Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 29 čer 2013, 21:28

Urcite uvediem, robi sa na moto aj nejaka geometria ? Rozhodne chcem vidle zrovnat presne do osi. Dikes
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod danw75 » 04 črc 2013, 21:45

vážení přátelé,,tak jsem se dnes stal členem skupiny hrdých majitelů Visionka. Jsem z Brna a v Brně byl k dodání ke konci prázdnin, tak jsem si ho koupil v Pardubicích. A hned s převozovou značkou cca 140 km do Brna.V rámci záběhu do půl plynu. jsem euforický, pln zářitků, dnes asi spím v garáži :D Mám dosud zkušenosti jen sw Simsonem SR 50. Nedá se to srovnat. Proto jsem asi necítil žádné vibrace, neslyšel zvuky. Prostě super relax jízda. Jen dotaz zkušeným Visionářům - jakej kufr?? Předběžně jsem si vybral E 300NT TECH černý s čirými odrazkami. Je dobrej?
danw75

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 črc 2013, 21:26
Skútr / moto: Honda Vision 110 šedá metalíza

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 05 črc 2013, 01:26

Tož vítej mezi šťastnými Visionáři :)

Kufr jsem zatím nekoupil (není momentálně potřeba), ale když jsem o koupi uvažoval, myslel jsem právě na tento (akorát s červenými odrazkami - aby mi to ladilo k červenému Vižnu).

Všiml jsem si také nové verze s jiným otevíráním - z vyšší řady Monolock kufrů http://www.motosp.cz/e-300n2-kufr-givi- ... 23679.html

Podrobnosti rozdílu jsem nezkoumal.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod danw75 » 05 črc 2013, 07:48

Cteny sire, dekuji za odpoved, mam pocit, ze k tomu sedostribrnemu sVižníkovi by se vice hodily ty odrazky cire. Ale kazdopadne diky za "schvaleni" kufirku. Jeste jeden dotaz.existuje neco jako "navlek" ci krytka tech ukonceni riditek-vedle plynoveho gripu, v garazi mame dost malo mista a musim skutr napasovat natesno ke zdi a hrozi poskrabani o zed. Nejsem si jist, zda muj popis staci, ale byl by-li nejaky napad ci rada (krom koupeni vetsi garaze :) ) budu moc rad. Diky
danw75

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 črc 2013, 21:26
Skútr / moto: Honda Vision 110 šedá metalíza

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 06 črc 2013, 00:30

To se ví, že k šedostříbrné se víc hodí čiré odrazky...

Malá garáž - to mi povídej :D teda ona tak malá zas neni, kdyby tam nic nebylo, narval bych tam těsně i dvě auta - jenže: 1x auto, skútr, sekačka, tři jízdní kola, dvě sady kol zimní/letní, ponk, skříň a je plno, jsem rád, že tam projdu :D (i ten kufr na Vižnu by překážel, nad nosičem mám madlo od sekačky). Takže už jsem taky závažíčko na heftu lehce škrábnul (ještě že to skoro neni vidět), když jsem vyndaval kolo.

No, jestli stojíš u zdi, zkus prostě nějak zaimprovizovat - nějaký návleky, ustřihnout kus starý duše, silnější ponožka na mobil (nebo vícery starý ponožky, ale vypraný! :mrgreen: ) ...a možná by chtělo chránit i zrcátko. Že by na to vyráběli něco extra, o tom nevim, ale možná ví někdo jinej. Každopádně to chce vyřešit zavčasu, než dojde k "úrazu".
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod danw75 » 06 črc 2013, 08:36

Jojo, improvizace... Uz je na riditku navlecena stara frote ponozka po synkovi... Jeste jeden dotaz pro zkuseneho Visionare. Mozna budu vypadat jako Tydyt, ale nevadi, snad mi ma nezkusenost bude omluvou :) . Jak poznam pri tankovani, ze je nadrz plna? Zatim jsem tankoval jen jednou a to asi po 300m od prodejny a byl jsem pln prvnich dojmu :shock: , takze si prilis nepamatuju, co v te nadrzi bylo... Je tam nejaka ryska ci neco takovyho? A benzin? Shell V-Power Nitro?
danw75

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 04 črc 2013, 21:26
Skútr / moto: Honda Vision 110 šedá metalíza

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 06 črc 2013, 23:14

Já tankuju většinou až když ručička palivoměru přejde přes to červené pole - pak se tam vejde kolem 4l. Plnim to až k hrdýlku - jakmile hladina potopí přední kousek té přepážky, která brání zasunutí pistole - jestli to píšu srozumitelně (v manuálu je povoleno nalít o trochu víc, je to na str.30 - zkusim někdy, o kolik víc se tam pak vleze). I tak to tam nalévám jak do zapalovače, první 2-3l trošku rychleji, pak tam civim jak husa do flašky, a pomalu docmrndávám, abych to nepřelil.

Na aut. vypnutí pistole bych to vůbec nezkoušel (jako to jde třeba u Yamahy Cygnus, která má od víčka k nádrži delší trubku podobně jak auta).

Vypadá to pokaždé jako první tankování v životě - takže si moc zkušeně nepřipadám :D

Jo, a já tankuju OMV MaxMotion 100 - je to prej pravděpodobně to samý, co Verva 100, která prej má nejnižší nebo hodně nízkej obsah těch biosložek - jen 0,3%, co se v benzínu rády kazí - viz článek http://www.hondastroje.cz/snadny-start-motoru.html
Začal jsem ho tankovat hlavně na zimu, kdy stroj víc stojí (i když i v zimě jsem jezdil do práce - když bylo sucho) a už jsem u toho nějak zůstal.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 09 črc 2013, 21:10

Bělouš včera dostal místo 95 Natural 100 u OMV a po najetí prvních 400km jsem mu začal trošku nakládat. S tou "stovkou" to jede znatelně lépe... Rozdíl na plné nádrži byl 20,- Kč... :lol: S tím byl spojený první nepříjemný zážitek, kdy jsem v 80km/h vzal zapuštěnej kanál... :evil: ... prda strašná... Nicméně, asi legrace proti kolegům "lovcům vysoké"...

Jelikož se blíží první garančka, začínám zase sbírat moudra... Kolik jste platili vy???

Vůbec se mi nechce na Jarov, ve vláknu PCX jsem se dočetl, že je to tam výrazně dražší než jinde, takže mi zbývá už jen dealer v Letech anebo MCH, o kterém jsem nikdy nic neslyšel, než jsem ho našel na stránkách Hondy...

Ještě si dovolím pár "osobních" postřehů... Vision (asi i jiný skútr) se mnou dělá velký věci... Píšu na fórum, píšu si tankování do sprimonitoru a řeším další podobný "blbiny", který by mě ve skoro ve 40 letech kvůli autu ani nenapadly...
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 10 črc 2013, 07:50

Ty motory jsou delany na 91okt. benzin. Proste skutr pro Cinu, Indii, Turecko a pod. To ze mame v CZ bezne 95, 98 a 100okt. je pekne, ale nema pro skutr zadny vyznam. Ze jede lip je ciste subjektivni, asi jako kdyz se skutr umeje, tak taky jede lip. To stara znama vec :-)
Mnohem dulezitejsi je, aby mel cisty vzduchovy filtr a dobre napumpovany kola. Jinak je to nezmar.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 10 črc 2013, 10:07

:evil: mě to prostě líp jede!!! :mrgreen:
Naposledy upravil mkik dne 10 črc 2013, 15:31, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 10 črc 2013, 12:00

Tomu se rika placebo a vira :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sedli » 10 črc 2013, 12:09

mkik : To neřeš, auto mi žere 3krát tolik a spotřebu a náklady nesleduju, skútr mi jezdí něco nad dva litry a stejně jsem si donedávna psal tankování a náklady jako ty....asi to k tomu patří, máš k tomu jinej vztah, auto je spotřebák, tohle je i na zábavu, tak je přístup jinej...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 10 črc 2013, 20:58

S tím benzínem to nemusí bejt otázka oktanů, ale také aditiv a celkové kvality. Nějaký vliv může mít i to, že Verva 100 a OMV MaxMotion 100 mají jen 0,3% biosložek (ale není to jediný vliv). Když jsem měl před lety Š110 s motorem Š120 (mírně upraveným), tankoval jsem v zimě Special též u OMV - měl jiná aditiva, motor se choval jako by bylo o 10°C víc - (studenej mnohem méně cukal). Tedy nebyl special jako special a stejně tak neni 95-ka jako 95-ka. Kamarád rozdíly cítí i ve staré Fiestě, cukání s levným benzínem po natankování (před tankováním necukalo) jsem byl sám svědkem. Takže záleží, které dva benzíny se srovnávají - pokud srovnám MaxMotion 100 s nějakou šizenou o 5,-Kč levnější "sušenou petrželí" 95oct, bude normální, že MM100 pojede líp - i když to nemusí být primárně těmi oktany, ale kvalitou benzínu (ne náhodou platí prodejci PHM tučné pokuty za nekvalitu paliv).

Jinak co se týká obsahu těch biosložek - jejich větší obsah zvyšuje teplotu spalování, tedy nic dobrého pro vzduchem chlazenej motor, dále zvyšuje spotřebu, protože k dosažení správné hodnoty lambda musí řídící jednotka obohacovat směs. Zde pak záleží, jaké rozpětí bohatosti směsi dokáže vstřikování s řídící jednotkou zvládnout. Např. Felicie má regulační rozsah velký, takže u ní lze mixováním benzínu s E85 ušetřit, což u Fabie prý nelze, právě protože má rozsah regulace bohatosti směsi menší.

U Visionu určeného pro nepřeberné množství trhů lze očekávat větší regulační rozsah - větší schopnost přizpůsobení se (ne)kvalitě paliva.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 15 črc 2013, 21:43

Ahojte dnes som si bol pre opraveny Vision po naraze so srneckom. Tu ja zoznam vymenenych dielov s cenami. Spolu 297€ s dph zajtra zanesiem fakturu do poistovne a uvidime. Na tachaci 845km a uz aj po prvej garancke za 42€ (olej Shell AX7 10W40).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 17 črc 2013, 09:25

Caute, par fotiek z nahodenych bocnych tasiek, digi. hodiniek a drziaka telefonu. Tie hodinky asi dam radsej vedla priezoru brzdovej kvapaliny.

Jeeej a dnes koho som nestretol na krizovatke na Roznavskej v BA, chalaniska s vinovym Visionom, mal SPZ o jedno cislo odo mna, rovnaku prilbu, hodili sme kratku rec, ale uz som nestihol, ze nech dojde na forum a moj nick.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: valsidalxam a 1 návštěvník