co se tyka klouzani... tak to bude asi tak jako vsechny motorky na mokru... a myslim, ze do nejake velke louze jen tak nevlitnes a radeji se ji vyhnes:)
Co se tyka te kyvky, tak pri normalnich rychlostech je to normalni, pokud pojedes 110, tak je jasny, ze v kolejich a na nerovnostech to bude vlat, ale nevim, parkrat jsem rozjel fabku na 215 GPSkovych, a taky to nebylo uz ono...zkratka ma maximalku 175.. wave pri nejake 70 - 80 je celkem na pohodu... to bude asi jako kdyz sednes na kolo a pojedes na nem 60-70 z kopce... a normalnich 20-30 bude naprosto v pohode:)
nicmene na prvni pohled vypada kyvka jako z Pionyru, a ten vlal luxusne, clovek se nejen projel, ale proletel a jeste zatancoval krovacky tanec... nicmene u nej to bylo jak kyvkou tak i "tlumicema"
))
steve: co od toho cekas, ze na tom budes litat jak na nejakym endurku? zatacka nezatacka nerovnost nenerovnost? ja treba kde jsou kanaly nebo diry ci sterk, jsem nejezdil skoro v nakolnu ani na MITAS E10 (mrkni na vzorek)
a co se tyka te rychlosti... ze by ten muj strojek byl tak vyvedenej? 90 to jezdi s prehledem no a na 110 se to skrabka uz pomaleji:) je pravda, musi byt bezvetri:)
31.1. edit:steve: no na svym pincku jsem jeste GPS rychlost nemeril. Tak jestli 110 GPS a nebo 100-105 tacho je uz skoro jedno. Stejne to neni na dlouhodobou jizdu, proste jen test.
Ja myslim, ze to co popisujes bude dano spis mekkymi pery a taky tlumici a ne kyvkou. Kazdopadne je to ocel, takze se to kroutit bude vzdycky.
Vcera jsem si dal nejakych 25km, do prace z prace s mirnou zajizdkou a fakt nesleduji nic hroznyho, jak popisujes ty, je to proste mekci, je to lehounky, clovek je tezsi a vlastne teziste se presouva vic nahoru. Rekl bych, ze je to vice mene prirozeny. Proste to neni MASINA, ale je to skutromopedomotorecka:)
Milan: Jeste co se tyka kopcu, tak jsem vcera jel treba na strahov jak od Malovanky, tak od Klamovky... ani neni treba to nejak extra vytacet, supnu tam ctverku, a fakt si to tam hrci 70 bez mensiho problemu a jeste to chce zrychlovat, co se tyka toho razeni, tak jsem to vnimal vic na zaklade toho jak psal steve... clovek musi vic predvidat, co bude asi to delam prirozene, tak to nevnimam:) Ale ma pravdu:) nicmene to razeni je vlastne i tak trochu zabava, clovek si muze hrat s otackama radit podrazovat, nekdy i s meziplynem, pak nic nekrape, jak psal steve a pod zadkem nevrci konstatne nejakej motor s variatorem, u kteryho ani nevis co vlastne dela:) ... jo vcera jsem byl pri jizde extremne vnimavy..
Vcera bylo vsude mokro, pri brzdeni a zataceni mi to neujelo ani na prechodu, kde to byva obcas extrem, kostky v pohode, a koleje... no z tech jsem mel fobii i na baworaku, takze se je snazim vzdycky smiknout co nejprimeji a nejrychleji:) Driftil jsem zadnim kolem na blate v zatacce u vyjezdu z nejake stavby, ale tak to bych povazoval za normalni, a taky jsem to tak trochu chtel:)
Bylo by super, kdyby u 4 kvaltu byla volnobezka, z kopce clovek musi obcas drzet plyn, protoze nema dostatecnou vahu na to, aby setrvacnost prekonala odpor motoru:) Spotreba by snad sla i pod litr:), otazkou je pak bezpecneho brzdeni z kopce, ale to by se dalo resit podrazenim na 3. Nicmene, kolo taky nema brzdeni motorem (cyklistou)
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 črc 2013, 20:29, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou