kerim7 píše:Dík, ale tím to nebude. Najeto nemám ještě ani 3000 km, takže špína ne. A baterie je 2,5 roku stará, v zimě nebyla na mrazu, takže ok. Navíc se to často neprojeví po stání, kdy bych i chápal pokles napětí, ale třeba po dlouhé jízdě, kdy musí být baterie dobitá, i kdyby nebyla ve 100% stavu.
Podle mé úvahy prostě problém startéru. Ale to namazání škodit nemůže, pravda.
Ještě jsem to neměl rozebrané, není na východ od Prahy někdo, kdo by se na to se mnou chtěl výhledově za lahvinku podívat?
Mě to dělalo to samý od začátku. V Hondě to řešili 2x a dělalo to vesele dál... Někdy startér jenom zaškrčí a nastartuje a někdy se jen rozběhne motorek startéru bez pastorku. Pár lidí, co jsem tak potkal u benzinky si na to stěžovalo taky, ale většině to nedělá... Po mých neustálých urgencích mě v Hondě na záruku vyměnili celý startér. Pár dní byl klid a pak to začalo dělat zase. Sice už jen vyjímečně, ale přece. Už to neřeším. Výměna baterie za novou taky nepomohla, nemá to žádný vliv. Je to škoda, Honda už asi není co bývala... Chápu, že je to rozpočtovka vyráběná v Číně, ale dřív by to Honda s takovým mizerným statérem jak z obchoďáku nikdy nepustila do světa.