Cau,
ja mel tento problem na Yamaze TDM 850, kde bylo delane plexi, pak i na BMW R1150GS, kde jsem mel plexi z Adventure, takze trochu vetsi a sirsi.
U obou to byl pruser. U TDM ale vetsi, protoze to vyrabene sklo, bylo v kuse spojeno s kapotazi a nebyl (dole) zadny otvor pro srovnani tlaku. /mas to jak u kridel letadla/ na jedne strane pretlak na druhe podtlak a diky tomu letadlo leti a diky tomu za horni hranou plexi dochazi ke srovnavani tlaku a vznikaji turbulence jako blazen. Mam 187cm, takze jsem na tom stejne jako ty, plexi mam akorat po bradu a dela mi to dost podobne.
Na TDM jsem to neřešil a na BMW jsem to vyřešil tímto: http://shop.touratech.cz/windscreen-spoiler-bmw-r-1150-gs-for-use-with-original-windscreen-only.html
Coz samozrejme ted kupovat nebudu, je to palba jen za napad:) NAsadilo se to drazkami na puvoni plexi, ten pasek se zaklesnul za nejake misto v kokpitu, aby to jistil a vysledek super. Mohl jsem jezdit s otevrenou helmou nelitali mi hmyzaci do oci a hlavne se tim zrusily turbulence díky tomu, že je mezi tímto nastavcem a puvodnim plexi mezera asi 1cm a tlaky se srovnavaji plynuleji.
Chtěl bych vymyslet neco podobneho na Vlnu, protoze v zime je treba jezdit s otevreným xichtem kvůli mlžení a ten ofukujicí mráz nedělá asi moc dobře dutinám:)