Diskuze o skútrech většího objemu.
18 bře 2016, 22:57
No vidíš, spojka, to mě nenapadlo.
Do loňska byly doma jen skútry, až teď dvě motorky.
No on je Lead původně určený spíš pro Indii a tak. Ten schroupne asi všechno.
Tak se raději neptej, aby ses nedivil...
18 bře 2016, 23:20
Trochu odbočím od oleje...
Máte, nebo někdo zvažujete plexi na Visiona? Originál, či Itala? Nízké, vysoké? Zkušenosti? Blbost?
19 bře 2016, 09:06
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Bostav v 19 bře 2016, 09:06.
28 bře 2016, 21:42
Mám velký kawa a jediná nevýhoda je vyšší hluk v helmě, jinak pohoda koukám těsně přez hranu a vděšti jsem skoro suchej. Jezdím celej rok a celou evropu.
28 bře 2016, 22:01
Hluk v helmě? Mám otevřenou a taky to není šepot květin i bez plexi. Ale díky... silně nad nějakým plexi uvažuju, roky už vyžadují pohodlí
12 kvě 2016, 06:20
Ahoj,
tak hondu vision mám už dva roky a jsem velmi spokojen.
Ale zvažuji o prodeji a nákupu silnějšího stroje. Otázkou je, za kolik
by se taková pěkně zajetá motorka dala prodat...
Je k tomu velké plexi sklo a zadní kufr, což také není nejlevnější investice.
13 kvě 2016, 09:43
Ahoj, přemýšlím nad koupí Visiona na dojíždění do práce cca. 25 km za den mimo město. Ale jezdím kopcovitým terénem,mám necelých 100 kg a 177cm. Jak ta 110 táhne? drží si tu rychlost kolem 70 i v kopcích?
13 kvě 2016, 10:39
Není kopec jako kopec, je to jen 110 ccm. Je to potřeba vyzkoušet. Parametry jezdce mám podobné a v jednom je to v pohodě, ale jezdím po rovině. Bude se to chtít do kopce rozjet třeba na těch 85 a využívat setrvačnost, ale dlouhé stoupání unaví i větší kubatury. Jak píšu - vyzkoušej si to, uvidíš, jaký budeš mít pocit.
Teď mi to docvaklo - 25 km za den, čili na jedna cesta něco přes desek km. To je jako když jedu z NB kousek za Poděbrady, na to to bude v pohodě. Ani by mě nenapadlo jet takový kousek na velké, ani by se neohřála
13 kvě 2016, 11:41
S pionýrem jsem ten kopec jezdil na 2-3, ale to jsem byl krásnější o 50 kg
Vybírám mezi PCX a Visionem, a přemýšlím jestli má cenu vysolit o 20 tis víc za PCX, Vision se mi líbí víc. Navíc pro manželku a dceru bude asi lepší na naučení než PCX.
Jakou muže mít životnost a nájezd? A jak jsou na tom ND cenově?
13 kvě 2016, 12:31
Pro Visiona hrají ještě dvě věci: Je opravdu lehoučký na manipulaci, má 104 kg. Holky taky asi ocení, že nemusí při nasedání přehazovat nohu přes skútr, jde ji pohodlně provléknout prostorem před sedlem. A na té plošince se dobře odveze karton šesti petek 1,5l nebo čtyři po 2l, ale to tam pasuje už hůř. Jezdím s ním na nákupy, petky pod nohy plus 26l kufr (údajně na 3 kg), ale to mají všechny menší skútry stejně. Ty PETky na PCX nedáš.
13 kvě 2016, 12:36
A co myslíš s tou životnosti? Dá to aspon cca. 40 tis. km bez generálky? Nebo kolik zhruba vydrží tyto nízkoobjemové, ale značkové vzducháče?
13 kvě 2016, 13:12
To samozřejmě záleží na uživateli a jak se o stroj stará. Motory při dobré údržbě snesou určitě víc než 40k km....
13 kvě 2016, 13:16
Jenom? Tipnul bych si dvoj i trojnásobek. Nehnat motor tam kde na to nemá, používat kvalitní palivo, včas měnit motorový olej, vzduchový filtr a nevidím důvod proč by nenatočil 100tkm.. Prostě o stroj pečovat, nehuntovat. Taliáni jen jezděj a zdaleka se o stroje nestarají jako našinec a kolik toho ty motory nalítaj..
13 kvě 2016, 13:21
a jaky kupujete benzin? obyč natural nebo nějakou vervu a pod. "premiové" paliva?
13 kvě 2016, 13:23
Asi jsem naivní, ale nevidím důvod, proč by nový značkový stroj neměl najet aspoň sto tisíc. Z principu motor skútru nemůžeš podtáčet ani přetáčet, palivo dávkuje elektronika (je to stříkačka a podle tohoto fóra bych do karburátoru nešel ani za zlaté prase), takže motor pracuje v optimálních podmínkách. Když si to někdo nerozfláká a nejezdí pořád na plný plyn, myslím, že větší riziko bude koroze než potřeba GO motoru. Čtyřicet bych čekal, že při troše slušného zacházení najede čína.
Samozřejmě se nesmí podcenit údržba, to je pro dlouhověkost podmínka, dá tomu, co je potřeba.