojeti a pak se na ne nasadi smrstovaci buzirka a zatavi se:) Vzhledem k tomu, ze podlozky maji celkem 10Wattu, tak abych nemusel resit spinaci rele od zapalovani, proti vybiti baterky, napojil jsem to parkovaci svetla:) Nekdo tady jiz zminoval, ze svetlo je napajeno magnetem, takze nema s baterkou nic spolecneho. Zkratka, nastartuji rozsviti se svetlo zapnu a topím, vypnu zapalovani zhasne se svetlo a napajeni vyhrivani muze zustat zapnuto. Take nemusim resit ubytek po zapnuti spinaci skrinky, pred nastartovanim:) Nevim, jestli jsem to udelal nejstastneji, protoze ubytek svitivosti je lehce zrejmy hlavne v nizsich otackach, ovsem pri bezne jizde to nejde poznat. rukojeti hreji jako blazen, takze na ranni cestovani do prace se skoro tesim a jeste vic na cestovani z prace
Vypínač jsem dal vedle ovládání blinkrů
alarm ale to si necham pro sebe, přece né?
Možná sem hodím i nějakou fotku.., ale to neslibuji:)
kdyby nekdo chtel nebo potreboval... z tuningu mi zbylo:
http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=15&t=8596&p=199391#p199391
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 črc 2013, 18:22, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou