Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 pro 2013, 00:09

millhi píše: našel inzerát, ve kterém úplně nové PCXko prodával čerstvý majitel se slevou 8.000 Kč oproti novému kusu.
Ještě stál na prodejně, techničák čistý, ...

Tak to musel být zajímavý případ - ještě nemít nový stroj a už ho prodávat...

No, hlavně ať ti dobře slouží :-)
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod medved.m » 23 pro 2013, 01:11

Už to někde millhi psal - nevhodná výhra.
Čím to, že mě něco takového vždycky mine :roll:
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 pro 2013, 03:29

Já myslel, že výhra se nesmí po nějakou dobu prodávat - v případě motorových vozidel... :?:
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod fleet.admiral » 23 pro 2013, 10:17

A proč by nemohla? Jak se věcně liší skútr, motorka či auto od mobilu? Jasně, musíš ji registrovat, platit za ni pojištění, ale zákon ti neříká, jak dlouho ji musíš po nabytí vlastnit. Pokud to neurčí pravidla oné soutěže, můžeš to prodat kdykoliv, kdy se staneš vlastníkem. Je akorát otázka, jestli není lepší to na sebe nejprve přepsat.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod millhi » 24 pro 2013, 13:22

Jo jo, jak píše medved.m - kluk to vyhrál, ale obratem to prodal - skútr by nevyužil a ani by to neměl kde parkovat. Na inzerát jsem narazil opravdu náhodou... ale pravda je, že jelikož jsem skútr sháněl a čekal na vhodnou příležitost, sledoval jsem inzerci často.

Co se týče možnosti prodeje výhry - no nevím, právník nejsem, ale na 99% zákon nic takového neukládá. V pravidlech soutěže to také nebylo, o prodeji věděl jak pořadatel soutěže, tak samozřejmě i dealer Hondy, který mě překvapil svou profesionalitou a udělal mi klasickou "předávačku", jako bych byl jejich zákazník...

Včera jsem si byl pro SPZ... počasí stále přeje, takže asi začnu hned jezdit.

Krásné Vánoce všem!

BTW: Jedno specifikum u prodeje mot. vozidel je. Pokud se prodává méně než rok po nabytí, musí se příjem z prodeje danit...

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 pro 2013, 13:29, celkově upraveno 5
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda PCX 2013: Obrázek
Uživatelský avatar
millhi

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2013, 22:07
Bydliště: okr. Beroun
Skútr / moto: Honda PCX 125 (2013, stříbrná)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 25 pro 2013, 00:57

No, nevím, odkud jsi, ale pozor na sůl. U nás na Žatecku je jedno z nejteplejších míst v ČR a silnice je jako slaneček. Nebo na jaře skútřík nepoznáš - hlavně hliníkové slitiny. I na sucho ti je může zničit - napráší se na díly, přitáhne vlhkost...

Někde tu byl odkaz na fotku Visionu provozovaného v soli
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod novotnj7 » 25 pro 2013, 07:59

Ahoj
sháním skutra pro mámu a docela by se mi líbil vision 110. Jaké máte zkušenosti s postavením skutra na stojan. Ještě jsem vision naživo neviděl. Před pár lety jsem si koupil KIMCO 50 a ten na stojan nezvedla, bylo to dost náročné (bylo třeba trochu zabrat), teď mám x-maxe a ten se dává na stojan lépe i když váží mnohem více.
Nebudete někdo do sezony prodávat VISION případně nevíte o dobré koupi.
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 25 pro 2013, 10:01

Čau tu je každá rada kec, treba si zájsť do predajne a skúsiť si to, predsa len kazdy ma špecifické vnímanie. Samozrejme ze to chce nejakú silu a najma správny grif.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 25 pro 2013, 20:40

Mě zprvu ve srovnání se Simsonem přišlo, že to jde víc "ztuha", ale bylo to špatnou technikou. Tedy asi jako u každého stroje je důležité osvojit si ten správný grif, jak píše BrAtKo

Mě se osvědčilo, že při té správné silové koordinaci současného tahu levačkou za řídítka dozadu, pravačkou za madlo nahoru a nohou šlap na stojánek, to jde citelně menší silou, než kdybych např. málo šlápl na páku stojanu (která např. právě u Simsona a řady starších strojů není) nebo naopak netáhl madlo nahoru - prostě když se jedno to silové působení vynechá, jdou ta zbývající o to hůře. Potom se lze nadřít i s motorku, která jde normálně na stojan zlehka.

Takže si myslím, že by si to měla mamča na prodejně zkusit a možná ne jednou - prodejce, když bude tušit kšeft, by tomu mohl být ochotně nápomocen - zvlášť když se mu sdělí, že se případná koupě odvíjí právě od toho.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dany01 » 25 pro 2013, 22:12

Technika ako nahodit maleho visiona na stojan je zbytocna.. Hlavne treba stupit na paku na stojane a ide to lahucko. Ziadne mixovanie za riaditka nieje treba. Visiona ked sa normalny chlap najeduje "zdrapne " pod pazuchu a odide prec. To dvihat take SW-T na a zo stojanu je dost fuska, pri klzkom podklade. Keby si zle stlacil paku stojanu a len mixoval riaditkami ta sw- t prizabije.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 26 pro 2013, 03:11

Takže ty když chceš svůj skútr hodit na stojan, vložíš ruky do vriecek a skočíš na páku stojanu? Ne, jistě skútr držíš oběma rukama a nějakou - i když malou - silou na něj působíš, aniž si to při třeba při své síle uvědomuješ.

