Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Yaryn » 11 pro 2013, 22:41

Tak já k tomu ještě něco dodám... Visiona a PCX mají dva mí kolegové v práci...já měřím skoro jako ty, jen váha je trošku větší :D mě se zdál Vižník takový malý...připomnělo mi to mládí, kdy jsem jezdil dědovi na pařezu :D PCXko je větší, ale nevím proč, nějak mě neoslovilo vzhledem, kolega ho chválí, furt na něm lítá po okolí...jestli mohu poradit, okoukni ještě SHčko, je to větší, mě se líbí víc než tyhle dva stroje...a novinkou je malinko slabší motor ( 8,4 místo 8,7 kw ) a stojí asi 64 000 kč...jinak Honda, tedy japonský stroj je výborná volba
Motto: co mě nezabije, to mě posílí...
2017 - 2019/SYM JET14
2019/HONDA FORZA 125
Uživatelský avatar
Yaryn

250+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 358
Registrován: 01 čer 2012, 09:04
Bydliště: Potkali se u Kolína
Skútr / moto: SYM JET14 (prodáno)/Honda Forza 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 12 pro 2013, 00:06

Takový malý dotaz na kolegy SVižníkáře:

Už jste někdy vyjeli nádrž nadoraz - (tedy až to hlady chcíplo)? Chytlo to po dolití benzínu a natlakování čerpadýlka bez problémů nebo jste museli déle točit (nebo to nechytlo vůbec...)?

Ne že bych se na to chystal, ale déle jsem od posledního tankování nejezdil a "opatrně" vyjíždím starší benzín - aby tam před tankováním (a před stáním v zimě) bylo co nejmíň starého benzínu... tak kdyby náhodou - rezervičku s sebou mám, ale abych někde třeba nevytloukl baterku.

Co se týká normálního startování, chytá Svižník vždy parádně "na drc" a to i po delším stání. Jen jednou - minulou zimu - mi po delším stání sice rychle naskočil, ale po chvíli váhavého běhu zhasnul. Při druhém startování jsem musel chvíli točit, než motor znovu chytnul - ale to se stalo jen jednou - poprvé a naposled (doufám :D ).
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sedli » 12 pro 2013, 13:06

SirJarek : Když budeš na suchu a dotankuješ nový, tak budeš točit chvilku déle, ale max na popáté by to mělo už mít čerstvý benzín, je tom palivový čerpadlo. Nevím jestli je to slyšet i u visona, ale u pcx po otočení klíčkem jde slyšet asi 3 sec, jak palivové čerpadlo nasává. Stejně se tomu nevyhneš, pokud budeš dělat ventily, odpojíš palivovou hadičku a trocha paliva z okruhu ti odteče, pak jsem musel poprvé taky chvilku točit ( nepříjemnej pocit, než ti dojde, čím to je :-) ). Takže to neřeš a neboj se zjistit, kolik opravdu najedeš na komplet nádrž, já to jednou už nedobrovolně taky zjistil.

Zase budeš vědět, kolik dostaneš opravdu do prázdné...a při dalším tankování vždy zjistíš, kolik tam ještě zbylo/ kolik by jsi teoreticky ujel...a budeš pak sám vědět, kolik můžeš od rezervy ještě nalítat ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jindrich On » 12 pro 2013, 15:20

Nejprve budu reagovat na velké plexi GIVi, nemám pocit, že by to nějak více házelo, ale hlavně nejsem obhozenej :-) a chrání to i ruce.

K vyjiždění nádrže osazené palivovým čerpadlem obecně mám z praxe vyhraněný názor, nevyjíždět do sucha, benzín chladí a maže čerpadlo. Jezdím po červené pole a tankuju vždy doplna po okraj. Vždy lepší benzín, vyšší oktanové číslo 98 a víc znamená nižší teplotu hoření ve spalovacím prostoru, vzduchem chlazenému Vižnu to jen prospěje.
Uživatelský avatar
Jindrich On

50+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 72
Registrován: 02 zář 2013, 12:02
Bydliště: Slezsko
Skútr / moto: Skútr 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 12 pro 2013, 21:27

Díky za názory a zkušenosti :)

sedli: u Visionu po otočení klíčkem taky zabzučí čerpadýlko. Ventily už jsem dělal (to byly pidi-sučástky oproti autu, kíček 3mm jsem si musel vyrobit:0), u Svižníka palivová hadička nepřekáží - sundavám jen z víka ventilů hadičku odvětrání skříně.

Asi taky alespoň jednou vyzkouším, kolik v nádrži zbývá - i když mi přejde ručička palivoměru přes celé červené pole, dotankuju něco kolem 4 - 4,2l - takže při údaji výrobce 5,5l objemu nádrže, by tam mělo zbývat kolem 1,5l - přestože palivoměr straší, že je nádrž prázdná. Vědět, jak velká je rezerva se mi vždycky u všeho hodilo.

Rezervičku cca 2dl jak jsem psal, mám v podsedláku v lahvi od hruškovice :D (kanystr se tam nevejde) doufám, že mě zastaví policajti a budou chtít vidět lékárničku - nu což, řeknu jim, že je venku zima aneb co kdybych dostal cestou žízeň... :D

To vynechání při opětovném startování bych přičítal zavzdušnění - čerpadlo sice natáhne - udělá správnej tlak - ale chvilku bude do sání plivat vzduchový bubliny.

Jindrich On: já tankuju také lepší značkové benzíny a to do všeho (auto, moto, sekačka i pila). Většinou tankuju OMV - do Svižníka tankuju Maxmotion 100 - už i kvůli tomu, že prý má podobně jako Verva 100 od Benziny (prý ji dovážejí z rafinerie OMV) nejmenší podíl biosložek, které působí brzké znehodnocování kvality benzínu.

I když zrovna včera jsem četl, že prý se u nás vysokooktanové benzíny málo prodávají a tudíž méně často zaváží a tudíž prý dlouho leží v nádržích a oktany i kvalitu ztrácí... http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze#egr - odtavec 25 ...no, nevím, asi bude záležet, jak frekventovaná benzínka je... zkusím se na to na místní (Žatec) OMV zeptat.

Čerpadýlko... věřím, že bez benzínu moc rádo běhat nebude, na druhou stranu si myslím, že jakmile ztratí stříkačka tlak, motor rychle zhasne, já zastavím a všechno klíčkem vypnu - včetně čerpadla. Navíc čerpadlo v tu chvíli nebude úplně suché. O něco horší varianta by mohla být, kdyby zásobovalo karbec - tam by motor ještě větší či menší chvíli táhnul, než by došla zásoba v plovákovce.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jindrich On » 13 pro 2013, 08:07

sir_jarek: s benzínem je to přesně jak píšeš, tankuju taky OMV 100, s tím čerpadlem jsem měl hlavně namysli opakované vyjíždění nádrže dosucha a jiné kejkle :-). jinak pokud tankuješ OMV, jak píšeš vůbec bych neřešil zbytek staršího benzínu v nádrži, půl roku jej tam asi nemáš a nějaký ten týden, nebo měsíc se zase tak moc neděje.

millhi: v příloze jsou fotky plexi, omlouvám se ze kvalitu, fotil jsem to včera večer v garáži.
IMG_3735a.jpg
IMG_3734a.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Jindrich On

50+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 72
Registrován: 02 zář 2013, 12:02
Bydliště: Slezsko
Skútr / moto: Skútr 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod millhi » 13 pro 2013, 09:43

Díky moc za ty fotky!
Je to ten typ, co jsem si myslel... asi o něm budu ještě uvažovat, když ho tak chválíš :wink:
...ale nejdřív teda musim koupit ten skútr :D
Ať vám to frčí, kluci!
Honda PCX 2013: Obrázek
Uživatelský avatar
millhi

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2013, 22:07
Bydliště: okr. Beroun
Skútr / moto: Honda PCX 125 (2013, stříbrná)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 14 pro 2013, 04:03

Jindřich On: teď už myslím spíše na zkoušku, kolik rezerva skýtá benzínu

Jinak jsem se dnes ptal na OMV v Žatci, zda se MaxMotion 100 netankuje méně, než MM 95 - že by jim třeba déle ležel v nádržích. Řekli, že to vyjde tak na stejno a že v zimě se doplňují tanky s prémiovými palivy častěji, protože je využívá na zimu víc řidičů - v létě je to prý o něco slabší - to lidi víc tankujou obyčejná paliva.

Taky mi čerpadlář říkal, že horší to bývá v nějakém zapadákově, kde je jen jedna benzínka - tam prý bývá BA98 nebo 100 o dost dražší, než BA95 (klidně o 4,-Kč) a ten pak v nádržích čerpačky může ležet opravdu dlouho.

Jinak v žatecké OMV je rozdíl mezi MM95 a MM100 1,-Kč (rozdíl zanedbatelný - zvlášť u malého skútříka)
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TUNER » 14 pro 2013, 11:44

A rozdíl mezi normální 95 a MM100 ? Říkal prémiová paliva ? Jestli do toho nezahrnoval hlavně naftu,u který bych pochopil že lidi chtějí na zimu lepší,aby jim to vůbec v zimě chytlo a neměli v nádrži vosk ))) Jinak netušim proč by lidi měli na zimu tankovat lepší benzin,nebo proč ho nazimu tankujou,jestli to tak je.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 14 pro 2013, 22:25

TUNER: Před lety jsem měl Š110L - měl jsem jí 13 let, vypiplanej motor přestavěnej na Š120 (+31ccm navíc), prostě žádná vražda s vyklepanym rozdělovačem zahnojenym karbecem apod. Tankoval jsem různej benzín, ale v zimě jedině OMV Special (tehdy byl ještě v nabídce). Výkon mi připadal stejný, ale motor se po studeném startu choval jako by bylo venku o 10°C víc - míň a kratší dobu to škubalo.
Nyní jezdim s Fabií1,2HTP - i ta už jako nová si dokázala po studeném startu v zimě při prvním rozjezdu nebo přeřazení maličko škubnout (opravdu nepatrně, některej řidič by si možná ani nevšiml). S OMV neškubne nikdy. Takže od určitý doby tankuju téměř výhradně jen tam (MM95-ku do auta, do skútru a do sekačky MM100).

Tolik moje osobní zkušenost - podotýkám ale, že nejezdím tolik, abych vyzkoušel všechny značky a sítě čerpacích stanic.

Krom toho jsem narazil na tento zajímavý článek, kde je rovněž zmínka o OMV a Vervě 100 (která je pravděpodobně identickým palivem jako MM100 (dříve Carera100)):

http://www.hondastroje.cz/snadny-start-motoru.html

Z článku plyne, že jak Verva100 (kterou u nás Benzina nemá) tak MM100 by měly obsahovat minimum biosložek - což může pro toho, kdo v zimě jezdí málo nebo vůbec (u motorek běžná situace), být dost podstatné, protože právě ony nešťastné biosložky jsou příčinou degradace paliva potažmo závady na motoru.

No a krom toho jsou určitá "prémiová" paliva (nejen nafta) lépe aditivovaná (nejen OMV) - čistící a stabilizační aditiva - tedy nejde jen o to, co v motoru hoří a dává výkon - stejně jako u motorového oleje nejde jen o mazání.

To jsou moje hlavní důvody, proč do Svižníka tankuju OMV MM100 :wink:
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 14 pro 2013, 22:32

Ci budeš robiť to ci ono tak väčšinu z nas skúter prežije nas samotných :) Bez ohľadu ako co a kedy budeš tankovať alebo ako budeš zimovat.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 14 pro 2013, 22:35

Mě přežije určitě :D

Tak ať si to užije (narozdíl ode mne) ve zdraví :wink:
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod millhi » 20 pro 2013, 09:41

Ahoj chlapi, osud je někdy nevyzpytatelný...

Moje dilema za mě vyřešila náhoda. Přesně před týdnem jsem na netu našel inzerát, ve kterém úplně nové PCXko prodával čerstvý majitel se slevou 8.000 Kč oproti novému kusu.
Ještě stál na prodejně, techničák čistý, takže formálně budu první majitel (i když jsem ho kupoval "z druhé ruky"), záruka mi běží od 5.12.2013...

A je to. Je doma, včera jsme ho přivezli.

Ale Vision je pro mě stejně sympaťák. Nebýt této kliky, na jaře jdu do něj...

Tak teď hlavně ať je krátká zima a můžu začít zajíždět ;-)

Mějte se, vizionáři!
Honda PCX 2013: Obrázek
Uživatelský avatar
millhi

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 14 lis 2013, 22:07
Bydliště: okr. Beroun
Skútr / moto: Honda PCX 125 (2013, stříbrná)

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 20 pro 2013, 19:27

Gratulácie ! To je krásny jezisek. Pripijame ti tu s Don Papa z Filipín na veľa km v zdraví. Do jari by ma asi m**** čakať :)
a5y5epub.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Lubik » 20 pro 2013, 20:42

Sir_Jarek píše:TUNER: Před lety jsem měl Š110L - měl jsem jí 13 let, vypiplanej motor přestavěnej na Š120

TUNERovi o tomhle vyprávěj :D :D viz. jeho zelenka 130 od Nás z fabriky
Lubik
 

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků