Diskuze o skútrech většího objemu.
04 led 2014, 20:54
Abych to upřesnil- ze 4 dolů je nejdřív neutrál, znova kopneš dolů a pak je teprv jednička (vše to barevně ukazuje obrovskými znaky na přístrojové desce: N= neutrál, a pak ty stupně 1-4).
Výhoda je že když stojíš na křižovatce, rovnou si tam připravíš jedničku a čekáš. když svítí zelená pak jen přidáš plyn a jedeš. Pokud nepřidáš plyn tak i se zařazeným rychlostním stupněm se nic neděje a motorka stojí jako na neutrál ( jako skutr)- prostě jednoduchá geniální vychytávka.
Taky pěkný večer a ať se ti zadaří
04 led 2014, 21:41
Nevím, proč chtějí všici variátor. Tohle řešení je opravdu geniální.
Měj se!
P
05 led 2014, 18:24
kocur:
Variátor chtějí, protože ten je povolen do 125 cm k řidičáku B (auto) kdežto poloautomat ( WAVE) ne a pro město nemusejí řadit jen se kroutí plynem- takže jízda je jednodušší, nepotřebují kombinovat ruce a nohy,
Teď si pročítám, na fóru jak postupně u některých PCX odcházejí baterie. Wavina má další výhodu- protžoe kromě baterie má i nakopávačku- takže opět obrovský plus nejde baterie nevadí-- nakopneš a jedeš.
06 led 2014, 09:16
Zdravím všechny majitele Wave a přeji mnoho spokojených km.
Konečně jsem se odhodlal a rád bych se stal dalším členem této malé, ale přesto unikátní komunity. Už skoro třičtvrtě
roku pročítám Vaše vlákno a jsem rád, že existují motorkáři, kteří neupřednostňují velký obsah a rychlost. Když jsem vybíral stroj který si pořídím,tak jsem prošel vším,co tady asi všichni.Má kriteria byla jasná-spolehlivos,slušný výkon,spotřeba a jednoduchost.Díky Vašemu vláknu padla volba na Wave.Je to vlastně má první motorka po všech strojích které jsem kdy měl,která je funglovka.Pravda,láska ke starým Jawám,která mi zůstala z mládí stále trvá,ale Wave
mám hlavně na dojíždění do práce v létě 30km tam a 30 zpět.Zatím nemám moc najeto cc 2000km,ale největší spokojenost.Co se mi na ní líbí nejvíc jak říkám já,tak tahle včelka nezná kopce.Na svůj obsah a výkon má neuvěřitelný zátah.Snad jediné co bych jí vytkl je,že se z táhlých kopců nedá vyřadit,ale to už je uděl všech dnešních motorů.
Když to vše shrnu,tak jsem měl velké štěstí,že jsem ji koupil.Bral jsem totiž poslední kus na Jarově a udělal dobře.
Zatím jen spokojenost.Teď sice odpočívá v garáži,ale už se těším na jaro,až se opět projedu.
Jinak přeji Všem hlavně zdraví a neutuchající lásku k ježdění.
S pozdravem Ivo.
06 led 2014, 14:51
Samá pozitiva to mě těší, že chválím něco, co mají rádi i ostatní a nemají s tím problémy.
Pokud by to bylo naopak, byl bych za debila:) Navíc, když si všimnete fór, tak většinou se řeší problémy, na našem vláknu snad žádný zásadní nebyl, kromě mých kmitajících řidítek, ale to bude gumou, až ji sjedu a vyhodím, tak se uvidí.
Milane, až ji budeš po delší době startovat, nakopni to nohou. Baterce treba pridas nejaky ten mesic zivota, pokud ji nebudes mit plne nabitou.
kocooore: dej vedet jak jsi dopadl s koupi:)
06 led 2014, 15:25
Chip:
díky nakopnu ji nohou

... Ale baterku jsem vyndal mám ji doma v teplíčku a kontroluju nabíječkou / dobíječkou.
To je fakt- zatím nic moc za mínusy se tady neřešilo ( se svým optimismem dodávám... všeho do času). Už mě svrbí celé tělo a venku je tak krásně
EDIT 1:
nevím jaký je kdo kopyto- proto upozorňuji na to, že když já vyndaval akumulátor ( měl jsem sice málo místa , ale budiž)- pozor na šroubky, kterými jsou přichyceny póly- mně se podařilo to, že mi šroubek zapadl za akumulátor a tam je to tak šikmooce udělaný- že je tam šachta, do které se normálně nejde dostat- neměl jsem po ruce ani magnet, tak jsem tam šátral šroubovákem tak dlouho, až šroubek propadl dírou od kabelu ( tuším plusového) neznámo kam dovnitř motorky. Musel jsem tedy najít doma šroubek náhradní
06 led 2014, 16:00
Ja si udelal kablik do 12V zasuvky a baterku nevytahuji a nabijim pres zasuvku, nicmene jsem to jednou zkusil, abych si ji vyfotil a mel typove oznaceni a slo mi to celkem v pohode
06 led 2014, 16:04
No jo, ale já ji mám v garáži bez elektriky. Tak jsem nechtěl samo... riskovat. A protože je tam děsně málo místa hrabal jsem se v tom přes zadní kufr ( místo, abych ji vyndal předem, než jsem ji tam tak blbě uskladnil).
06 led 2014, 16:12
Ono to mimochodem jede i bez baterky, takze jak dojdes do garaze a bude svitit slunko, tak kopni a muzes se jet projet:) akorat blbnou blinkry:)
06 led 2014, 16:33
Vidíte to, případní zájemci další plus- jezdí to bez baterie ! A dle ukazatele paliva to jede dokonce i bez benzínu !

což z Hondy Wave dělá naprosto bezkonkurenční stroj
06 led 2014, 22:08
Chlapi, mám nejinteligentněujší nabíječku CTEK (a ještě přeznačkovanou Yamaha na motorky) a mohu ji jen doporučit. Kromě nabíjení to taky provádí desulfataci a pulsní dobíjení. V autě mám origoš baterii Motorcraft už desátým rokem a stále drží. Pamatujte, že moderní baterie nemají rády podpětí, tedy pokud možno vždy udržovat plně nabitou, resp. pravidelně dobíjet, vyplatí se to.
06 led 2014, 22:12
Přesně tak! Jakmile má málo, tak dostává hodně na frak!
06 led 2014, 23:24
kocur: vzhledem k tomu, ze nejsem konzumni clovek, napsal jsem Ti soukromou zpravu:)
07 led 2014, 10:25
CHipe,ten problém s řídítkama jsem měl taky.Čím větší bylo vedro,tím víc to bylo cejtit.Myslím,že je to směsí těch čínskejch gum.Vyřešil jsem to větším tlakem v pneumatice.
07 led 2014, 11:16
Kuro : Cauec, brzo to sjedu, brzdim jen predni, tak to pak vymenim za ceskej smejdik... mitas nebo neco podobneho