Diskuze o skútrech většího objemu.
22 zář 2015, 08:56
Zelinar:na ty to urcite podminka pro dosahnuti maximalky bude,nedovedu si predstavit jak pri trech kilech sedim vzprimene:-)
Crhy:taky to moc nechapu.Koupil jsem si prcka do mesta,kde jsem i v 70ti kral a za ceduli obce mi staci,ze me nepredjizdej kamiony,vic od nej necekam
22 zář 2015, 09:26
Mě Vision jede tacho 80 na 3/4 plynu a tak jezdím, přijde mi to, že se motor neždíme nepřiměřeně. Když dám plný, tak tacho 90, možná 95, ale to fakt nedělám. Jednou jsem pospíchal a z kopce za to krátkodobě vzal a bylo tam 100 a šlo by to víc, ale ubral jsem, nechci to trápit a už vůbec ne zničit. Kupoval jsem si ho kvůli nízké ceně a spotřebě, ne kvůli rychlosti. Vážím oblečený tak do 95 kg. Na vysokou rychlost jsou přeci jiné stroje, myslím, že na horní hranaici výkonu by se jezdit nemělo. Jednak je to trápení techniky a potom, je potřeba aspoň malá výkonová rezerva, která při maximálce není. Tak to vidím já.
22 zář 2015, 10:21
Ja mam 115 kg a 200cm, to jsou 2 prezrani asiati a jeden druhymu na zadech...
. Jinak ja jezdim tak, ze se rozjedu 1/2-3/4 plynu do cca 70-80 km/h. Dam plnej plyn a hned vratim zpet o cca 1 cm (asi 3/4 plynu), no a tak jezdim temer porad, stylem tady mas 3/4 plynu at se netrapis a dej se vule bozi. Jezdim vetsinou delsi trasy 30-50km mimo mesto.
22 zář 2015, 11:33
Neřeš to. Jezdi, nešetři ho, vydrž do další prohlídky a nebo do konce záruky. Na reklamaci máš času dost. Vižník se ti určitě ještě rozjezdí.. Neexperimentoval bych ani s palivem. Tvé zajíždění tak jak ho popisuješ bylo extrémně šetřivé. Za další tisícovku kilometrů už bude motor pružnější..
22 zář 2015, 12:25
Ahoj Martine,
jako vlastník Vižna, neřeš to a jezdi jak píše Angel. Až se to zaběhne po nějaké tisícovce, pojede to líp.
Měj se
Jindřich
22 zář 2015, 12:44
Připojuju se ke klukům výše- měl jsem Wavinu- a takto jsem ji nešetřil ani do 300 km. Pouze první stovku jsem jezdil opatrněji- ale to spíše abych se s ní sžil. Od 300 km už jsem jezdil občas krátce naplno na předjetí- a od 500 km jsem rychlost už neřešil- nic se nepokazilo a co vím, nový majitel , kterému jsem moto prodal, byl ohledně motoru také spokojený.
22 zář 2015, 14:02
Oladne zábehu,sa hovorí že tak ako budeš jazdiť v budúcnosti tak to máš aj zabehávať.Jasné že prvých 100km by som to asi šetril už len preto aby som si na ten stroj zvykol.Ako u PCX tak aj u X-Max som jazdil citlivo a "počúval" motor t.j. tam kde to bolo zbytočné do kopca alebo v silnom protivetre som mu nepridával a tam kde motor išiel z lahka som mu naložil ale iba tak aby nezapol obmedzovač a na kratšiu dobu.
Držať motor do 500 a viac km na 60-80km/h je prežitok a manuálna kačica od Hondy tak ako nadstavovať ventily po 4tis km.
22 zář 2015, 14:56
Skús skontrolovat ako sú nafúkané gumy. Pri týchto slabsích strojčekoch to robí veľa.
22 zář 2015, 15:39
No uvidím,zeptám se mechanika na servisu,co mi na to řekne,a jak píšete,budu jezdit dál,snad si ten motor ještě časem sedne.Motor nemá žádnou paměťovou kartu,že podle toho jak jezdíš prvních 500km bude jezdit furt.Každý odborník ti řekne že zajíždění blbost ani přežitek není,akorát to není třeba přehánět tak jak kdysi-kdy byl od novoti celkem špatně obroben a během záběhu se třeba i několikrát hryznul-a po zchladnutí to zas jelo.hlavní rozdíl je,že když tomu dáváš hned od prvních km velkou čočku,tak se vytvoří větší vůle,motor je hlučnější,víc žere(i olej),ale zas dosáhne cosi vyšších otáček a líp do nich letí.Ale těch větších vůlí na něm můžeš dosáhnout kdykoli,když ho budeš řádně honit.Jinak se udává,že motor dosahuje max. výkonu až po x-tisících kilometrů,podle typu.I když že by mi to potom začalo jezdit o 20km/h rychleji,tak tolik naivní nejsem,to ani omylem.
Uvažoval jsem i o malossi variátoru,ale nechce se mi do toho hned zanova cpát další tisíce,uvidím časem jak se to vyvrbí.
Jo a nevím proč tu furt taháte ty asiaty?Vision je vyroben v Itálii,řek bych že jich tam i nejvíc jezdí-a kolem po Evropě,takže by se nemělo počítat s váhou jezdce 50kg-Italové zas takoví vyžlíci nebudou.
22 zář 2015, 15:43
Takze paradoxne, cim poctiveji dle manualu zajizdis, tim pomaleji ti to pojede....
-- 22 zář 2015, 15:56 --
S tim zajizdenim bych to tak nevidel a jestli ano, at mi da yamaha noveho skutra a zajedu si ho teda vic na prasaka. No nevim, myslim blbost.
Jinak me skutr po 2tis km jede urcite lip jak v 1000km. Me muj mechanik ze zacatku rekl, ze si ten skutr sedne az tak ve 2500km, blbost rekl jsem si (vyrobce pise 1000km) a mel pravdu. Ale na maximalce se to moc neprojevilo, spis na celkove kultivovanosti.
22 zář 2015, 16:16
No ale tím že si ho zajedeš víc na prasáka,se ti zvedne spotřeba,bude to žrát víc olej,bude to hlučnější,a v nižších a středních otáčkách to bude míň táhnout.Pokud ti to za to stojí,tak prosím.Jinak to co jsem psal není blbost z mojí hlavy,to jsou názory předních motorářů získané dlouholetým testováním.Já se to jen dočet a slyšel to z různých pramenů.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 zář 2015, 09:56, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku.
22 zář 2015, 17:19
Vsak moje reakce byla sarkasticka, souhlasim s tebou. Jsem rad, ze jsem si skutra zajel dle manualu. Oni ti Japoncici jsou sice mali, ale nejsou hloupi...
23 zář 2015, 09:40
Dovolím si poprosit admina, zda je možné sloučit toto vlákno s obecným vláknem Honda Vision 110, protože jak to tady čtu, začíná se rozjíždět vlákno paralelní a řeší se tu pomalu, ale jistě to samé co na obecném vlákně.
Doporučuji taky nově příchozím a začínajícím prokousat se obecným vláknem Honda Vision 110, na spousty jejich otázek tam již odpovědi jsou.
MartinFM a ostaní mi moji troufalost doufám prominou.
Děkuji a přeji všem příjemný den.
Jindřich
02 pro 2015, 11:45
Myslíte že by tento univerzální zámek šel na Visiona?
http://www.epitbike.cz/991-zamek-na-kot ... armem.html