Jsi možná silný muž :D a nosíš stokilové skútry pod paží :wink: ale pokud jsi četl předchozí diskuzi, tak víš, že zde není řeč o soutěži v běhu na 100m se skútrem na zádech, ale o tom, jestli pro jistou vzácnou paní nebude problém postavit Visiona na stojan.

Nevim, jakou má novotnj7-ovo mamka postavu a kondici, ale jen pro příklad:

Vision má 102kg. Moje drahá ženuška cca 50kg. Malý Visionek tedy má dvojnásobek váhy mé ženy.

To je stejné, jako pro mě, kterýžto mám cca 80kg, skútr se 160kg - třeba SH-300. Není to sice SW-T, ale rozdíl proti Visionu tu přece jen je. Nehledě k tomu, že ne každá žena má takový ten mužský grif.

Tedy to, co je pro nás muže samozřejmá maličkost, může být pro naše drahé ženy, snoubenky, sestry, matky, tety, babičky, kolegyně atd. problém, který musí řešit (stejně jako já musim na rozdíl od své ženy řešit, jak umyju litrovou zavařovací sklenici, když do ní pazouru nestrčím...;0).

Proto jsem se snažil popsat - neříkám, že se mi to podařilo nejlépe - koordinaci pohybu při stavění moto na stojan a o tom, aby si to ona vzácná paní vyzkoušela vícekrát. To, co se může zdát na poprvé těžké, může jít s nácvikem a dobrou technikou zlehka.
O "mixování za řídítka" jsem nic nepsal, pouze o jejich lehkém tahu dozadu, o lehkém tahu za madlo nahoru a samozřejmě o stoupnutí na páku stojanu. Pokud sílu na všech třech bodech správně nadávkuješ, potřebuješ jí mnohem méně. Můžeš si to klidně vyzkoušet - pokud jen trochu zatáhneš za madlo nahoru, o to méně musíš tlačit nohou na páku stojanu (a naopak) - což může být pro menší a slabší ženy podstatné.

Krom toho, jak už novotnj7 zmínil, záleží na konstrukci konkrétního stroje - špatně zkonstruovaná 50-ka může jít postavit více ztuha, než dobře vyřešený velký skútr.

PS: Nejsem zrovna nejzdravější člověk, vzhledem ke své postavě a věku mám nepoměrně méně síly, než zdravý člověk a když přijde ta "správná" indispozice, sotva stojím na nohou nebo udržím hrnek s čajem (zkrátka časy, kdy jsem dělal dřepy na jedné noze a běhal se ženou v náručí po schodech jsou pryč :D ), takže si troufnu říct, že vím, co je to šetřit síly a používat techniku k dosažení jinak jednoduchých cílů.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Gandalf » 26 pro 2013, 07:27

Souhlasím s tím, že tenhle úkon je z 90% o technice, taky mi chvilku trvalo, než jsem si nechal poradit. Ale nechci zbytečně plevelit vlákno o Visionu, takže je stručně - u každého, ale zejména člověka jemnější konstituce je nejdůležitější využít svou hmotnost našlápnutím na stojan, který vytvoří páku pro pohyb vzhůru, na druhém místě je koordinovaný krátký, ale výrazný tah levou rukou za držák u sedla směrem přímo vzhůru a levou rukou vlastně člověk jen koriguje rovnováhu a směr pohybu skútru. Ještě by se hodilo doplnit, že před samotným stavěním to chce zlehka našlápnout stojan, aby dosedl na podklad rovnoměrně oběma stranami z pohledu boční stability.
Ale nejlepší je si to vyzkoušet, ať už na jiném skútru podobných "proporcí" nebo nejlépe zajít do prodejny nebo k někomu v dosahu, kdo konkrétně Vision má. Je to opravdu sympatický, subtilní model a u Hondy určitě vyvážení na stojanu neodflákli :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jindrich On » 26 pro 2013, 10:14

Přidám svoji techniku nahození Vižna na stojan, protože je to moje první motorka, tak se hodně učím :-), no a jak je v manuálu popsáno a jak popisujete i ve vlákně, jedna ruka na řídítka, jedna za sedlo a nohu na stojan, tak sem se při tom se skútrem málem převrátil na bok, povídám si no takhle ne, a tak jsem zkoušel až jsem přišel na to, že nejlíp mi to jde oběma rukama za řídítka, a nohu na stojan a vším "zatáhnout dozadu", Vižn skočí na stojan jako nic a celou dobu mám rovnováhu na stojanu pod kontrolou.
Uživatelský avatar
Jindrich On

50+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 72
Registrován: 02 zář 2013, 12:02
Bydliště: Slezsko
Skútr / moto: Skútr 125

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 26 pro 2013, 13:46

Jeden z najdôležitejších bodov je riadne slapnut nohou do stojanu na to tam je ten slapak, toto platí pre všetky skútre. Potom je jedno ci pritiahnes len za riaditka alebo aj za ram okolo sedla.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 26 pro 2013, 20:15

Tak vidim, že se vesměs všichni shodnem na pořádném našlápnutí, ale detaily má každý trochu jinak :0)

Když nad tím přemýšlím, tak za tou levačkou za řídítka jsem vlastně tahal jen zpočátku, teď je spíše už jen přidržuju, aby mi skútřík při stavění nevybočoval předkem a neštrejchal o stojan s pneu na auto.

Jinak dobrá připomínka Gandalfa - taky před stavěním zlehka našlápnu stojan, aby se stroj srovnal a dosedl oběmi stranami stojanu na zem.

Jó je to holt nedoceněné umění - postavit skútr na stojan :D
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků