od adjagr » 15 srp 2017, 22:52
Jencekgs: díky a máš pravdu, předstih je 0,1 +-0,02
Jinak dneska jsem Wanku rozdělal a musím říct, že je vidět, že skútr je za pár korun. Mám ji z roku 2015 a už je na ní rez, našel jsem prodřené dva dráty, elektrika nic moc provedení, plasty jsou levné a nekvalitní.
Po jednom měsíci a najetých 1500 km musím konstatovat. Přední i zadní tlumení je absolutně poddimenzované pro průměrně tlustého evropského člověka. Skútr se v zatáčkách kroutí, ale to vzhledem ke konstrukci rámu se ani není čemu divit. Motor, tak ten mě hodně překvapil a musím Hondě dát poklonu. Měl jsem obavy z těch úzkých pneumatik, ale kupodivu to drží i na vodě jako čert a to jsou čínské originály. Uvidíme co dokáže pak nějaká renomovaná značka. Ale jsem zvyklý na Mitas E09 a ta na silnici klouže pri sebemenší vlhkosti silnice. Přední brzda celkem rychle vadne, ale nakonec jsem vždy ubrzdil vše. Řazení je fajn, ale bohužel jakmile sednu na velké GSo, tak první kilometr trpím, protože na něm se kopou kvalty "opačně". Musel jsem si najít systém na řazení v dopravě. Když přede mnou padne červená, dojíždím na 4 a po zastavení dávám N. Když už je červená a já dojíždím do křižovatky, podkopávám do 2. když náhodou padne zelená, tak to na dvojku se umí rozjet. Když nepadne zelená, tak na 2 zastavím a nakopu tam N. Je to opravdu pouze o zvyku. Dokonce i ta "spojka" se dá dávkovat. Jen je potřeba trochu pomaleji pouštět pačku a zároveň jemně zvýšit otáčky. Potom nehrozí zablokování zadního kola. Co si užívám, tak to je provoz v Praze. Nevěřil bych, jakou skulinou mezi auty jsem schopný se dostat dopředu na světla. No a Wavka mě natolik okouzlila, že tento pátek na ni vyrážím směr Balt a trochu se projet po Polsku. Přítelkyně si ťuká na hlavu, na čem to chci jet, když mě velká motorka stojí v garáži, ale já chci zjistit, co v tom skútru je. Vím, že skútr patří do města, ale na druhou stranu cestovat se dá na všem a je to spíše o srdci než o výkonu a obsahu. Doufám, že těch plánovaných 4000 km dá bez větších problémů. Bohužel servisní interval na 12000 km nestihnu, ale olej vyměním během cesty, ventily proměřím taky na cestě. Vyčištění sítka a kontrola spojky bude muset o tisíc kilometrů počkat.