Honda Wave 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod ChipNF » 09 bře 2014, 22:20

Cau,
ja mel tento problem na Yamaze TDM 850, kde bylo delane plexi, pak i na BMW R1150GS, kde jsem mel plexi z Adventure, takze trochu vetsi a sirsi.
U obou to byl pruser. U TDM ale vetsi, protoze to vyrabene sklo, bylo v kuse spojeno s kapotazi a nebyl (dole) zadny otvor pro srovnani tlaku. /mas to jak u kridel letadla/ na jedne strane pretlak na druhe podtlak a diky tomu letadlo leti a diky tomu za horni hranou plexi dochazi ke srovnavani tlaku a vznikaji turbulence jako blazen. Mam 187cm, takze jsem na tom stejne jako ty, plexi mam akorat po bradu a dela mi to dost podobne.
Na TDM jsem to neřešil a na BMW jsem to vyřešil tímto: http://shop.touratech.cz/windscreen-spoiler-bmw-r-1150-gs-for-use-with-original-windscreen-only.html

Coz samozrejme ted kupovat nebudu, je to palba jen za napad:) NAsadilo se to drazkami na puvoni plexi, ten pasek se zaklesnul za nejake misto v kokpitu, aby to jistil a vysledek super. Mohl jsem jezdit s otevrenou helmou nelitali mi hmyzaci do oci a hlavne se tim zrusily turbulence díky tomu, že je mezi tímto nastavcem a puvodnim plexi mezera asi 1cm a tlaky se srovnavaji plynuleji.
Chtěl bych vymyslet neco podobneho na Vlnu, protoze v zime je treba jezdit s otevreným xichtem kvůli mlžení a ten ofukujicí mráz nedělá asi moc dobře dutinám:)
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod jury » 12 bře 2014, 16:16

Zdar
ten mrdník v motoru bude víceméně normální, ty velký kousky na sítku mi připadli jako zbytky napínacího kolečka keré je mezi rozvoďákem našroubované ve válci (je to tvrdá guma)
Na natírání výfuku bych se vyprd, zkušenost z jiných strojů je taková že to vydrží do deště či průjezdu nějakou větší kaluží, ale do tý doby to vypadá hezky :P
napínák do motoru jsem objednal nový, tak uvidím jak dorazí (180kč )
jury

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 24 úno 2014, 20:58
Skútr / moto: TTR 600, Wave110i

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod Bilok » 27 bře 2014, 18:31

Ten bordel v odstředivce bude asi z kolabsu toho napínáku. Když kluci čistili odstředivku na Innově, tak tam skoro nic nebylo, stačilo to prý vytřít hadrem a tys ji měl prakticky plnou bordelu.
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod TomV » 03 dub 2014, 10:17

Nepátral jste ještě někdo ohledně tématu jízdy z kopce dolů bez rychlosti, tj. po zařazené čtyřce sešlápnout a držet řadicí pedál? Psal jsem kvůli tomu přímo do hondy a napsali mi bez dalšího vysvětlení, že to nedoporučujou (Dobrý den,
reagujeme tímto na Váš níže uvedený e-mail - odpověď je jednoduchá, nedoporučujeme tento způsob jízdy.....). Ale proč vlastně? Nevíte někdo?
TomV

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 03 kvě 2013, 11:52
Skútr / moto: Honda Wave 110i

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod ChipNF » 03 dub 2014, 11:52

TomV: že by opotřebení přítlačných pružinek a rozepínací tyčky a kuličky, která slouží jako ložisko?

Já tuto variantu použiji jen někdy, když se mi nechce překopávat na dvojku nebo jedničku, že nechám moto rozjet z kopce po rozjezdu z křižovatky aspon na 30km/h a takže třeba 200m, pak pedál pouštím a pomalu přidávám plyn. Asi to není nic proti ničemu, protože kdybych pokračoval na 4ku, tak asi davam pěkně zabrat odstředivce.

Netuším čím je blokováno překopnutí na neutrál ze 4 za jízdy, ale třeba by to udělátko šlo nějak odbastlit:)
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod Bilok » 03 dub 2014, 13:03

Taky si myslím, že jediný důvod proč se jízda s vymáčknutou spojkou nedoporučuje je namáhaní a opotřebení některých součástí.
Jinak i kdyby šlo odstranit blokování řazení z 4ky na neutrál za jízdy, bylo by to dost nebezpečné. Si představ, že pojedeš s kopce 60km/h na neutral a omylem zaradíš jedničku....
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod ChipNF » 03 dub 2014, 13:17

Bilok: hihi tak to je docela vesela predstava :) akorat asi smutne nasledky
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod TomV » 03 dub 2014, 22:29

Jasný, to /bohužel/ dává smysl. Pokud by šel za rychlosti zařadit neutrál, bylo by na průšvih zaděláno.
TomV

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 03 kvě 2013, 11:52
Skútr / moto: Honda Wave 110i

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod ChipNF » 03 dub 2014, 23:09

Cau. Nepamatuji si jak jsem to mel ve vietnamu,ale myslim ze na nekterych cinskyci srotech vyradit sĺo. Kazdopadne bych chapal vic ochranu pred zarazenim 1. Kvaltu z a jizdy,nez nemoznost za jizdy ze 4 kvaĺt vyradit. Myslim, ze to bude mit opodstatneni treba kvuli nemazani prevodovky na neutral a vystupni hridele;-) km
do vi odpovi:-)
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod TomV » 07 dub 2014, 09:25

Souhlas, přesně tak. Každopádně je to ale škoda protože spousta kopců by se dala sjet na neutrál krásně v tichosti bez plynu... jen za šelestu větru
TomV

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 03 kvě 2013, 11:52
Skútr / moto: Honda Wave 110i

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod ChipNF » 03 kvě 2014, 16:49

Čau, kontroloval jsem včera retěz a jsem z něj nešťastnej, mam 7500km a řeťez je zralej na výměnu po 3-4 dalších dotaženích, vidím to na 10 000km. Mazal jsem to sprejem z lidlu, který tam má zase být, čistil taky sprejem z lidlu, neměl jsem z něj nikdy dobrý pocit, už jen proto jak řetěz i po namazání rachotil a koneckonců 8steve tady o něm psal taky, že je na nic. ´Myslel jsem, že když ta motorka skoro netahá, tak řetěz vydrží věčnost, jako u pionyra:) takže mám dotazy:

1. jak dlouho vydrží na wave nebo na innove řetěz?

2. jaký řetěz mám pořídit? ČZ?? :) Kolik má mít článků a jak se označuje?

3. čím řetěz mazat? Mazával jsem na yamaze bílým castrolem, ale příjde mi zbytečně drahý, když to nejezdí 300km/h a nejsou O nebo X kroužky.
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod Tony wave 110i » 04 kvě 2014, 08:28

Taky se mě zda že ten řetez neni žadnej zazrak,musi se došponovavat často a z lidlu bych na mazaní sprej nekupoval.Ja mažu retěz sprejem BTS od firmi NOVATO,myslim že je OK.Pak dej vědět jakej řetěz se tam da dát.
Tony wave 110i

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 01 led 2013, 12:01
Bydliště: Plzen-sever
Skútr / moto: Downtown 350

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod ChipNF » 05 kvě 2014, 08:19

k řetězu, taky mi příjde, že je vyroben z nějakého čínského blata, kdo ví co tam bude dále šizeno. Třeba brzdové desky z lisované trávy, no ale aspoň jsou ekologické, převodová kolečka z pískovce nebo moduritu, pneumatiky ze seškábaných žvýkaček z chodníku, zrcátka z jetého alobalu od McDonaldu, píst může být třeba nějaký dětský hrneček :)

Jinak jsem dofoukal v pátek pneu - měl jsem záměrně na zimní období 1,5 baru na předním kole, na zadním 2,0. Nyní vzadu 2,3 v předu 2,0. Zásadní rozdíl na kostkách více drkotám zuby, ale rozjezdy, jízda do kopce jsou rozdíl 100 a 1 - prostě to jede mnohem lehčeji a valivý odpor je o dost menší, do zatáček si to také lehá samo a motorečka je lépe ovladatelná. Pravda je, že předek malinko hůře brzdí. Vše má svoje pro i proti. Uvidíme jestli mi zase sleze spotřeba, ale to ne že bych očekával, ale spíše jen pro zajímavost:)
Obrázek
Uživatelský avatar
ChipNF

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 20 črc 2011, 08:14
Skútr / moto: Honda Wave 110i (NF110)
Tuning / úpravy: jezdec:)

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod Bilok » 05 kvě 2014, 11:04

Na Innově je řetěz v 13tis ok, napínal sem ho naposledny někdy v 10tis a ještě je v normě. Celkově je asi v půlce co se týče rezervy napínání. Mažu sprejem od castrolu cca jednou za tisíc km až dva, nečistím jen prostřiknu, aby byl celý od maziva.
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Wave 110

Příspěvekod renos » 05 kvě 2014, 16:38

Měnil jsem řetěz po 16ti tisících, kvůli výraznému cukání nad 60km/h. Koupil jsem obyčejný DID od motomike + pastorek. Zkoušel jsem ho i prát, ale to pomohlo jen na chvíli cca 1000km, už bych se s tím nebabral, příště až začne cukat, koupím další za 600, vyměním a jezdím. Na mazání mám nějaký castrol na řetězy, stál myslím kolem dvou stovek.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 24 návštevníků